نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

درز اطلاعات فنی بیشتر و قیمت شیائومی Mi Mix 3

1e5c7f6e0c041ad1a337dcc2119d7aea
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی به قولی که راجب گوشی می میکس ۳ داده بود عمل کرد، این شرکت می‌ میکس ۳ را به همراه اینترنت ۵G و یک چیپست جدید در بارسلونا معرفی کرد. سانگ مدیر محصولات شرکت شیائومی این دستگاه را معرفی کرد.

این شرکت برای اینکه بتواند سرعت دانلود را به گیگابایت برساند از آخرین نسل کوالکام بهره گرفته است. که در واقع یک چیپست عالی و یک مودم اسنپدراگون X50 در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. بر اساس آنچه رئیس شرکت چیپ گفته:

اتصال اینترنتی ۵G دربار‌ه‌ی سریعتر شدن گرافیک نیست، این فناوری قرار است یک تجربه‌ی کاملا متفاوت به کاربران شیائومی بدهد.

در کنار یک چیپست جدید و اتصال ۵G شما می‌توانید همان ویژگی های موجود در نسخه‌ی قبلی می میکس ۳ را که عبارتند از:

  • صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچ از نوع AMOLED
  • بدنه‌ی سرامیکی
  • دوربین دوگانه پشتی به همراه سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین دوگانه‌ی سلفی به همراه سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی و سنسور فرعی ۲ مگاپیکسلی برای عمق تصویر
  • مکانیزم کشویی

دسترسی و قیمت

باتوجه به این که در نسخه‌ی جدید می میکس ۳ شما شاهد اینترنت ۵G و چیپست گرافیکی و پردازنده جدید هستید، قیمت آن نیز بالاتر رفته است.  حالا شما به جای ۵۰۰ یورو باید ۵۹۹ یورو بپردازید تا بتوانید مدل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را با رنگ آبی خریداری کنید.

رئیس محصولات شرکت شیائومی اعلام کرده است شما می‌توانید این دستگاه را از ماه می در فروشگاه Mi.Com و فروشگاه خرده فروشان مشاهده و خریداری کنید. شرکت شیائومی برای عملکرد هر چه بهتر این دستگاه با پوشش ۵G با پنج شرکت عقد قرار داد کرده است و در نظر دارد تا به توسعه و گسترش قرار دادهای خود بپردازد.

منبع

خروج از نسخه موبایل