تیزر نوکیا ۹ به همراه دوبین ۵ گانه تاییده شده است

e3151a16eb103dbf90cc6bec0d8e13b4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیزر نوکیا ۹ به همراه دوبین ۵ گانه تاییده شده است

کنگره‌ی جهانی موبایل همه ساله بزرگترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند را بر آن می‌دارد تا دستگاهی را برای ارائه در این کنگره آماده کنند. کنگره‌ی جهانی موبایل ماه آینده در بارسلونا، اسپانیا برزگزار خواهد شد. شرکت هایی همچون سامسونگ، ال جی، سونی و نوکیا تصدیق کرده‌اند که قرار است دستگاه هایی را که ما انتظار آن را می‌کشیدیم چون گلکسی اس ۱۰، ال جی جی ۸ و سونی اکسپریا XZ4  را منتشر کنند.

ما چند روز پیش گزارش دادیم که نوکیا اعلام کرد که رویداد MWC 2019 در روز ۲۴ فوریه برگزار خواهد شد. با این حال، صرف نظر از این، ما هیچ چیز درباره برنامه های این شرکت برای این رویداد نمی دانستیم و یا اینکه آیا در حال حاضر نوکیا ۹ نشان داده خواهد شد یا خیر؟

با تشکر از تیزر رسمی این شرکت، اکنون با اطمینان می دانیم که پس از تاخیر های زیاد، پرچمدار نوکیا ۹ به طور رسمی در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد. تیزر آماده شده برای رویداد MWC 2019 نوکیا هما دوربین پنتا (پنجگانه) تعبیه شده‌ی آن را نشان می دهد که ما می دانیم بخشی از نوکیا ۹ می‌باشد.

اگر چه در نگاه اول آن را واضح نمی‌بینید و نمی‌توانید تشخیص دهید، اما نگاه دقیق تر قطعا باعث می‌شود بتوانید دوربین های پنتای (تنجگانه) شگفت انگیز نوکیا ۹ را مشاهده کنید. همراه با نوکیا ۹ گوشی های هوشمند دیگری مانند Nokia 8.1 Plus و Nokia 1 Plus ظاهر می شوند، بنابراین به نظر می رسد که رویداد  MWC 2019  برای شرکت نوکیا و تمام دوستداران و طرفداران آن شرکت بسیار هیجان انگیز و منحصر به فرد باشد.

مشخصات درز پیدا کرده از نوکیا۹

شایعات می‌گویند که نوکیا ۹ دارای مشخصات فنی زیر می‌باشد:

  • صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی از نوع QHD OLED با ابعاد ۱۸: ۹
  • پردازشگر  Snapdragon 845
  • حسگر اثر انگشت
  • یک بانری ۳۹۰۰ میلی آمپری
  • یک دوربین دوربین لنز سه بعدی ZEISS
  • فلش زنون
  • شارژ وایرلس

منبع:phonearena

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار