ایسوس Zenfone Max Plus معرفی شد

00ab5bf331bd4dbb035a458ee61202a3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ایسوس به تازگی تلفن هوشمند جدید خود را به نام Zenfone Max Plus معرفی کرد. اسمارتفونی با باتری  بزرگتر از ۴۱۳۰ میلی آمپری مدلی پیشین داشته و با صفحه نمایشی که نسبت تصویر ۱۸:۹ داشته قادر است محصولی مناسب باشد.

با قیمت ۳۰۰ یورویی، محصول ایسوس کارآمد بوده و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. با پردازنده  MT6750T مدیاتک این قیمت کمی بالا بوده و انتظار می رفت به کمتر از ۳۰۰ یورو برسد.

باتری  Zenfone Max Plus ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری داشته که اجازه می دهد ساعت ها اسمارتفون را به کار گرفته و از کار با آن به نوعی لذت برد. ایسوس این گوشی هوشمند را برای دسته اسمارتفون های میان رده به کار بوده از این رو می توان انتظارات بسیاری از آن داشت.

البته نسخه ای با پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ چهار هسته ای این گوشی هوشمند نیز به فروش می رسد که به عنوان نسخه M1 شناخته شده و در بازار اروپا عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه ذنفون مکس پلاس ۲۵۰ یورویی بوده و در بازار آسیایی به فروش نمی رسد.

در اخبار مرتبط شرکت ایسوس می خواهد مار س سال ۲۰۱۸ به معرفی نسل بعدی ذنفون بپردازد که مشخصات رده بالایی داشته و با طراحی احتمالی بی حاشیه معرفی خواهد شد. جزئیاتی درباره سری ذنفون ۵ منتشر نشد تا به آن پرداخت اما اگر گزارش حقیقی باشد باید انتظار مشخصه های قابل توجهی در این گوشی هوشمند داشت.

شایان ذکر بوده سری ذنفون ۴ در آگوست سال ۲۰۱۷ معرفی شد و مدتی بعد نیز راهی بازارهای مختلفی از جمله آسیا شد. جزئیات دیگری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد تا به آن پرداخت.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار