اوپو A1K عرضه می‌شود

fb584787d1bcd33b3a388eaae29964fa
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین میان رده‌ی شرکت اوپو به تازگی با نام A1K ذر روسیه، هند و برخی دیگر از کشورها عرضه شد. این دستگاه در تایلند تایید شد و برخی از مشخصات آن ماه گذشته درز کرد. با این حال به کمک منابع آگاه در حال حاضر ما مشخصات کامل این دستگاه را در دست داریم.

A1K یکی از نسخه های میان رده‌‌ی سری A1 است، اگر به خاطر داشته باشید A1 سال گذشته عرضه شد و A1K بسیار شبیه آن است، البته دارای طراحی ناتچ قطره‌ای بوده و حسگر اثرانگشت را برای کاهش قیمت حذف کرده است. اجازه دهید نگاه نزدیک تری به این دستگاه داشته باشیم.

در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۵۶۰ پیکسل هستیم که نسبت تصویر آن ۱۹.۹:۹  است. وجود طراحی ناتچ قطره‌ای کمک کرده است که ۸۷.۴٪ این دستگاه را نمایشگر به خود اختصاص دهد که به وسیله‌ی گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

قلب تیپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی هلیو پی ۲۲ است که در کنار رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خودنمایی می‌کند. این دستگاه بر روی Color OS 6 که بر مبنای اندروید پای است اجرا می‌شود. در قسمت پشتی شاهد یک دوربین تک در کنار فلش LED هستیم که از یک لنز ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است و در ناتج شاهد یک لنز ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی هستیم. A1K دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با وردی USB است و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار