افشا اطلاعات جدید آیفون های ۲۰۱۹

0cd8c27978a04c5442590068a3f2a0e4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در تلاش است  هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را با ویژگی های برجسته معرفی و عرضه کند. سال جاری نیز این گونه خواهد بود و ما شاهد معرفی آیفون های نوآورانه و بهتری خواهیم بود.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون نسل بعدی آیفون ها منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب کوپرتینویی ها نرسید. به تازگی رسانه امریکایی وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرد که اطلاعاتی از آیفون های ۲۰۱۹ را دربرمی گیرد.

به گفته این رسانه، سال ۲۰۱۹ اپل حرف S را از روی آیفون ها حذف خواهد کرد و به جای آن حرف I جایگزین می شود. اما تغییری در نام XR به وجود نخواهد آمد.

گفته می شود نام آیفون های ۲۰۱۹ اینگونه خواهد بود، آیفون XI، آیفون XI Max و آیفون XR 2019. گذشته از آن صفحه نمایش دو مدل XI پنل اولد خواهد بود اما نسخه اقتصادی با همان صفحه نمایش LCD به فروش می رسد.

در دیگر گزارش ها آمده که آیفون XI Max به دوربین اصلی سه گانه مجهز است اما دو نسخه آیفون XI و آیفون XR 2019 قرار نیست به چنین چیزی مجهز شوند و دوربین دوگانه دارند.

اطلاعات دقیقی از مشخصات دو مدل در دست نیست اما در تصاویر رندر شده شاهد گوشی هوشمندی هستیم که به آیفون SE شباهت دارد و نسخه بروزرسانی شده این دیوایس محسوب می شود.

از مشخصات کلیدی آیفون XI و XI Pro باید به صفحه نمایش رتینا بدون حاشیه، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل iOS 13، پردازنده A13 و حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و تنها باید منتظر کسب جزئیات دقیق بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار