اعلام تاریخ عرضه سرفیس های جدید در چین

233dc839dbea517160ce94712ace5618
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت را می توان برند برجسته ای در امر تولید سیستم های سخت افزاری چون لپتاپ، تبلت، آل این وان و چندی دیگر دانست. در سال جاری نیز ردموندی ها رونمایی از نسل جدید محصولات سرفیس را برعهده داشتند که تاکنو راهی بازارهای مختلفی شدند.

در حالی که عرضه دو محصول جدید مایکروسافت یعنی هدفون و سرفیس استودیو ۲ پیشتر آغاز شد اما ردموندی ها به زمان عرضه در چین اشاره نکردند اما در نهایت اعلام شد. به گفته ردموندی ها در ۳ ژانویه سال جاری دو دستگاه سرفیس هدفون و سرفیس استودیو ۲ راهی بازار چین خواهد شد. سرفیس استودیو ۲ به پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل، تراشه گرافیکی GTX 1060 با حافظه ۶ گیگابایتی یا GTX 1070 با حافظه ۸ گیگابایتی انویدیا، حافظه رم ۳۲ یا ۱۶ گیگابایتی، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتمز، میکروفون دوگانه و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و بیشتر مجهز است.

در سوی دیگر سرفیس هدفون یک هدفون بی سیم با همراه کورتاناست که چهار میکروفون برای آن در نظر گرفته شد. همچنین به فناوری لغو نویز، کاهش نویز با قابلیت ۱۳ سطحی، درایور ۴۰ میلیمتری، قابلیت تماس تلفنی و چندی دیگر مجهز است. عمر باتری سرفیس هدفون به ۱۵ ساعت می رسد و افراد قادرند آن را با پورت USB-C یا بلوتوث به دیگر دستگاه ها متصل کنند. البته جک ۳.۵ میلیمتری نیز برای آن لحاظ شده تا هر گونه کانکتوری داشته باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است سری به و بسایت مایکروسافت بزنید تا اطلاعات کاملی بدست آورید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار