نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

اطلاعات جدیدی از وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو فاش شد

d62965c6f2195ea8aeedb368a228e28d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند کمپانی وان پلاس که قرار است در آینده معرفی شوند شامل گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو هستند که تاکنون شاهد انتشار اطلاعات و گزارشات متعددی در زمینه این دو پرچم‌دار بوده‌ایم.

اما اکنون اطلاعات تازه‌ای در زمینه این گوشی‌های هوشمند جدید منتشر شده است که بیشتر به دوربین اصلی وان پلاس ۷ پرو اشاره کرده است. براساس این اطلاعات گوشی هوشمند وان پلاس پرو از یک دوربین سه‌گانه برخوردار بوده که از سه سنسور ۴۸، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است که سنسور ۸ مگاپیکسلی از یک لنز تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و زوم ۳X برخوردار است. قرار است که این گوشی هوشمند با تراشه ۵G روانه بازار گردد اما براساس گزارشاتی که منتشر شده تفاوت زیادی با گوشی‌های هوشمند ۴G ندارد و تنها از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر استفاده شده در وان پلاس ۷ پرو برابر با ۶.۷ اینچ است که از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰  پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ با نرخ بازسازی ۹۰ هرتز بهره‌مند است. علاوه‌بر این احتمال دارد که کمپانی وان پلاس از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند استفاده کرده باشد.

منبع

خروج از نسخه موبایل