آپدیت جدید گلکسی A50 منتشر شد

135b7a4d8b9281ed4e6dabd9f3de48b0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی A50 یکی از گوشی های میان رده‌ی سامسونگ از سری A است که مدت زیادی از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد و ما امروز شاهد عرضه‌ی یک به روز رسانی جدید به همراه پتچ امنیتی از سوی سامسونگ برای آن بودیم.

به روز رسانی جدید A50 به همراه پچ امنیتی ماه جولایی رسید

امروز سامسونگ به روز رسانی جدیدی را برای میان رده‌ی جدید خود عرضه کرد که به همراه آن شاهد پچ امنیتی ماه جولای نیز بودیم. این به روز رسانی در حال حاضر برای دستگاه هایی با شماره مدل SM-A505G در دسترس قرار دارد. در حال حاضر اطلاعات کاملی از اینکه قرار است در این به روز رسانی شاهد چه تغییراتی باشیم وجود ندارد و تنها نکته‌ی مهم وجود پچ امنیتی است. بر اساس گزارش های وب سایت Sam Mobile شماره ورژن آپدیت جدید گلکسی A50 مقدار A505GUBS3ASF5 خواهد بود.

همانطور که اشاره شد اطلاعات کاملی مبنی بر اینکه قرار است شاهد چه تغییراتی در این به روز رسانی باشیم وجود ندارد، با این حال انتظار داریم باگ های امنیتی A50 در این به روز رسانی تازه بر طرف شود و به علاوه پایداری دستگاه از نظر امنیتی افزایش پیدا کند. از آنجای که در حدود  دو هفته‌ پیش به روز رسانی مهمی برای این دستگاه منتشر شد که طی آن امکانات دوربین این دستگاه افزایش یافت. به نظر نمی‌رسد این به روز رسانی محتویات مهمی را در بر داشته باشد. در به روز رسانی قبلی شاهد افزوده شدن حالت عکاسی در شب و قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن در این دستگاه بودیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار