گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

5536980bc5c89b4b37ce50f17bf37f36
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گارانتی ارتباط همراه گویا اروند را به طور کامل در این مقاله معرفی خواهیم کرد. در بازار موبایل ایران بسیاری از برندهای خارجی وجود دارند که محصولات آن‌ها همراه با گارانتی‌های بسیار معتبری در این بازار به فروش می‌رسند. در کنار این محصولات خارجی، برندهای داخلی نیز به امر تولید کالاهای دیجیتال ایرانی مانند تلفن همراه پرداخته اند. بسیاری از مردم این تصور را دارند که موبایل‌های ایرانی بی کیفیت بوده و مانند کالاهای خارجی ضمانت و گارانتی معتبری ندارند.بر خلاف این تفکر بسیاری از برندهای داخلی محصولات خود را توسط شرکت‌های گارانتی ایرانی تضمین کرده و تسهیلات بسیار مناسب را برای حمایت موبایل‌ها و تبلت‌های خود قائل شده‌اند. شرکت ارتباط همراه گویا اروند یکی از شرکت‌هایی است که خدمات پس از فروش و گارانتی موبایل‌های برند جی ال ایکس را بر عهده دارد. توانایی این شرکت در ارائه خدمات گارانتی موبایل‌های این برند منجر به فروش فروش بهتر آن در بازار موبایل ایران شده اعتماد بسیاری از مشتریان را در مورد موبایل‌های جی ال ایکس بالا برده است.

سابقه ارتباط همراه گویا اروند در ارائه گارانتی

شرکت ارتباط همراه گویا اروند اولین شرکت تولیدککنده گوشی و تبلت‌های ایرانی است. این شرکت با نام تجاری GLX کار خود را در سال ۱۳۸۶ و در شهر خرمشهر آغاز کرد. در ابتدا کار تولیدات اصلی ارتباط همراه گویا اروند شامل گوشی‌های ساده کیبوردی بود. این شرکت به منظور همگام سازی تولیدات خود با تکنولوژی جهانی در سال ۱۳۹۰ اقدام به تولید اولین گوشی تلفن اندرویدی خود کرد. همچنین در ادامه فعالیت‌های جدید خود اولین تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید را نیز در سال ۱۳۹۱ تولید نمود. ارتباط همراه گویا اروند برای پیشبرد  فعالیت‌های خود و بیشتر کردن بازار فروش محصولات خود ارائه گارانتی موبایل و تبلت‌های GLX را در دست گرفت و به جهت خدمت به مشتریان خود خدماتی ویژه را برای آن‌ها در نظر گرفت.

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

شرکت ارتباط همراه گویا اروند تنها خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات کارخانه خود را ارائه کرده است. تمامی دستگاهای برند GLX ، مانند موبایل و تبلت تحت ضمانت این شرکت بوده و تمامی خدمات پس از فروش شامل آن‌ها می‌شود.

شرایط گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

  1. تمامی دستگاه‌ها به ماه دارای گارانتی بوده و قطعات آن نیز به مدت پنج سال تضمین خواهد شد.
  2. در صورت هرگونه ایراد تولیدی، دستگاه تا مدت سه ماه پس از خرید به طور کامل تعویض می‌گردد و مدت زمان استفاده شده نیز به مدت گارانتی دستگاه جدید افزوده می‌شود.
  3. در صورت بروز هرگونه مشکل تولیدی در قطعات دستگاه، قطعه مورد نظر به صورت رایگان تعویض خواهد شد.
  4. در زمان تعمیر دستگاه و در صورتی که مشتری دستگاهی جایگزین جهت استفاده نداشته باشد، یک موبایل جایگزین تا مدت زمان پایان تعمیر در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
  5. در صورتی که یک دستگاه به صورت مکرر دچار مشکل شود و قطعات آن تا سه نوبت تعویض گردد، با بررسی شرایط دستگاه مشکل دار با یک دستگاه نوع تعویض خواهد شد.
  6. زمان تعمیر هر دستگاهی دو هفته است و در صورت بیشتر شدن این زمان، مدت اضافی به تاریخ کارت گارانتی افزوده خواهد شد.
  7. هرگونه خسارت وارده به دستگاه در حین تعمیر بر عهده شرکت بوده و هزینه آن نیز از جانب شرکت پرداخت خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

  1. هرگونه آسیب فیزیکی مانند ضربه خوردگی و تغییر ظاهر دستگاه
  2. هرگونه عیبی که ناشی از استفاده ناصحیح دستگاه باشد.
  3. نفوذ رطوبت و مایعات به داخل دستگاه
  4. عیوب ناشی از نوسانات برق
  5. باز کردن و تعمیر دستگاه توسط افراد غیر
  6. عدم وجود مهر و امضا فروشنده و تاریخ خرید دستگاه بر روی کارت گارانتی

*هیچ یک از لوازم جانبی دستگاه شامل گارانتی نشده و بسته ارسالی برای تعمیر دستگاه نیز باید فاقد این لوازم باشد.

ویژگی و مزایا گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

تمامی محصولات شرکت ارتباط همراه گویا اروند تولید داخل کشور بوده و این موضوع خود اعتبار بر ضمانت محصولات آن است. بهره‌مندی از گارانتی‌های این شرکت به مشتریان خدماتی منحصر به فرد در زمینه تعویض و تعمیر دستگاه داده و مشابه آن در هیچ یک از خدمات برندهای خارجی وجود ندارد. ضمانت قطعات دستگاه‌های این شرکت نیز به دلیل آن‌که مبدا تولید در داخل کشور است اطمینان بیشتری را برای مشتریان ایجاد کرده و تسهیلات ارتباط همراه گویا اروند نیز در مورد تضمین قطعات بسیار کارآمد و مطلوب است. به طور کل اگر مایل هستید تا از محصولات داخلی استفاده کرده و آن‌ها را حمایت کنید، بهتر است تا با خرید محصولات شرکت ارتباط همراه گویا اروند و بهره‌مندی از خدمات گارانتی آن‌ها، خریدی مطمئن و مناسب داشته باشد.

شماره تماس گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

تلفن مرکز پاسخگویی : ۰۶۱۳۲۹۲۵۳۷۰-۶

آدرس گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

خرمشهر،شهرک صنعتی،فاز یک،شرکت ارتباط همراه گویا اروند

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار