وان پلاس ۷ زودتر از آنچه که فکر می‌کنید معرفی خواهد شد

3705b56116e92b5a92981a275aa9a0c7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی وان پلاس در تصمیمی غیرمنتظره، قیمت مدل‌های گوشی هوشمند وان پلاس ۶T را حدود ۶۰ درصد کاهش داده است. این گوشی در سه مدل حدود سه ماه پیش عرضه شده بود. اولین مدل این گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم بود که قیمت آن ۵۰۶ دلار اعلام شده بود اما اکنون با کاهش قیمت ۶۰ درصدی به قیمت ۳۴۲ دلار فروخته می‌شود.

دومین مدل از این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگابایتی است که قیمت اصلی آن برابر با ۵۳۸ دلار بوده اما از این پس با قیمت ۴۷۶ دلار عرضه خواهد شد و درنتیجه مدل سوم این گوشی دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی است که ابتدا با قیمت ۵۹۵ دلار در بازار عرضه می‌شد اما اکنون با قیمت ۵۳۸ دلار در بازار عرضه می‌گردد.

احتمال دارد که یکی از دلایل اصلی اینکه کمپانی وان پلاس تصمیم گرفته است قیمت مدل‌های گوشی وان پلاس ۶T همانطور که اشاره کردیم کاهش دهد این است که قصد دارد گوشی جدید خود را با نام وان پلاس ۷ زودتر از موعد آن معرفی و عرضه کند از این‌رو می‌خواهد با کاهش قیمت گوشی ۶T انبار خود را از مدل‌های این گوشی خالی کرده و فضا را برای تولید و انبار گوشی جدید خود فراهم کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار