موتورولا اولین گوشی دارای دوربین چهارگانه‌ی خود را معرفی می‌کند

2d43dbdda0d149ac5b42200b812ffdff
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی های جدید در حال حرکت به سوی دوربین های چندگانه هستند،‌ و در این میان شرکت موتورولا نیز در حال پیشروی است. درست هفته‌ی گذشته بود که شرکت موتورولا از P40 Power  رونمایی کرد که دارای یک دوربین سه گانه بود. این در حالی است که موتورولا امروز گوشی جدیدش را با دوربین چهارگانه رونمایی کرد.

OnLeaks به تازگی رندر سه بعدی جدیدی را از این دستگاه منتشر کرده است که طراحی آن را نمایان می‌کند. با نگاه گذرا به این دستگاه می‌توان دریافت که دارای یک طراحی متفاوت از دیگر گوشی های موتورولا می‌باشد و در قسمت جلوی آن دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی است که از یک طراحی ناتچ بهره می‌برد.

در قسمت جلوی آن تغییر زیادی را شاهد نیستیم و بازهم مانند همیشه در پایین دستگاه نام کمپانی موتورولا ثبت شده است. اما اگر به قسمت پشتی آن توجه کنید تغییر زیادی را حس می‌کنید.

بر روی پنل پشتی یک دوربین چهارگانه تعبیه شده است که در یک مستطیل کاملا جدا از پشت تعبیه شده و چند میلی متری از پشت آن بالاتر آمده است. در کنار دوربین چهارگانه شاهد عدد ۴۸ مگاپیکسل هستیم که نشان می‌دهد یکی از لنز به کار رفته در این دستگاه دارای سایز ۴۸ مگاپیکسل است.

ضخامت این دستگاه ۸.۸ میلی متر است و طول و عرض آن ۱۵۸.۷ * ۷۵ میلی متر است. این اولین باری است که موتورولا دوربین چهارگانه در دستگاه خود به کار برده است، با اینکه حرفی از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر نیست، اما چون در پشت آن خبری حسگر اثر انگشت نیست. به نظر می‌رسد که این دستگاه از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

موتورولا جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده است و برای شارژ آن از یک ورودی نوع C بهره گرفته است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار