ریلمی ۳ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی همراست

741796de19d6e3e65cbf559ec2cdb128
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اوپو همانند هوآوی برند مستقلی چون ریلمی داشته که در سال های گذشته مدل های مختلفی از آن معرفی و عرضه شد. در این بین انتظار داریم سال جاری چند مدلی از این سری مشاهده کنیم.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد بزودی باید شاهد معرفی محصول جدید سری Realme اوپو باشیم. گوشی هوشمندی که به عنوان Realme 3 شناخته می شود. تا به حال اطلاعات خاصی از Realme 3 منتشر نشده و جزئیات محدود بود. به تازگی جزئیاتی فاش شده که نشان می دهد این محصول آینده اوپو به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. سنسوری که این روزها شرکت های چینی استفاده متعددی داشتند.

Madhav Sheth مدیرعامل Realme به تازگی در گفتگو با وب سایت Indian Express آشکار کرد که این کمپانی برنامه های خوبی در سر دارد. از آنجایی که محدودیت هایی در بازار هند برای شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند وجود دارد، انتظار می رود گوشی هوشمند Realme 2 Pro به صورت آفلاین عرضه شود. گذشته از Realme 3، احتمالا تلفن هوشمند جدید میان رده Realme A1 مدلی بین Realme C1 و Realme U1 خواهد بود. این شرکت طی هفت ماه نخست سال میلادی موفق به فروش ۴ میلیون شده و انتظار داریم این موفقیت ادامه دار باشد.

انتظار می رود ریلمی ۳ به عنوان گوشی هوشمند برجسته برند چینی رونمایی و عرضه شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار