دستگاه بعدی شیائومی در هند Mi A3 خواهد بود

2a202a29de29fda1cc965a4476a452dc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیرو ملاقات موفق مابین شرکت شیائومی و هیئت رئیسه‌ی کوالکام، نسخه‌ی جهانی vp شیائومی بر اساس توئیت های  Kumar Jain دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ یا ۷۳۰G خواهد بود. در همین توئیت  Kumar Jain اعلام کرده است که این دستگاه جدید شیائومی به همراه به روز سانی تراشه‌ی خود به زودی به هند خواهد آمد.

دستگاه بعدی شیائومی در هند Mi A3 خواهد بود

در تیزر بالا به طور مقطوع اشاره‌ای به اینکه قرار است از کدام تراشه در این دستگاه استفاده شود نشده است، با این حال به طور غیر مستقیم تیزر به استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ اشاره می‌کند.

تراشه‌ی ۷۳۰ اسنپدراگون همین دو هفته‌ی پیش در کنار ۷۳۰G معرفی شد و هر دو از پردازنده ۸ میلی متری برای عملکرد بهتر ساخته شده‌اند.

در حال حاضر اعتقاد بر این است که این دستگاه شیائومی Mi A3 نام دارد که شایعه شده دارای یک دوربین سه گانه، تراشه‌ی ۷۳۰ اسنپدراگون و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. بر اساس گزارش های موجود دوربین سه گانه‌ی آن دارای یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دو لنز ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی است که به ترتیب دارای قابلیت تله فوتو و آلترا واید هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی درمورد برچسب قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه در دسترس نیست، اما ما باید بدانیم که این اتفاق درست بعد از عرضه‌ی دستگاه بعدی شیائومی در چین رخ خواهد داد. دیگر شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی Mi A3 دارای حسگر درون نمایشگر و البته یک پنل اولد است. به زودی خبرهای بیشتری از این دستگاه را خواهیم شنید…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار