درز تصویر تیزری جدید میت ۲۰ هوآوی

59e4a33a633f4bc931533a3b5dd9d98b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و عرضه می دارد. پیشتر این کمپانی چینی سری پی ۲۰ را معرفی کرده و حال نوبت به سری میت ۲۰ رسید.

 شرکت هوآوی در نظر داشته ۱۶ اکتبر امسال نسل جدید گوشی های هوشمند میت ۲۰ را رونمایی کند. اسمارتفون هایی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آنها منتشر شده است. در کنفرانس ایفا ۲۰۱۸ هوآوی محصولات جدیدی معرفی کرد که یکی از آنها پردازنده هفت نانومتری هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ بود. چیپی که برنامه ریزی شده روی تلفن های هوشمند سری میت ۲۰ نیز قرار گیرد و تجربه کاربری بزرگی را رقم زند. به تازگی پیش از رونمایی سری میت ۲۰ کمپانی هوآوی تصویر تیزری جدیدی را منتشر کرده است.

در تصویر تیزری تازه انتشاریافته به آرایش مربعی لنزهای سه گانه میت ۲۰ اشاره دارد. تصویری که در آن یک مربع و موتور چهارچرخی در کویر پیداست. باتوجه به مربع موردبحث، به نظر می رسد هوآوی هدف آن از چنین تصویری آرایش مربعی لنزهای سه گانه عقب سری میت ۲۰ است. اخیرا در ایفا ۲۰۱۸ تصاویری از نسخه اصلی میت ۲۰ در دست یکی از عوامل شرکت هوآوی مشاهده شد. مدلی که از دوربین مربعی سه گانه بهره می برد و این طور که پیداست هوآوی می خواهد تغییرات عمده ای را در نسل جدید به کار گیرد. هوآوی هر سال اکتبر با برگزاری رویدادی اختصاصی سری گوشی های هوشمند میت را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که عملکرد بالایی داشته و از پرچمداران این کمپانی به شمارمی روند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار