اچ پی و معرفی تبلت هیبریدی Elite x2 1012 G2

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که شرکت مایکروسافت تاکنون سرفیس پرو ۵ را معرفی نکرده اما رقبای این کمپانی یعنی سامسونگ و برخی دیگر از جدیدترین محصول هیبریدی خود رونمایی کردند.

یکی از آنها کمپانی اچ پی بوده که به تازگی تبلت هیبریدی Elite x2 1012 G2 را رونمایی کرده است. باتوجه به تصاویر این تبلت هیبریدی بوده و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد.

در ساختار شباهتی به محصول مایکروسافت دارد اما زبان طراحی اچ پی را دنبال می کند. با وجود پردازنده نسل هفتمی کبی لیک سری U یک اولترابوک ایده آل از کمپانی اچ پی محسوب می شود. گزینه های پردازنده آن Core i3 یا Core i7 بوده و یک باتری ۴۷ وات ساعتی نیز شامل حال آن شده است. بنابراین در کنار کیفیت ساخت بالا می توان ساعت ها به کار با این تبلت حرفه ای هیبریدی پرداخت.

یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی ۱۸۲۴*۲۷۳۶ پیکسلی کیفیت تصویر بالایی را به ارمغان می آورد. در دیگر مشخصات شامل گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 620، سیستم عامل ویندوز ۱۰، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه اس اس دی ۱ ترابایتی و عمر باتری ۱۰ ساعته می شود.

چنین مدت زمانی می تواند ساعت ها کاربر را برای انجام کاربری روزانه سرگرم دارد. در بخش پورت از کانکتورهای USB-C 3.1/تاندربولت، USB 3.0، اسلات سیم کارت و کارت میکرو اس دی به کار گرفته شد.

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب با فلاش LED در کنار مشخصاتی چون اسپیکراستریو، اسکنراثرانگشت، دوربین مادون قرمز احراز هویت و دیگر ویژگی ها، تبلت هیبریدی Elite x2 1012 G2 اچ پی را کارآمد می کند. این محصول در ماه جولای با قیمت ۱۰۰۰ دلار در بازار به فروش می رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی کمپانی اچ پی مراجعه فرمایید. در اخباری مرتبط این شرکت در همکاری با مایکروسافت به تولید ابزارهای مبتنی برکورتانا می پردازد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار