انتشار اطلاعات جدید از Moto G7 موتورولا

5b2fe7857f00bdf996c13472ec04f76b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت موتورولا به عنوان زیرمجموعه لنوو سعی کرده هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه کند. از این رو برای سال ۲۰۱۹ نیز برنامه های بزرگی در سر دارد.

حال به تازگی گزارش هایی پیرامون Moto G7 میان رده نسل جدید موتورولا منتشر شد که نشان می دهد باید شاهد پردازنده اسنپدراگون سری ۶۰۰ کوالکام باشیم. در این بین بنچمارک موتو جی ۷ منتشر شده که نشان می دهد با یک میان رده برجسته رو به رو هستیم.

با توجه به لیست آشکار شده، این مدل به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ هشت هسته ای مجهز است که از چیپ های قابل توجه محسوب می شود. گذشته از آن شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مدل هایی با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶۳۲ از سری موتو جی ۷ در راه است.

انتظار می رود موتو جی ۷ پلاس به چیپ اسنپدراگون ۶۳۲ یا ۶۶۰ مجهز باشد. در دیگر مشخصه ها Moto G7 دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی است و این در حالی بوده که Moto G6 Play از چیپ اسنپدراگون ۴۳۰ بهره می بردند.

گفته می شود تمامی مدل های سری Moto G7 دارای سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای هستند و انتظار می رود در MWC 2019 شاهد رونمایی آنها باشیم. اگرچه ممکن است در آوریل ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار