نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

مشخصات فنی گوشی OnePlus به نام وان پلاس ۱۰R لو رفت

242d3dfe1e90455054f14caccf27ed1c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اخبار زیادی که در مورد وان پلاس به گوش رسیده است، در سه‌ماهه دوم سال میلادی باید در انتظار معرفی جدیدترین گوشی OnePlus به نام وان پلاس ۱۰R باشیم. نکته قابل‌توجه این است که این کمپانی به‌صورت رسمی خبری درباره این موضوع منتشر نکرده اما مشخصات این گوشی بر اساس گزارشاتی لو رفته است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تراشه‌ای که گوشی OnePlus  از آن استفاده می‌کند  Dimensity 8100  است؛ درحالی‌که اطلاعات قبلی ادعا داشتند تراشه این گوشی  ۹۰۰۰ Dimensity خواهد بود. در کنار این تراشه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی  LPDDR5  و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 قرار دارد. در بخش نرم‌افزاری گوشی نیز شاهد سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری OxygenOS 12 هستیم.

OnePlus 10R دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی +FullHD از نوع AMOLED  است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر دارای گواهی +HDR10 است. در بالای صفحه‌نمایش شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به شکل ناچ حفره هستیم. سه دوربین گوشی OnePlus هم در پنل پشتی قرار دارند که شامل: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

GT neo 3

سایر مشخصات گوشی OnePlus

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از NFC ، صدایی باکیفیت Hi-Res، دالبی اتمس و اسپیکرهای استریو اشاره کنیم. نکته قابل‌توجه این است که گوشی جدید وان پلاس فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسلایدر هشدار است.

گوشی وان پلاس  ۱۰R در دو نسخه با باتری‌های متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از نسخه‌ها دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست‌شارژ ۱۵۰ واتی است و نسخه دیگر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست‌شارژ ۸۰ وات دارد. شاید اطلاعات این گوشی به نظرتان آشنا باشد  چرا که وان پلاس  ۱۰R نسخه دیگری از Realme GT Neo3 است که چند روز پیش رونمایی شد.

به‌عنوان نکته آخر در نظر داشته باشید که شایعه شده است OnePlus Nord 3 نیز با همین مشخصات معرفی خواهد شد. البته در این باره باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. شاید وان پلاس در رویداد ۳۱ مارس گوشی OnePlus 10 Pro را برای بازارهای جهانی معرفی کند و از هدفون بلوتوث Bullets Wireless Z2 نیز رونمایی کند

خروج از نسخه موبایل