نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

رونمایی پاناسونیک از گوشی هوشمند P101

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی پاناسونیک از گوشی هوشمند P101

شرکت پاناسونیک اگرچه به عنوان یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه سیستم های هوشمند چون لوازم صوتی و تصویری و برخی دیگر شناخته می شود، اما در تولید گوشی هوشمند نیز دستی داشته و محصولاتش را به بازارهای آسیایی عرضه می کند.

این کمپانی به تازگی اسمارتفون جدیدی را موسوم به P101 معرفی کرده که همانند دیگر رقبا به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز است. P101 جدیدترین اسمارتفون ژاپنی‌ها بوده که از طراحی قابل توجهی بهره می برد.

از مشخصات P101 باید به صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی HD+ با نمایشگر Big View، پردازنده چهار هسته ای MT6739 مدیاتک ، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی با فلاش LED دوگانه و سنسور ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، بلوتوث، رادیو اف ام، وای فای، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

این اسمارتفون جدید پاناسونیک طراحی باکیفیتی داشته و اولین نسخه از سری P پاناسونیک بوده که به نمایشگر بی حاشیه و بیگ ویوو مجهز  می شود. تاکنون این شرکت ژاپنی اسمارتفون بی حاشیه ای در بازار نداشته و با P101 تصمیم گرفت وارد خط تولید گوشی های هوشمند با نمایشگر بی حاشیه شود. قیمت P101 تنها ۱۰۷ دلار بوده و از سنسور اثرانگشتی نیز بهره نمی برد.

پیشتر پاناسونیک از گوشی هوشمند P100 خود رونمایی به عمل آورد و حال نوبت به P101 با ویژگی های جدید و مشخصات قابل توجه رسیده تا آن را به عنوان گوشی هوشمند خاصی از برند ژاپنی به شمار آورد. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت پاناسونیک مراجعه کنید. این اسمارتفون ابتدا در چین و سپس سایر بازارهای آسیایی عرضه می شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل