نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

نسخه Moto Z3 Force موتورولا در سال جاری عرضه نمی شود

dd5a054b32eb975b5b005d271a5df899
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه Moto Z3 Force موتورولا در سال جاری عرضه نمی شود

شرکت موتورولا را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را عرضه می دارد. به تازگی این کمپانی نسخه پرچمدار را تنها در یک مدل Moto Z3 معرفی کرد.

 این شرکت سپس بعد از ظهر روز گذشته در توییتر اعلام کرد که سنت دیرینه خود در سری Z را شکسته است. بر خلاف Z2 و Moto Z اصلی، Z3  نسخه ی ضد ضربه – حداقل در سال جاری – نخواهد داشت.

طبق اعلام صفحه رسمی توییتر موتورلا: “ما در سال جاری هیچ Moto Z دیگری را راه اندازی نخواهیم کرد.” (در حال حاضر Moto Z3 Play وجود دارد که در ماه ژوئن اعلام شده است).

دلایل متعددی وجود دارد که موتورولا نسخه ی با دوام خود را ارایه نمی دهد. یکی از این دلایل، فروش دستگاه های بادوام قبلی است که در مقایسه با فروش گوشی های اصلی سری Z ، بسیار منحصر به فرد می باشد. همچنین یک عنصر بازاریابی وجود دارد: داشتن سه تلفن همنام ممکن است مشتریان را سردرگم کند، بعضی از آنها واقعا نمیتوانند با نامگذاری موتورولا ارتباط برقرار کنند.

بدیهی است که کاهش تنوع دستگاه ها در بازار در هر دو زمینه موثر خواهد بود. اگر چه هنوز این امکان وجود دارد موتورولا نسخه ای از Z3 با تکنولوژی محافظت از صفحه نمایش را طی این سال و یا سال اتی، فقط تحت نام دیگری، منتشر کند.

منبع

خروج از نسخه موبایل