نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

Galaxy A6s گواهی وای فای گرفت

d538bee94b30f0a3edebd0ceeab335a8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Galaxy A6s گواهی وای فای گرفت

شرکت سامسونگ در رویداد اکتبر خود اولین گوشی هوشمند چهار دوربین عقب را معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که تاکنون شایعات مختلفی درباره آن منتشر شد و حال به تازگی جزئیات بیشتری درباره این اسمارتفون به بیرون درز کرد.

براساس گزارش ها، Galaxy A6s یکی از میان رده های جدید سال جاری سامسونگ خواهد بود که احتمالا در رویداد اکتبر رونمایی می شود. به تازگی Galaxy A6s موفق به کسب گواهی وای فای شده و این بدان معناست که شاهد بزودی معرفی آن انجام می گیرد.

از مشخصات Galaxy A6s باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی AMOLED با کیفیت FHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

اطلاعات دوربین Galaxy A6s دردسترس قرار نگرفته و تنها همین جزئیات درباره محصول آینده سامسونگ فاش شد. از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه اسمارتفونی را معرفی خواهند کرد.

پیش بینی می شود در کنار آن Galaxy A9s چهار دوربین نیز معرفی شود. به هر حال انتظار داریم بیشتر شایعات پیرامون محصول آینده سامسونگ به تایید برسد و بعید به نظر رسیده بیشتر گزارش های موجود غیرحقیقی باشند.

منبع

خروج از نسخه موبایل