نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

تبلت M5 YOUTH EDITION هوآوی معرفی شد

e0cb25427a5afc0adaf4467b1838c736
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی به تازگی تبلت جدید و کارآمدی را به نام M5 YOUTH EDITION معرفی کرده است. این شرکت نه تنها در بحث تولید اسمارتفون بسیار مطرح است، تبلت هایی را نیز در سبد محصولات خود جای داده است.

M5 YOUTH EDITION یک تبلت کارآمد و میان رده محسوب شده و از فناوری Share 3.0 هوآوی بهره می برد. از مشخصه های این تبلت باید به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی full HD، وب کم اچ دی، پشتیبانی از قلم با سطح فشار ۲۰۴۸، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 و چندی دیگر اشاره داشت.

هوآوی پردازنده هشت هسته ای سری کایرین، قابلیت پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی، پشتیبانی از نانو سیم کارت و چندی دیگر را نیز به کار گرفت. گفتنیست باتری این تبلت ۷۵۰۰ میلی آمپر است و می تواند عمر باتری ۱۳ ساعته در حالت پخش پلی بک ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد.

گفتنیست هوش مصنوعی نیز برای تبلت M5 YOUTH EDITION هوآوی در نظر گرفته شده تا عملکرد هوشمندانه ای ارائه دهد. M5 Youth Edition با ۴ میکروفون همراست و شامل وای فای و بلوتوث نیز می شود. این محصول با پشتیبانی از شبکه  ۴G LTE یا وای فای خالص عرضه می شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل