نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

هوآوی سال آینده تلفن هوشمند چهار دوربین معرفی می کند

f723c04983b37187abac1f70d80312d8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون شناخته می شود که هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی و عرضه می کند. در سال جاری علاوه بر چند میان رده، شاهد رونمایی چندین مدل پرچمدار سری پی ۲۰ و میت ۲۰ بودیم.

در حالی که هوآوی تنها دوربین سه گانه را برای بالاترین مدل در نظر گرفته اما انتظار می رود سال آینده پرچمداران ارتقایافته تری را شاهد باشیم. سری میت ۲۰ هوآوی از گوشی های هوشمند برجسته هوآوی هستند و می توان انتظار عملکرد بالایی داشت.

در این بین شایعه شده هوآوی می خواهد برای پرچمداران سال ۲۰۱۹ خود دوربین چهارگانه را به کار گیرد تا پاسخی به A9 سامسونگ محسوب شود. احتمالا سری پی ۳۰ اولین گوشی های هوشمند هوآوی با دوربین چهار گانه خواهند بود.

این شرکت همیشه سری پی را با پردازنده سری میت سال گذشته عرضه می دارد. هنگامی که سامسونگ گلکسی A9 را معرفی کرد موجب حیرت همگان شد زیرا برای نخستین بار شرکتی اسمارتفون چهار دوربین معرفی کرده است.

حال هوآوی می خواهد با سری پی ۳۰ اولین گوشی های هوشمند چهار دوربین را عرضه دارد. این سری همچنین دارای پردازنده ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ هستند که چیپ قابل توجهی محسوب می شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

خروج از نسخه موبایل