نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

Nova 2 Lite هوآوی رونمایی شد

c017b8d84d46802ce34fe5322da2f67a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Nova 2 Lite هوآوی رونمایی شد

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ نیز چندین اسمارتفون قابل توجه و جدیدی را معرفی کرده است. حال نوبت به گوشی هوشمند Nova 2 Lite رسیده که اسمارتفون میان رده پریمیومی از برند هوآوی محسوب می شود. این گوشی هوشمند شباهتی به آنر ۹ لایت داشته و در نگاه نخست شاید با این محصول اشتباه گرفته شود. به گفته هوآوی این محصول به بدنه فلزی مجهز است و از لنز شیشه ای برای طراحی بهبودیافته تر بهره می برد. همچنین قرار است با قیمت ۱۹۲ دلار روانه بازار فیلیپین شود که هر سال چندین مدل گوشی هوشمند برای این منطقه معرفی می شود.

به گفته شرکت چینی Nova 2 Lite در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به فروش خواهدرسید که رنگ های جذاب و زیبایی محسوب می شوند. مشخصاتی که هوآوی برای Nova 2 Lite  در نظر گرفته شامل صفحه نمایش ۵.۸ اینچی HD+ IPS بی حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰*۷۲۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ هشت هسته ای، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، قابلیت باز کردن گوشی هوشمند با اسکنر چهره، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، قابلیت های ارتباطی ۴G LTE، VoLTE، Wi-Fi 802.11 b / g / n، بلوتوث، GPS و پورت میکرو USB اشاره داشت.

شرکت هوآوی Nova 2 Lite را با قیمت مورد اشاره ۱۹۲ دلاری عرضه می کند که گوشی هوشمند قابل توجهی بوده و باید آن را محصولی قابل از برند چینی دانست. مشخص نیست هوآوی در چه زمانی می خواهد دیوایس جدید خود را معرفی کند اما با ورنمایی Nova 2 Lite نشان داد که برای سال ۲۰۱۸ برنامه متعددی داشته و می خواهد اسمارتفون های مختلفی را رونمایی نماید. به هر حال مشخص نشده چه زمانی وارد بازار جهانی می شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل