نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

آغاز عرضه MateBook X Pro هوآوی

b0233364177bf4ebd5e1f15d983a6f59
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز عرضه MateBook X Pro هوآوی

شرکت هوآوی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند دانست. برندی که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و در اختیار مخاطب قرار می دهد.

در نمایشگاه MWC 2018 این شرکت از نوت بوک باریک و قدرتمند MateBook X Pro رونمایی کرده و رقیب سرسختی برای اولترابوک ها به شمار می رود. حال به تازگی چینی ها عرضه اولترابوک خود را در ایالات متحده آغاز کردند. براساس بررسی های صورت گرفته توسط رسانه ها، MateBook X Pro لپتاپ فوق العاده ای بوده که در کنار تجربه کاربری لذت بخش، به سخت افزار قابل قبولی مجهز شده است.

این نوت بوک با پیکربندی چون پردازنده Core i7-8500 اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی یا پردازنده i5-850U به فروش خواهد رسید. MateBook X Pro با تراشه گرافیکی مستقل GeForce MX150 انویدیا و پورت تاندربولت ۳ که اتصال نمایشگر ۴K را فراهم می آورد، همراه است. گذشته از سخت افزار، هوآوی نمایشگر ۱۳.۹ اینچی ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسلی لمسی را به کار گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن تنها ۹۱ درصد است و بدون حاشیه محسوب می شود. در بخش پورت باید به USB Type-A ، USB Type-C و جک هدفون اشاره کرد و به عنوان اولترابوک پیکربندی مطلوبی دارد. قیمت نسخه پایه MateBook X Pro  با پردازنده Core i5 تنها ۱۱۹۹ دلار و نسخه Core i7 به ۱۴۹۹ دلار می رسد.

با چنین مشخصاتی محصول هوآوی اولترابوک گران قیمتی محسوب نشده اما در مشخه ها و طراحی بسیار قابل توجه است. برای خرید آن نیز قادرید به فروشگاه های مختلفی چون هوآوی و برخی دیگر مراجعه کنید.

پیش بینی می شود بزودی شاهد رونمایی نسل جدیدی از نوت بوک هوآوی در رویدادهای آینده باشیم، اگرچه این کمپانی اشاره ای به این موضوع نداشته است.

منبع

خروج از نسخه موبایل