نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

هوآوی Enjoy 9 Plus بزودی معرفی می شود

8ae59dc9b6435cf7ca316dee02feb54a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هوآوی Enjoy 9 Plus بزودی معرفی می شود

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. برای سال جاری چندین اسمارتفون مختلف در نظر گرفته شده که هر یک مشخصه های قابل توجهی دارند.

به تازگی اولین تصویر و اطلاعات پیرامون  Enjoy 9 Plus منتشر شده و این طور که پیداست با یک مدل برجسته رو به رو هستیم. تاکنون شایعات خاصی درباره اسمارتفون موردبحث هوآوی منتشر نشده و اولین بار شاهد آن هستیم. از مشخصات  Enjoy 9 Plus باید به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، پردازنده هشت هسته کایرین ۷۱۰ با هوش مصنوعی، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رابط کاربری  EMUI 8.2، سیستم عامل اندروید۸.۱ اوریو و چندی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی  Enjoy 9 Plus هوآوی یک مدل برجسته است که ویژگی های قابل توجهی توسط هوآوی برای آن در نظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتری از این محصول آینده در دست نیست و باید منتظر ماند تا هوآوی ۱۶ اکتبر رویداد لندن خود را برگزار کند.

پیش بینی می شود در رویداد ۱۶ اکتبر هوآوی اشاره ای به گوشی هوشمند انجوی ۹ پلاس داشته باشد. به هر حال باید به انتظار ادامه داد و نمی توان درباره شایعات بی اساس اظهار نظری داشت.

منبع

خروج از نسخه موبایل