نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

هواوی nova 4e در ۱۴ مارس رسما معرفی می‌شود

afe7dc70605d53f6ab09239fe25320cb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی  دو گوشی پرچم دار جدیدش را با نام های هواوی P30 و P30 Pro در ۲۶ مارس و در رویدادی در پاریس عرضه خواهد کرد. اما پیش از آن این شرکت در ۱۴ ماه مارس گوشی میان رده‌ی جدید خود را با نام  nova 4e به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت آشکار شدن  nova 4e را در تاریخ ذکر شده و در کشور چین تایید کرده است. انتظار می‌رود که  nova 4e در سطح جهانی با نام P30 Lite آشکار شود.

تقریبا دو روز پیش شرکت هواوی یک ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن نمایشگر ناتچ  nova 4e و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن را به نمایش گذاشت، البته این شرکت اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش نکرده است.

به هرحال، مدل جهانی  P30 Lite در TENNA با مشخصات زیر منتشر شد که البته این مشخصات از طریق شرکت هواوی تصدیق شده است.  P30 Lite دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچ با کیفیت فول اچ دی پلاس و یک باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری خواهد آمد.

همانطور که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود  P30 Lite دارای یک دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی و یک حسگر اثرانگشت در کنار آن است. و از یک پردازنده‌ی کایرین ۷۱۰ بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن هستند که دوربین سه گانه‌ی  P30 Lite دارای سنسورهای ۲۰،۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است.

منبع

خروج از نسخه موبایل