نماد سایت اخبار تکنولوژی ، راهنمای خرید موبایل و تبلت و … – دیجی دو

نوکیا ۳.۱ پلاس شروع به دریافت اندروید می‌کند

3d741100a4c6c79081f213f57bead8dc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت HMD به تازگی در حال به روز رسانی گوشی های هوشمند خود به آخرین نسخه‌ی اندروید (اندروید پای ۹.۰) است. این شرکت از ماه گذشته اعلام کرده است که گوشی نوکیا ۳.۱ پلاس را به این نسخه از اندروید به روز رسانی خواهد کرد و حالا زمان آن رسیده است تا این کار را به انجام برساند.

شرکت HMD طی کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹  اعلام کرد که گوشی های خود را برای سه سال پشتیبانی می‌کند، دو سال از این پشتیبانی مربوط به نرم افزار (به روز رسانی های نرم افزاری) گوشی های هوشمند و یک سال اضافی برای به روز رسانی های امنیتی این دستگاه ها است.

در حال حاضر ما شاهد این هستیم که نوکیا ۳.۱ پلاس چگونه در سال گذشته عرضه شد، و چطور امسال آخرین ورژن اندروید را دریافت می‌کند. از این رو انتظار می‌رود نوکیا ۳.۱ پلاس زندگی طولانی تری را تجربه کند.

در این به روز رسانی ویژگی های چون ژست های رابط کاربری،‌باتری قابل انطباق و روشنایی قابل انطباق اضافه خواهد شد. علاوه بر این در به روز رسانی به اندروید پای به روز رسانی های امنیتی تا فوریه سال ۲۰۱۹ نیز عرضه می‌شوند.

مدیر اجرایی شرکت HMD در پست توئیتر خود نوشت:

صبر کردن کافیست، خودتان را برای دریافت به اندروید پای بر روی نوکیا ۳.۱ پلاس آماده کنید. جایی که تجربه شما از گوشی های هوشمند را تغییر خواهد داد و گوشی های نوکیا با زمان دقیق تر می‌شوند.

پیش از این گوشی های هوشمند نوکیا ۶ و نوکیا ۸ در هفته‌ی گذشته اندروید پای را دریافت کردند. گوشی نوکیا ۵ نیز در اوخر ژانویه و نوکیا ۸ Sirocco در اوایل ژانویه  آن را دریافت کرده بود.

منبع

خروج از نسخه موبایل