برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کارت حافظه سن دیسک مدل Sandisk Ultra microSDXC 64GB UHS-I Card

 Sandisk Ultra microSDXC 64GB UHS-I Card

 Sandisk Ultra microSDXC 64GB UHS-I Card

  • ظرفیت : 64 گیگابایت
  • سرعت خواندن : 80 مگابایت بر ثانیه
ادامه مطلبShow less
توضیحات

مقدمه

کمپانی سندیسک از سال ۱۹۸۸ فعالیت خود را شروع کرده است و طی مدت زمان کمی توانست که خود را به عنوان تولید کننده حافظه‌های جانبی با کیفیت در بین خریداران محبوب کند. این کمپانی از همان ابتدا اقدام به تولید سیستم‌های ذخیره سازی مبتنی بر نیمه هادی کرد و با اطمینان بیشتری کیفیت محصولات خود را به خریداران اثبات کرد. آن‌ها در سال ۱۹۹۱ اولین SSD جهان مبتنی بر فلش را در قالب یک درایو سخت افزاری روانه بازار کردند. این دستگاه ۲.۵ اینچی بود و با ظرفیت ۲۰ مگابایت و به قیمت ۱۰۰۰ دلار روانه بازار شد. در ماه می سال ۲۰۰۰ نیز با شرکت توشیبا قرارداد همکاری امضا کرده و آمادگی خود را برای تولید حافظه‌های فلش پیشرفته اعلام کردند. آن‌ها این حافظه‌ها را در درجه اول برای دوربین‌های دیجیتالی در نظر گرفته‌اند و بعدها نیز زمینه فعالیتی خود را گسترش دادند.

به‌خاطر همین پیشینه بسیار قدرتمند است که هم‌اکنون از سندیسک به‌عنوان یک برند معتبر تولید حافظه‌های جانبی یاد می‌شود و خریداران زیادی در بازار صرفا کیفیت محصول را با دیدن نام این کمپانی مقایسه می‌کنند. این کمپانی کارت‌های حافظه خود را با سرعت انتقال بسیار بالا و مقاومت در برابر شرایط بد دمایی عرضه می‌کند و بنابراین قابل استفاده در اکثر گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های DSLR است. کارت‌ های حافظه سندیسک با حافظه ‌های متنوع روانه بازار می ‌شوند و می ‌توانید برحسب نیاز آن‌ها را تهیه کنید. این کارت‌ های حافظه در بالابردن سرعت ذخیره سازی و نیاز به حافظه برای تهیه عکس و فیلم بیشتر درنظر گرفته شده ‌اند و می ‌توانید برای گوشی ‌هایی که حافظه کمی دارند، مورد استفاده قرار دهید.

سرعت و نرخ بالای انتقال اطلاعات سبب می ‌شود که تفاوتی با حافظه داخلی گوشی نداشته باشد و بنابراین به‌عنوان یک حافظه پیش فرض مورد استفاده قرار گیرد. می ‌توانید حافظه ‌های اصلی خود را با این دستگاه خالی نگه داشته و دست بازتری در پروژه ‌های آینده خود داشته باشید. نحوه نگهداری و قابلیت حمل این دستگاه نیز بسیار عالی است و همراه با آن یک جعبه مخصوص به‌شما داده می ‌شود. طراحی این کارت‌ های حافظه بسیار زیبا است و تقریبا به نمونه‌ شاخصی در بازار تبدیل شده است.

معرفی محصول

کارت حافظه sandisk ultra microSDXC 64GB UHS-I Card برای استفاده در دستگاه ‌های مختلف توسط برند معتبر سندیسک ارائه شده است و می ‌توانید از آن استفاده کنید. مهم‌ترین کاربرد این کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی را می‌ توانیم برای دوربین‌های دیجیتالی تلقی کنیم که عملکرد بهتر در فیلم ‌برداری Full HD و خلق تصاویر بهتر را شاهد خواهید بود. با این کارت حافظه به‌راحتی می ‌توانید به عکس برداری پی در پی پرداخته و بدون تاخیر تصاویر را در کارت حافظه ذخیره کنید. این کارت حافظه برای استفاده در گوشی ‌های هوشمند نیز بسیار عالی خواهد بود و برنامه ‌ها را سریع‌تر بارگزاری می‌ کند. سرعت انتقال این کارت حافظه، بانی تمامی این ویژگی‌ های خوب است و بنابراین مشکلی از بابت تهیه عکس ‌های بیشتر و با سرعت بالا نخواهید داشت.

کارت حافظه سندیسک sandisk ultra microSDXC 64GB UHS-I Card برای استفاده در شرایط سخت ساخته شده است و می ‌توانید فایل ‌های خود را به‌آسانی در آن مدیریت کنید. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌ها فراهم شده است و دسترسی آسان و سریعی را به شما خواهد داد. همچنین می ‌توانید به‌طور خودکار فایل‌های خود را از دستگاه به کارت حافظه انتقال داده و فضای بیشتری را برای خود داشته باشید. با این کارت حافظه نگرانی چندانی از بابت کمبود فضا نخواهید داشت و به‌راحتی می ‌توانید فیلم‌ های با کیفیت بالا و عکس ‌های پرتعداد تهیه کنید. اگر حافظه گوشی شما پایین است، با این کارت حافظه این مشکل برطرف شده و می ‌توانید آن‌ها را در یک حافظه‌ جانبی ذخیره سازی کنید. سرعت انتقال اطلاعات در کارت حافظه سندیسک بالا است و هیچ نگرانی از بابت تفاوت کارکرد آن با حافظه داخلی گوشی مشاهده نخواهید کرد.

کارت حافظه سندیسک ۶۴ گیگابایتی را می ‌توانید با مشخصات فنی ایده‌آل تهیه کرده و برحسب نوع محصول مورد استفاده قرار دهید. این کارت حافظه از سرعت کلاس ۱ UHS برخوردار است و همراه با آن یک آداپتور تبدیل microSDXC به آداپتور SD نیز خواهید داشت. این کارت حافظه قادر است که فایل‌ های شما را با نرخ سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه بخواند و چنین چیزی تقریبا در عرصه کارت‌های حافظه منصحربه‌فرد است.

عملکرد این کارت حافظه طوری است که با کلاس عملکردی بسیار پرسرعتی کار می ‌کند و شما می ‌توانید آن را با دستگاه‌ های میزان micro SDXC و microSDHC به کار ببرید. دمای کاری این محصول از منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی گراد است و در حالت ذخیره سازی نیز به منفی ۴۰ تا ۸۵ درصد می ‌رسد.

این محصول ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی دارد و قابل استفاده با اکثر گوشی ‌های هوشمند و دستگاه‌ های دیجیتال است. قابلیت حمل این کارت حافظه سبب می ‌شود که تعداد زیادی از آن‌ها را خریداری کرده و همراه با خود در مسافرت ‌های کاری داشته باشید. بدین ترتیب بدون محدودیت می ‌توانید عکس و فیلم تهیه کرده و آن‌ ها را سریعا به کارت‌ حافظه سندیسک منتقل کند. این سرعت نیز سبب می ‌شود که مانند حافظه داخلی سرعت بالایی داشته باشد و شما تقریبا تفاوتی از دیدگاه انتقال از بافر به کارت حافظه مشاهده نخواهید کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
کارت حافظه سن دیسک مدل Sandisk Ultra microSDXC 64GB UHS-I Card
کارت حافظه سن دیسک  مدل Sandisk Ultra microSDXC 64GB UHS-I Card
گارانتی
  • ویژه دیجی‌دو : تضمین اصالت کالا + 7 روز ضمانت تعویض کالا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم