برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مچ بند هوشمند سامسونگ charm life style

Samsung Charm Life Style Smart Wrist Strap

Samsung Charm Life Style Smart Wrist Strap

  • جنس بند : سیلیکون
  • GPS :  ندارد
  • حسگرها : شمارشگر ضربان قلب
  • اتصالات : Bluetooth
  • قابلیت‌ها : اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی
ادامه مطلبShow less
توضیحات

معرفی مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل   

 مچ بند چارم لایف استایل در نمایشگاه MWC 2016 سامسونگ در کنار S7 و S7 Edge و مجموعه‌ای از لوازم جانبی مانند کاور و کیف، گیم پد و شارژر های سریع و … به بازار معرفی گردید. این محصول سامسونگ شباهت بسیاری به Mi Band شیائومی دارد. با توجه به اینکه شیائومی در تولید مچ بند سبک بسیار موفق ظاهر شده بود، سامسونگ نیز دست به اقدامی مشابه زد و به تولید مچ بند Charm Life Style پرداخت.

روی این مچ بند یک LED‌ برای نمایش اعلان‌ها تعبیه شده است و با هر نوتیفیکیشن روشن می‌شود. حتی این امکان وجود دارد که رنگ نور را برای نوتیفیکیشن‌های مختلف تغییر دهید تا بتوانید از طریق رنگ نوتیفیکیشن در مچ‌بند خود متوجه شوید که چه اتفاقی در گوشی‌ شما افتاده است. برای ارتباط با گوشی طبیعتا از بلوتوث استفاده شده است. البته نرم‌افزار اختصاصی Samsung Charm نیز برای آن طراحی شده است.

مچ بند Charm Life Style سامسونگ را می‌توان یک ابزار سلامتی نیز دانست. این مچ بند می تواند گام های شما را شمارش کند و مسافت طی شده را اندازه گیری کرده و مقدار کالری مصرف شده را محاسبه کند. از این داده‌ها در نرم افزار S-Health سامسونگ نیز می‌توان استفاده کرد. مچ بند Charm Life Style سامسونگ با تلفن‌های هوشمند دارای اندروید 4.4 و بالاتر به همراه نرم افزار S-Health نسخه‌ 4.6 و بالاتر کاملا سازگار است.

رنگبندی مچ بند چارم لایف استایل

کار اصلی مچ بند چارم لایف استایل شمردن گام‌هاست. می‌تواند اطلاعاتش را با هر گوشی هوشمندی با اندروید 4.4 به بالا به اشتراک بگذارد، یا اگر قصد ندارید گوشی‌ را با خود ببرید، درون خودش ذخیره کنید. ظرفیت باتری مچ بند Charm Life Style در حدود 17 میلی‌آمپر بوده و می‌تواند با یک بار شارژ تا 14 روز دوام بیاورد. این محصول سامسونگ در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه شده است.

معیارهای خرید مچ بند چارم لایف استایل

طراحی مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل    

محصول جدید سامسونگ که مچ بند چارم لایف استایل نام دارد، از نظر سامسونگ نوعی گجت پوشیدنی جدید به حساب می آید که در حوزه محصولات تولید شده شرکت سامسونگ، نوعی ابزار جدید و متفاوت می باشد البته از کیفتیت ساعت های هوشمند سامسونگ نباید غافل شد. این حرکت سامسونگ که اقدام به تولید این مچ بندها نموده، منطقی می باشد، زیرا قبل از تولید این محصول، شیائومی اقدام به تولید این مچ ‌بندها کرده بود.

سامسونگ دقیقا مانند Mi Band  ساخت شیائومی، مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل را نیز به LED هایی مجهز کرده که پیغام های گوشی را به شما یادآوری کند. اتصال به این مچ بند از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد. جنس بند این مچ بند سامسونگ از نوع سیلیکون بوده و نوع قفل بند آن سگکی ساده می باشد. وزن مچ بند Charm Life Style بسیار سبک بوده و باعث شده تا ساعات زیادی از این مچ بند به راحتی استفاده کنید.

طراحی مچ بند چارم لایف استایل

هم چنین این مچ بند دارای حسگر شمارشگر ضربان قلب بوده و GPS ندارد. فرم صفحه مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل مربع شکل است. این محصول با اندروید 4.4 به بالا سازگاری دارد. این مچ بند سامسونگ با طراحی بسیار زیبا و مطابق مد روز، می تواند تمام فعالیت های ورزشی شما را زیر نظر گرفته و اطلاعات مربوطه را از طریق بلوتوث به موبایل و برنامه مخصوص خود منتقل کند. این مچ بند دارای LED با قابلیت انتخاب رنگ های متنوع برای اعلان های تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی می باشد. به این صورت شما می توانید به راحتی از اعلان های مهم موبایل خود با خبر شوید.

مچ بند چارم لایف استایل

همچنین مچ بند Charm Life Style سامسونگ قابلیت اعلام اعلان هایی از قبیل تماس، پیام، پیام های مربوط به برنامه های اجتماعی و نمایش میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده در نرم افزار روی گوشی موبایل را دارد. با وجود تشابه فوق العاده این گجت با مچ بند Mi-Band شیائومی، نمی‌توان از طراحی زیبای این محصول چشم پوشید. این مچ بند به دو شکل گرد و مستطیلی تولید شده است. بندهای هر دو مدل بسیار زیبا و نفیس طراحی شده‌اند.این مچ بند سامسونگ در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید به بازار می‌آید. این گجت از دو قطعه تشکیل شده که یک مربع با لبه‌های گرد و قاب فلزی و یک دست‌بند می باشد.

باتری مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل    

مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل به باتری قدرتمند و قابل شارژ ۱۷ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری مجهز می باشد که طبق ادعای سامسونگ با یک بار به شما امکان می دهد تا حداکثر 14 روز با یک بار شارژ از دستگاه استفاده کنید.

مچ بند چارم لایف استایل

چرا مچ بند سامسونگ چارم لایف استایل را بخریم؟

این مچ بند سامسونگ دارای یک طراحی گسسته زیبا می باشد و خرید مچ بند چارم لایف استایل به افراد شیک پسند به خصوص خانم ها توصیه می گردد. همچنین اعلان هایی برای دریافت تماس، متون و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی، جهت اطلاع شما دارد. قیمت مچ بند چارم لایف استایل در مقایسه با این امکانات بالا بسیار به صرفه می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید مچ بند چارم لایف استایل

فرم مربع شکل جذاب این مچ بند سامسونگ باعث رضایت کاربران گردیده است. علاوه بر این مچ بند چارم لایف استایل در واقع یک پایشگر سلامتی نیز هست و وضعیت رژیم شما برای به دست آوردن تناسب اندام را در نظر می گیرد. این مچ بند می‌تواند گام‌های شما را شمارش کند، مسافت پیموده شده توسط شما را محاسبه کند و آن را به کالری تبدیل کند. این داده‌ها می‌توانند به عنوان ورودی به S Health‌ نیز فرستاده شوند. این مچ بند مجهز به باتری قابل شارژ داخلی 17 میلی آمپرساعتی است که به شما امکان می دهد تا حداکثر 14 روز با یک بار شارژ از دستگاه استفاده کنید. مناسب بودنق یمت مچ بند چارم لایف استایل و قابلیت های ارزشمند این محصول باعث گردیده تا خرید مچ بند چارم لایف استایل به شما پیشنهاد گردد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

حس‌گرها
شمارشگر ضربان قلب
برند
سامسونگ
نوع کاربری
روزمره، ورزشی
فرم صفحه
مربع
جنس بند
سيليکون
نوع قفل بند
سگکي ساده
gps
ندارد
توضیحات سازگاری
سازگاری با اندروید 4.4 به بالا
اتصالات
Bluetooth
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
109,000 تومان
مچ بند هوشمند سامسونگ charm life style
مچ بند هوشمند سامسونگ مدل charm life style
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

حسگر ها

حس‌گرها
شمارشگر ضربان قلب

سایر ویژگی‌ها

برند
سامسونگ
نوع کاربری
روزمره، ورزشی
فرم صفحه
مربع
جنس بند
سيليکون
نوع قفل بند
سگکي ساده
gps
توضیحات سازگاری
سازگاری با اندروید 4.4 به بالا
اتصالات
Bluetooth

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم