برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S4 10.5 LTE 2018 SM-T835 ظرفیت 4/256 گیگابایت

SamsungGalaxy Tab S4 10.5 LTE 2018 256GB RAM 4GB SM-T835 Tablet

Samsung Galaxy Tab S4 10.5 LTE 2018 256GB RAM 4GB SM-T835 Tablet

  • سیستم عامل : اندروید8.1
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین :  13  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
256 گیگابایت
8.1
4G
7300 میلی‌آمپر ساعت
توضیحات

 معرفی تبلت s4 سامسونگ

سامسونگ با رونمایی از گلکسی تب اس 4 در آگوست 2019، اولین بار است که امکان پشتیبانی از سامسونگ DeX را برای تبلت فراهم کرده و علاوه بر حمل آسان این تبلت، قابلیتهایی مانند یک کامپیوتر شخصی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین این امکان وجود دارد که برای راحتی بیشتر نیز یک کیبورد، ماوس و یا مانیتور به آن اضافه کنید. قلم S Pen چند منظوره گلکسی تب اس 4، ابزار بهره وری بسیاری را با خود ارائه می دهد. قابلیت نوت برداری روی صفحه خاموش در سامسونگ گلکسی تب اس 4، باعث شده تا هر چیزی به ذهنتان می رسد را قبل از آنکه فراموش شود، یادداشت کنید. همچنین می توانید با فعال کردن قابلیت ترجمه قلم S Pen، کلمات و عبارات را ترجمه کنید.

گلکسی تب اس 4 با حافظه داخلی 256 گیگابایت و نیز حافظه اضافی تا 400 گیگابایت از طریق کارت میکرواس دی، فضای بسیاری برای نگه داری ویدئو و مدارک خود دارید. خرید گلکسی تب اس4 برای افرادی که به حافظه بالا نیاز دارند بسیار مناسب می باشد.

تبلت s4 سامسونگ

نمایشگر 10.5 اینچی تبلت s4 سامسونگ به وسیله کاهش حاشیه ها و حذف دکمه Home و لوگو از بالای نمایشگر امکان پذیر شده است. تبلت s4 سامسونگ از اسکنر عنبیه برخوردار می باشد، به این صورت که با اسکن سریع چهره و یا چشمان شما به راحتی قفل باز می شود. گلکسی تب اس 4 پلتفورم امنیتی Samsung Knox دارد و به محض روشن کردن تبلت فعال می شود تا از داده های شما محافظت کند.

لایه های امنیتی چندگانه، امنیتی بی نظیر را ارائه می دهند و اطلاعات محرمانه را در فولدری قرار می دهند که فقط شما قادر به باز کردن آن می باشید، همچنین امکان جدا کردن فایل های شخصی و کاری نیز وجود دارد.

معیار های خرید گلکسی تب اس 4

طراحی تبلت s4 سامسونگ

تبلت گلکسی تب S4 یکی از محبوب‌ترین تبلت‌های سامسونگ می باشد. این تبلت سامسونگ قدرت سخت افزاری مناسبی دارد و کارایی آن هم آنقدر زیاد است که می‌توانید از آن به عنوان یک لپ‌تاپ هم استفاده کنید. حتی این تبلت توان رقابت با آیپد را نیز دارد. سامسونگ برای اینکه رقابت بهتری با تبلت اپل داشته باشد، در تبلت گلکسی تب S4 ازقلم استفاده کرده است. قلم S Pen کارایی این محصول را دوچندان کرده و باعث شده که بتوانید کارهای خود را سریع‌ و راحت‌ انجام دهید.

حتی قلم این تبلت در قسمت‌هایی، عملکرد بهتری نسبت به قلم تبلت‌های اپل دارد. از آنجایی که سنسور تشخیص اثر انگشت از روی این تبلت حذف شده، سنسور تشخیص چشم را روی گلکسی تب اس 4 مشاهده خواهید کرد. برای اینکه سنسور تشخیص چشم به درستی کار ‌کند، باید تبلت را به خوبی روبروی صورت نگاه دارید. اگر کمی تبلت را با زاویه نگه دارید، این سنسور به خوبی عمل نمی‌کند. از دیگر ویژگی‌های طراحی تبلت گلکسی تب S4 دارا بودن بدنه فلزی می باشد که یک لایه شیشه روی آن قرار گرفته است. از آنجایی که بخشی از بدنه شیشه‌ای است، این احتمال وجود دارد که تبلت از دستتان لیز بخورد.

در این حالت شیشه قطعا آسیب می‌بیند. به همین دلیل بهتر است که برای این تبلت محافظ خریداری کنید. ابعاد این تبلت 243.3 در 164.3 میلی متر با ضخامت 7.1 میلی متر بوده و وزنی در حدود 482 گرم دارد. تبلت گلکسی تب S4 از جک ۳٫۵میلی‌متری خروجی صدا استفاده می کند  و چهار بلندگو هم برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین این تبلت از کارت حافظه هم تا 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل به محصول بهتری در مقایسه با دیگر تبلت‌های بازار تبدیل شده است.قیمت گلکسی تب اس 4 نیز باتوجه به امکانات عالی آن بسیار مناسب می باشد.

قلم تبلت s4 سامسونگ

قلم تبلت s4 سامسونگ

قلمی که با نام S Pen شناخته می‌شود را به صورت پیش فرض به همراه سامسونگ گلکسی تب اس 4 خواهید دید. این قلم باعث شده که کارایی این محصول بسیار خوب باشد. اگر قبلا با قلم روی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ کار کرده باشید، با کار کردن با این قلم مشکلی نخواهید داشت. حتی اگر برای بار است که قلم تبلت را به دست می‌گیرید، با موضوع عجیبی روبرو نخواهید شد. با این قلم می‌توانید تبلت s4 سامسونگ را به راحتی کنترل کنید و به قسمت‌های مختلف رفته و کارهای خود را بسیار سریع‌تر و بهتر انجام دهید. با قلم می‌توانید نقاشی کنید، بنویسید، از صفحه‌های مختلف عکس بگیرید، متون مختلف را ترجمه کنید و حتی پیام‌های زنده ارسال کنید.

این قلم از ویژگی‌ Air Command نیز بهره مند است. مثلا می توانید در حالی که قلم روی تبلت قرار نگرفته، آن را روی هوا حرکت ‌دهید و یکسری کارهای خاص را روی تبلت انجام دهید. این ویژگی می‌تواند قلم را به یک کنترل از راه دور تبدیل کند.

صفحه کلید تبلت s4 سامسونگ

صفحه کلید تبلت s4 سامسونگ

سامسونگ برای گلکسی تب اس 4 یک صفحه کلید هم عرضه کرده است که به خوبی در حالت تبلت کار می‌کند. صفحه کلید در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی تب اس 4 ساختار استانداردی ندارد و یکسری دکمه‌های دیگر هم روی آن دیده می‌شود.

ترکیب دکمه‌ها به صورت استانداردی که روی دستگاه‌های دیگر مشاهده می‌کنید، روی تبلت s4 سامسونگ دیده نمی‌شود. صفحه کلید به صورت بلوتوثی به سامسونگ گلکسی تب اس 4 متصل می‌شود و در زمانی که از رابط کاربری Dex استفاده می‌کنید هم بد کار نمی‌کند. صفحه کلید برای تایپ کردن مناسب است.

دکمه‌ها واکنش خوبی از خود نشان می‌دهند و در زمان کار کردن با آن‌ها حس خوبی دریافت خواهید کرد. فاصله دکمه‌های این صفحه کلید از یکدیگر زیاد نیست. شاید این موضوع کمی مشکل برای شما ایجاد کنند. با این حال فاصله کم باعث شده که بتوانید سریع‌تر تایپ کنید.

صفحه نمایش تبلت s4 سامسونگ

صفحه نمایش تبلت s4 سامسونگ

تبلت گلکسی تب S4 از یک صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این صفحه نمایش حاشیه‌های نسبتا کمی داشته و زیبایی خاصی به این تبلت داده است. صفحه نمایش بزرگ گلکسی تب S4 باعث شده که دیگر دکمه خانه روی تبلت وجود نداشته باشد و حذف شود. دکمه‌های کنترل به داخل صفحه نمایش منتقل شده‌اند و خیلی عالی کار می‌کنند.

صفحه نمایش تبلت s4 سامسونگ از تکنولوژی HDR بهره مند می باشد و کیفیت عکس‌ها و ویدیوها را عالی نشان می دهد. روشنایی این صفحه نمایش بسیار خوب بوده و همه چیز بسیار درخشان می باشند. زاویه دید این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است و در حالت‌های مختلف می‌توانید با آن کار کنید.

دوربین تبلت s4 سامسونگ

دوربین پشت سامسونگ گلکسی تب اس 4 از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز از  سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. با دوربین پشت گلکسی تب S4 می‌توانید با کیفیت 4K فیلمبرداری کنید.

دوربین‌ها در فیلمبرداری عملکرد خوبی دارند و برای تماس ویدیویی هم کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهند. با دوربین سلفی این تبلت نیز می‌توانید با کیفیت 1080p فیلمبرداری انجام دهید.از ویژگی‌های فیلمبرداری دوربین تبلت s4 سامسونگ می‌توان به قابلیت Auto focus و همچنین قابلیت فوکوس با اشاره کردن به سوژه مورد نظر اشاره داشت.  

البته دوربین‌ها برای عکاسی خیلی مناسب نیستند. اگر شرایط نوری مناسب باشد، می‌توانید عکس‌های نسبتا خوبی را به ثبت برسانید. البته  جزییات عکس‌ها در محیط‌های تاریک مناسب نمی باشد و تاحدودی بی‌کیفیت می باشد.

تبلت s4 سامسونگ

سخت افزار و نرم افزار تبلت s4 سامسونگ

سامسونگ از سخت افزار بسیار خوبی روی سامسونگ گلکسی تب اس 4 استفاده کرده است. تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ را روی این تبلت مشاهده خواهید کرد. تراشه‌ای که یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 را روی خود قرار داده است.

داشتن ۴گیگابایت رم و ۲۵۶گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تبلت به حساب می‌آید. البته از آنجایی که ممکن است میزان حافظه داخلی کم باشد، می‌توانید از کارت حافظه تا 400 گیگابایت روی گلکسی تب S4 استفاده کنید. سیستم عامل درنظر گرفته شده برای گلکسی تب S4 نیز Android 8.0 Oreo می‌باشد و شرکت سامسونگ رابط کاربری SUMSUNG Experience 9.5 را برای آن در نظر گرفته است. با این تبلت می‌توانید تمام بازی‌های جدید و اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید. به دلیل اینکه سامسونگ گلکسی تب اس 4 صفحه نمایش با کیفیتی دارد، بازی‌ها با کیفیت خوبی نشان داده می‌شوند.

تبلت s4 سامسونگ به راحتی از پس اجرای همه کار بر می‌آید. می‌توانید چندین اپلیکیشن را با هم اجرا کنید و حتی دو برنامه را همزمان در کنار هم باز کنید. تبلت s4 سامسونگ در حالی که روی اندروید استاندارد قرار داشته باشد، واقعا خوب کار می‌کند. همچنین سامسونگ برای اینکه کارایی سامسونگ گلکسی تب اس 4 را افزایش دهد، نرم‌افزار  Dex را هم روی آن نصب کرده است.

تبلت s4 سامسونگ

این نرم‌افزار محیط  تبلت را به محیط کامپیوترهای شخصی شبیه می‌کند و باعث می‌شود که راحتتر بتوانید با تبلت کار کنید.رابط کاربری Dex نکات ضعف و قدرت خود را دارد. مثلا می‌توانید اندازه پنجره برنامه‌ها را کوچک و بزرگ کنید و حتی اپلیکیشن‌های مورد نظر خودتان را روی داک قرار دهید. محیط این رابط کاربری آنقدر شبیه به کامپیوترهای شخصی است که در زمان کار کردن تبلت در این حالت همه چیز برای شما آشنا خواهد بود. زمانی که سامسونگ گلکسی تب اس 4را روی حالت Dex  قرار می‌دهید، قطعا نیاز دارید که از ماوس بی‌سیم یا قلم و صفحه کلید بی‌سیم استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ روی حالت Dex خوب کار می‌کنند، اما برخی از اپلیکیشن‌های معروف از جمله یکسری از اپلیکیشن‌های گوگل با مشکلاتی همراه هستند و به دفعات شاهد از کار افتادن آن‌ها خواهید بود. برنامه‌های زیادی وجود دارند که هنوز برای حالت Dex بهینه نشده‌اند و اجرای آن‌ها در این حالت با مشکلات مختلفی همراه خواهد بود.

باتری تبلت s4 سامسونگ

ظرفیت باتری این دستگاه ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت می باشد که ظرفیت واقعا خوبی است و به شما این امکان را می دهد تا 16 ساعت به طور مداوم ویدئو پخش کنید و از پس یک روز کاری به خوبی بر می‌آید. باتری سامسونگ گلکسی تب اس 4 از ویژگی شارژ سریع هم بهره می‌برد و در مدت زمان کمی می‌توانید درصد قابل قبولی از باتری را شارژ کنید. پس با ظرفیت بالای باتری تبلت s4 سامسونگ می توانید به راحتی و بدون نگرانی از اتمام شارژ، سریال و برنامه های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

چراتبلت s4 سامسونگ را بخریم؟

سامسونگ گلکسی تب اس 4 یک تبلت قوی به حساب می‌آید که از ویژگی‌های جالب توجهی برخوردار است. از قلم مخصوص و صحفه کلید پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل کارایی آن بیشتر از تبلت‌‌های دیگر است. سامسونگ رابط کاربری Dex را هم برای این تبلت در نظر گرفته است. با ویژگی یادداشت روی صفحه خاموش در تبلت s4 سامسونگ، می‌توانید حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است، با استفاده از قلم S چندکاره یادداشت‌های خود را سریع بنویسید و هنگامی که ایده‌های جدید به ذهنتان می رسد، قبل از آنکه فراموش کنید، یادداشت کنید.

این ویژگی ارزش خرید گلکسی تب اس4 را دوچندان می سازد. نوک قلم لاستیکی 0.7 میلی‌متری گلکسی تب اس 4 به شما امکان می‌دهد دقیق و آرام بنویسید و طراحی کنید. گلکسی تب اس 4 در حالت آماده به کار نیز به یک صفحه نمایش اصلی هوشمند تبدیل می‌شود.

ویژگی Daily Board را می‌توان به گونه‌ای تنظیم کرد که عکس‌های محبوب شما را حین شارژ در جایگاه خود نیز نشان دهد یا می‌توان آن را به دستیار مفیدی تبدیل کرد که نه تنها پیش‌ بینی وضعیت آب و هوا را نشان می‌دهد بلکه به جای آن، زمان کنونی یا تقویم را نیز به نمایش می‌گذارد.قیمت گلکسی تب اس4 با ویژگی های جالب توجه این تبلت همخوانی خوبی دارد.

تبلت s4 سامسونگ

نظرات کاربران پس از خرید گلکسی تب اس4

Galaxy Tab S4 فضای تماشای گسترده‌ای را در یک دستگاه کوچک فراهم ساخته است. دیدن ویدیوها، عکس‌ها و تجربه بازی‌های مختلف با صفحه نمایش 10.5 اینچی سامسونگ گلکسی تب اس 4 شما را شگفت‌زده خواهد کرد. باتری در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی تب اس 4، مدت زمان خوبی دستگاه را روشن نگه می‌دارد و کاربران را راضی نگه می دارد.

ظرفیت این باتری برابر با 7300 میلی‌آمپر بوده که معادل 16 ساعت بازپخش ویدیو است و با گلکسی تب S4 می‌توانید ساعت‌های زیادی ویدیوهای باکیفیت تماشا کنید، به وبگردی بپردازید و حتی بازی کنید. اگر باتری شما تمام شود، با شارژ سریع می توانید ظرف 200 دقیقه آن را به شارژ کامل برسانید. قیمت گلکسی تب اس 4 باتوجه به قابلیت های بالایی که دارد بسیار مناسب بوده و خرید گلکسی تب اس 4 انتخاب درستی می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2018
تاریخ شمسی
مرداد 1397
طول و عرض
249.3x164.3 میلی‌متر
ضخامت
7.1 میلی‌متر
وزن
482 گرم
ساختار بدنه
جلوی شیشه‌ای و بدنه فلزی
تراشه
Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.35 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo
پردازنده گرافیکی
Adreno 540
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
10.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560
تراکم پیکسلی
287~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
ندارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیک AF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
باتری
لیتیم پلیمر 7300 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
7300 میلی‌آمپر ساعت
امکان شارژ سریع
18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S4 10.5 LTE 2018 SM-T835 ظرفیت 4/256 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S4 10.5 ظرفیت 256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2018
تاریخ شمسی
مرداد 1397

طراحی

طول و عرض
249.3x164.3 میلی‌متر
ضخامت
7.1 میلی‌متر
وزن
482 گرم
ساختار بدنه
جلوی شیشه‌ای و بدنه فلزی

پردازنده

تراشه
Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.35 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo
پردازنده گرافیکی
Adreno 540

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
10.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x2560
تراکم پیکسلی
287~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیک AF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
باتری
لیتیم پلیمر 7300 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
7300 میلی‌آمپر ساعت
امکان شارژ سریع
18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم