برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.5" (2018) SM-T595

Samsung GalaxyTab A 10.5 (2018) Single Sim 32GB RAM 3GB Tablet

Samsung Galaxy Tab A 10.5 (2018) Single Sim 32GB RAM 3GB Tablet

  • سیستم عامل : اندروید8.1
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین سه گانه :  8  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
8.1
4G
7300 میلی‌آمپر ساعت
توضیحات

معرفی تبلت A سامسونگ

سامسونگ، یکی از شرکت‌های فعال در تولید محصولات دیجیتال می باشد که محصولات خود را با بهترین امکانات و کیفیت عالی عرضه می کند. تبلت A سامسونگ یکی از تبلت های میان رده سامسونگ می باشد که در سال 2018 میلادی رونمایی و روانه بازار شد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی این تبلت سامسونگ، فضای خوبی برای دیدن ویدیو و بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد و برای بازی کردن، تماشای فیلم و گشت و گذار در اینترنت بسیار مناسب است.

قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری متوسط، گلکسی تب ای را به گزینه ای مناسب در میان تبلت های میان رده تبدیل کرده است. تراشه به کار گرفته شده در سامسونگ گلکسی تب A، اسنپدراگون 450 می باشد که از یک پردازنده هشت هسته با کلاک 1.8 گیگاهرتز و همچنین پرردازنده گرافیکی Adreno 506 تشکیل شده است.

 در نظر گرفته شدن حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار این تراشه میان رده، قدرت پردازشی متوسطی را به گلکسی تب ای داده است، به طوری که تبلت A سامسونگ می تواند بازی ها و برنامه های نسبتا سنگین را اجرا کند. سامسونگ این مدل از تبلت را با یک مدل رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی روانه بازار کرده است که قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت را با کارت های حافظه جانبی دارد. تبلت گلکسی تب ای به دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسل در قسمت پشت مجهز می باشد.

گلکسی تب A

در حالی که در قسمت جلوی سامسونگ گلکسی تب A نیز یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی به کار گرفته شده است. از دیگر ویژگی های تبلت میان رده و جدید سامسونگ می توان به باتری قدرتمند 7300 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. خرید گلکسی تب به کاربرانی که قصد انجام کارهای روزمره خود واجرای برنامه های نه چندان سنگین را در صفحه نمایش بزرگ را دارند، پیشنهاد می شود.این تبلت در رنگ های مشکی، آبی و سفید عرضه شده است.

معیارهای خرید گلکسی تب A

طراحی تبلت A سامسونگ

یکی از محصولات پرطرفدار سامسونگ، تبلت A سامسونگ می باشد. این تبلت محصول سال 2018 شرکت سامسونگ است و قابلیت‌های مناسبی دارد.این تبلت سامسونگ از نظر طراحی تفاوت چندانی با تبلت‌هایی که این شرکت در سال‌های قبلتر روانه بازار کرده بود، ندارد.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی تب A ۷۵ درصد فضای روی این دستگاه را به خود اختصاص داده است، با این حال صفحه نمایش حاشیه‌های زیادی دارد. صفحه نمایشی 10.5 اینچ و از نوع IPS LCD که با 1920 × 1200 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 216 پیکسل بر اینچ عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. دوربین جلو در حاشیه بالای صفحه نمایش تعبیه شده و در حاشیه پایینی آن، دکمه‌ای در نظر گرفته نشده است.

در پشت گلکسی تب ای دوربین اصلی و فلش LED قرار گرفته شده است.ابعاد تبلت A سامسونگ در حدود ۲۶۰ در ۱۶۱٫۱میلی متر با ضخامت ۸ میلی‌متر می باشد. همچنین وزنی در حدود 534 گرم وزن دارد.

 بدنه و قاب پشتی سامسونگ گلکسی تب A از پلاستیک ساخته شده است و از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. اگر بخواهیم از نظر طراحی دوربین پشت را بررسی کنیم، کمی از قاب پشتی بیرون آمده و برآمدگی کوچکی در پشت تبلت به وجود آورده است.

روی لبه‌های تبلت A سامسونگهم دکمه‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد.ویژگی دیگری که کاربران همواره به آن توجه خاصی دارند دوربین محصولات است. سامسونگ در دوربین گلکسی تب ای از دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین اصلی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار می باشد.

 سنسور 8 مگاپیکسلی این تبلت در بهترین حالت با کیفیت p1080 فیلمبرداری می‌کند و علاوه بر آن قابلیت‌های ثبت موقعیت مکانی زمانی، فوکوس خودکار و ویرایش عکس‌ها برای دوربین ان در نظر گرفته شده است. ویژگی مهم دیگر، باتری می باشد که باتری گلکسی تب ای در حدود 7300 میلی آمپر قدرت دارد.

این باتری از نوع لیتیومی یونی بوده و کاربران قادر به تعویض آن نمی باشند.ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متوسط و هم‌چنین دارا بودن قابلیتهای خوب، تبلت A سامسونگ را به انتخابی مناسب در بین دیگر تبلت‌های میان‌رده تبدیل کرده است. 

صفحه نمایشتبلت A سامسونگ

سامسونگ برای تبلت A سامسونگاز صفحه نمایش LCD در اندازه ۱۰٫۵ اینچ استفاده کرده است. صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل که دقت تصویر خیلی زیادی نیست، اما برای تماشای فیلم و کارهای مختلف مناسب است. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی تب A چندان شفاف نیست، اما رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و از کنتراست خوبی برخوردار است.

 این صفحه نمایش، روشنایی زیادی دارد. به همین دلیل می‌توانید از گلکسی تب ای در محیط‌های باز و حتی در زیر نور خورشید استفاده کنید. میزان تراکم پیکسلی این صفحه نمایش برابر 216 پیکسل در هر اینچ 1200 می‌باشد. نسبت صفحه نمایش در این تبلت 10:16 می باشد. به طور کلی این سایز و رزولوشن صفحه نمایش، برای تبلتی با این سایز مناسب است و می‌تواند پاسخگوی کاربران در زمینه‌های مختلف باشد.

دوربین تبلت A سامسونگ

دوربین پشت سامسونگ گلکسی تب یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 دارد. چنین سنسوری را روی گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ مشاهده کرده بودید. البته دوربین قرار گرفته روی این تبلت سامسونگ را اصلا نباید با دوربین قرار گرفته روی گوشی‌‌های سامسونگ مقایسه کنید.

با این دوربین می‌توانید عکس‌‌های معمولی با کیفیت نه چندان بالایی ثبت کنید. عمکرد دوربینگلکسی تب ای در محیط‌هایی که نور خوب و کافی داشته باشند، بد نیست. مخصوصا اگر در زیر نور خورشید با این محصول عکاسی کنید، عکس‌‌ها می‌توانند جزییات مناسبی داشته باشند. اما همچنان کیفیت عکس‌ها با کیفیت عکس‌هایی که گوشی‌های رده بالای سامسونگ ثبت می‌کنند، فاصله زیادی دارند.

 اگرچه در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار، کیفیت دوربین گلکسی تب ای از سطح پایین تری برخوردار است اما، وجود دوربین با کیفیت متوسط برای چنین تبلتی نقص بزرگی به حساب نمی آید. دوربین سلفی این تبلت سامسونگ از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد. دوربین جلویی که عملکرد چندان شگفت انگیزی ندارد و عکس‌های کاملا معمولی‌ برای شما ثبت می‌کند. با این حال از این دوربین برای تماس‌های تصویری می توان استفاده کرد و بسیار مناسب می باشد.

دوربین گلکسی تب A

سخت افزار و نرم افزار تبلت A سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشگامان تولید تبلت‌های با عملکرد عالی است و به نوبه خود در این تبلت نیز سخت افزار مناسبی را مورد استفاده قرار داده است. شرکت سامسونگ در گلکسی تب ای از تراشه‌ میان‌رده‌ اسنپدراگون 450استفاده کرده است.

این تبلت یک پردازنده‌ مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A53 با میزان فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارد، همچنین پردازشگر گرافیکی آن Adreno 506 می‌باشد. میزان حافظه‌ رم 3 گیگابایت است که در کنار تراشه‌ میان‌رده‌ این تبلت، قدرت پردازش میان‌رده‌ و متوسطی را ارائه می‌کند، طوری که این دستگاه می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های تقریباً سنگین را نیز اجرا کند.

میزان حافظه‌ داخلی این تبلت سامسونگ معادل 32 گیگابایت است که  از کارت حافظه‌ میکرواس دی پشتیبانی می کند و تا 512 گیگابایت می توان حافظه را ارتقا داد. شرکت سامسونگ گلکسی تب ای از اندروید 8.1 استفاده کرده است.

این سیستم عامل به همراه سخت افزار قدرتمند، عملکردی عالی را برای کاربر رقم خواهد زد. سخت افزار این تبلت سامسونگ قادر است بازی‌‌های جدید را با کیفیت متوسط اجرا کند. البته در زمان اجرای بازی‌هایی مانند پابجی یا حتی فورتنایت با کاهش سرعت مواجه خواهید شد، اما سامسونگ گلکسی تب A از پس اجرای بازی‌های سبکتر به راحتی بر می‌آید. حتی برای تماشای ویدیو و وبگردی بسیار مناسب می باشد و به راحتی می‌توانید ویدیوهای تقریبا با کیفیت را روی این تبلت تماشا کنید.

باتری تبلت A سامسونگ

گلکسی تب ای از باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می شود که برای این محصول سامسونگ یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید. عملکرد باتری این تبلت بسیار عالی است. ظرفیت باتری با سرعت خیلی کم کاهش پیدا می کند و به همین دلیل مدت زمان زیادی می‌توانید با این تبلت کار کنید. باتری سامسونگ گلکسی تب Aبرای چندین ساعت بازی کردن، گشت و گذار در اینترنت و حتی کارهایی مانند تولید محتوا مناسب است. البته داشتن ظرفیت باتری بالا، باعث می‌شود که مدت زمان زیادی برای شارژ آن صبر کنید.

چرا تبلت A سامسونگ را بخریم؟

یکی از تبلت‌های محبوب شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار گردید، سامسونگ گلکسی تب A می باشد. تبلتی که ویژگی های جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار داده است.

قیمت گلکسی تب مناسب بوده واین محصول سامسونگ جزء تبلت‌‌های خیلی گران قیمت قرار نمی‌گیرد. سخت افزار چندان قدرتمندی را هم روی آن مشاهده نمی‌کنید، اما عملکرد نسبتا خوبی در اجرای بازی‌ها و کارهای روزانه دارد. اگر به دنبال یک تبلت باکیفیت و خوش ساخت هستید که بتواند کارهای مختلفی انجام دهد و بازی‌های جدید و سبک را هم به خوبی اجرا کند، خرید گلکسی تب به شما پیشنهاد می شود.

نظرات کاربران پس از خرید گلکسی تب A

تبلت A سامسونگ جدیدترین میان‌رده‌ شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که در سال 2018 معرفی شده و نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. سایز و وزن تبلت A سامسونگ به گونه ای است که در هنگام استفاده طولانی مدت، کاربر را خسته نخواهد کرد.

صفحه نمایش گلکسی تب ای از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل می باشد. به دلیل اینکه سامسونگ گلکسی تب از باتری قدرتمندی برخوردار است، کاربران به راحتی می‌توانند ساعت‌ها به استفاده از این تبلت بدون نیاز به شارژ مجدد بپردازند.

قیمت گلکسی تب A در کنار امکانات در نظر گرفته شده برای آن، بسیار مناسب بوده و خرید گلکسی تب A گزینه‌ ای خوب برای کاربرانی است که دنبال تبلتی مقرون به صرفه برای استفاده های کاربردی خود هستند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2018
تاریخ شمسی
مرداد 1397
طول و عرض
260x161.1 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
529 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
تراشه
Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 506
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920
تراکم پیکسلی
216~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
ندارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.9
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
7300 میلی‌آمپر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
برای تحویل این کالا چون هدیه بود اصرار داشتم که سریع به دستم برسد, مجموعه دیجیدو هم بدون دریافت هزینه جدا کار رو کادو شده تحویل دادن که خیلی ارزشمند بود.
قیمت این محصول هم نسبت به فروشگاه های دیگه به نسبت پایینتر بود.
با تشکر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.5" (2018) SM-T595
تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab A 10.5" (2019) SM-T595
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2018
تاریخ شمسی
مرداد 1397

طراحی

طول و عرض
260x161.1 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
529 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 506

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
400 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920
تراکم پیکسلی
216~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 17(700), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.9
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
8.1

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
7300 میلی‌آمپر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم