برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M30s دو سیم کارت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy M30s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Samsung Galaxy M30s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 5  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 6000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 9
4G
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
6000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی M30s سامسونگ 

گوشی همراه جدید سامسونگ M30s در سپتامبر 2019 معرفی شد که با یک ظاهر جالب، دارای بسیاری از ویژگی ها و توانایی های عالی نیز می باشد. گلکسی M30s محصولی جدید از خانواده‌ گلکسی M می باشد. سامسونگ سری M را همان‌طور که روی جعبه‌های آن‌ها نیز ذکر شده است برای تصاحب بازار هند درنظر گرفته است.گلکسی M30s اوایل سپتامبر 2019 در هند رونمایی شد. گوشی M30s در مقایسه با گوشی M30 که فوریه‌ ۲۰۱۹معرفی شده بود، ارتقا یافته‌ است.

سامسونگ با محصولات جدید خود از سری M و سری A سعی در برگشت بازارهای از دسته ‌رفته‌ اش را دارد. گوشی‌هایی مانند سامسونگ M30s نمایشگرهای بهتری در مقایسه با رقبا دارند و هنوز سامسونگ با وجود گذشت سال های زیاد توانسته این برگ برنده‌ را برای خود حفظ کند. شارژدهی گوشی گلکسی M30s عالی ارزیابی شده است و در رده بهترین‌ها در بازار قرار می‌گیرد. بدنه‌ این گوشی پلاستیکی است و این پلاستیکی بودن باعث شده که بسیار خش پذیر بوده و استفاده از قاب را برای محافظت از بدنه لازم کرده است.

قطعا به صرفه بودن قیمت گوشی M30s به دلیل همین پلاستیک در بدنه می باشد. در مورد دوربین فوق عریض سامسونگ M30s هم می توان گفت تصاویر گرفته شده در نور کافی نمره‌ قابل قبولی را به این گوشی داده است. سامسونگ با رونمایی گلکسی M30s قصد داشت که نمایشگر و شارژدهی قوی را به نمایش بگذارد. موردی که در بسیاری از گوشی های میان رده و ارزان قوی نیستند. باتوجه ‌به ابعاد و باتری حجیم استفاده شده در گوشیM30s ، این گوشی از وزن کاملا مناسبی برخوردار است. قیمت گوشی M30s بسیار مناسب بوده و این گوشی در ردیف گوشی های اقتصادی قرار گرفته است.

معیار های خرید گوشی موبایل گلکسی M30s

طراحی گوشی موبایل M30s

سیستم عامل گوشی M30s اندروید 9.0 بوده و حافظه داخلی با حجم 64 گیگابایت را دارا می باشد. گلکسی M30s از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بهره برده است. در لبه سمت چپ دستگاه، اسلات سیم‌کارت و در لبه‌ سمت راست دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا قرار گرفته اند. جایگاهی اختصاصی برای کارت حافظه درنظر گرفته شده که می ‌توان به‌ صورت همزمان دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه را استفاده کرد.  سامسونگ M30s با دوربین سه گانه که رزولوشن دوربین اصلی  48مگاپیکسل بوده و دارای حسگر GM1 سامسونگ بوده درکنار دوربین دوم فوق ‌عریض و حسگر تشخیص عمق به بازار معرفی شد. یکی دیگر از ویژگی‌های ارتقا یافته‌ در گلکسی M30s داشتن باتری ۶هزار میلی‌آمپربرساعت می باشد که در مقایسه با نسخه قبل خود گلکسی M30 که باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی داشت تغییر چشمگیری داشته است. حسگر اثر انگشت در گوشی M30s در پشت گوشی قرار داشته و ارتفاع کمی از سطح آن‌ دارد. سرعت حسگرها بالا می باشد.

صفحه نمایش گوشی موبایل M30s

گوشی M30s دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل می باشد. صفحه‌نمایش گلکسی M30s در هر اینچ 403 پیکسل را نشان می‌دهد. نوع صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED است و از روشنایی و شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. البته به‌ دلیل نبود حسگر نور محیطی در گوشی M30s ویژگی افزایش روشنایی در حالت خودکار را دارا نمی باشد. پوشش ۹۷.۲ درصدی فضای رنگی گسترده‌ی DCI P3 توسط سامسونگ M30s خبر خوشحال‌ کننده ای درباره این محصول است. با این ویژگی، رنگ ها زنده تر و با دقت بیشتری نشان داده می شوند. بدون شک سامسونگ M30s در جایگاه یک گوشی میان ‌رده‌ اقتصادی، نمایشگری عالی ارائه داده است.

گوشی m30s

دوربین گوشی موبایل M30s

سامسونگ M30s از دوربین سه گانه برخوردار بوده و دوربین اصلی از نوع  wideبا لنز  f/2.0 بوده و رزولوشن آن 48مگاپیکسل می باشد. سایز سنسور این دوربین 1/2 اینچ می باشد. درباره کیفیت تصاویر در گلکسی M30s می توان گفت که از لحاظ روشنایی طبیعی و فضاهای بیرونی، زنده بودن رنگ‌ها و جزئیات در سطح خوبی قرار دارد. ویژگی فرانوردهی (overexposure) نیز در برخی از مواقع همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود. در کل تصاویر دوربین اصلی گوشی M30s در روز شارپ و قابل ‌قبول هستند اما نمی‌توان آن‌‌ها را بهترین نمونه‌ در میان رقیبان دانست.

دوربین دوم از نوع  ultrawide با لنز  f/2.2 بوده و رزولوشن آن 8مگاپیکسل می باشد. در این دوربین رنگ‌ها سرد‌تر و اشباع ‌تر از دوربین اصلی هستند. دوربین سوم از نوع  depth sensor با لنز  f/2.2 بوده و رزولوشن آن 5 مگاپیکسل می باشد. اعوجاج و کاهش جزئیات در کناره‌های تصویر با وجود نشات گرفتن از طبیعت لنز کمی زیاد به نظر می‌رسد. تصاویر گرفته شده در شب توسط دوربین اصلی گلکسی M30s رنگ‌‌های خوبی ندارند و جزئیات بسیاری در نقاط تاریک از دست می ‌روند. تصاویر گرفته شده با دوربین واید بافت‌های مات ‌شده و جزئيات زیادی که قادر به دیدن آن‌ها نیستیم باعث شده که استفاده از این دوربین در فضاهای تاریک توصیه نشود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی سامسونگ  M30s با قابلیت Live Focus در تشخیص سوژه‌ و پس ‌زمینه متوسط عمل کرده است. قیمت گوشی M30s به صرفه بوده و در حد یک گوشی اقتصادی، کاملا باکیفیت و قابل قبول می باشد.

گوشی m30s

رابط کاربری و نرم‌افزار گوشی موبایل M30s

سامسونگ با ارائه‌ی One UI از فشارهایی که در سال‌های اخیر به واسطه‌ رابط کاربری Samsung Experience تجربه کرده‌ بود رهایی پیدا کرد. One UI که مبتنی بر اندروید پای می باشد و تغییرات خوبی در بحث تجربه‌ کاربری ارائه می‌کند. سامسونگ تب اعلان‌ها را در گوشی M30s طور طراحی کرده که بسیاری از نیازهای شما مانند کنترل خودکار نور نمایشگر و فعال شدن حالت شب را در همان بخش اعلان‌ها در اختیارتان می‌گذارد. شخصی‌ سازی کردن رابط کاربری ازطریق پوسته‌ ها و بسته‌ های آیکون از یکنواختی رابط کاربری کم می کند. حالت نمایشگر برای نمایش تاریخ و ساعت در حالت‌های مختلف درنظر گرفته است که این مورد از نقاط قوت گوشی‌های سامسونگ محسوب می شود. قابلیت‌هایDual Messenger و Game Mode هم در رابط کاربری دیده می‌شوند.

گوشی m30s

اپلیکشین Game Launcher برای تنظیم عملکرد گوشی در بازی‌ها و ضبط ویدئو از آن در گوشی‌های سامسونگ حضور دارد. با گیم‌لانچر همه‌ی بازی‌ها در یک پوشه دردسترس است و دیگر نباید نگران اعلان‌ها در بازی‌ها بود. از حالات مختلف عملکرد دستگاه به Focus on Power Saving  (شارژدهی بیشتر) در زمان بازی ‌کردن می توان اشاره داشت. دیگر حالت این گوشی  Balanced (حالت تعادل) بین شارژدهی و عملکرد را می توان نام برد.حالت سوم Focus on Performance (حداکثر توان گوشی) در بازی‌‌ها می باشد. سرعت باز کردن قفل نسبت به سایر رقبای این گوشی، متوسط ارزیابی شده است. در پایان باید گفت از منظر سرعت و پایداری رابط کاربری، بسیار خوب می باشد.

اسپیکر گوشی موبایل M30s

با وجود بلند بودن صدا در اسپیکر گوشی M30s ، کیفیت صدا تفاوتی با دیگر میان‌ رده‌های اقتصادی در بازار ندارد. صدای بم قدرتمندی نداشته و گاهی شاهد اعوجاج درحجم صدای بالا هستیم. برای بهبود کیفیت صدا در این گوشی تنظیماتی در بخش Sound Quality And Effects قرار دارد. اکولایزر ۹ کاناله، جلوه‌های مختلف و بهینه‌سازی صدا مواردی هستند که در این بخش وجود دارند.

گوشی m30s

سخت‌افزار گوشی موبایل M30s

کره‌ای‌ها از پردازنده‌ی یکسانی در گلکسی M30s بهره گرفته‌ اند. واحد گرافیکی همواره پاشنه‌ی آشیل رقبای پردازنده‌های اسنپدراگون مانند اگزینوس‌ها و کرین‌ها بوده است؛ در پردازنده‌ به‌ کار رفته در گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ، واحد گرافیکی Mali-G71MP2 وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد. گلکسی M30s در دو مدل ۶۴ گیگابایت با ۴گ یگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶گیگابایت رم روانه بازار شده است. سامسونگ در توصیف تراشه‌ اکسینوس ۷۹۰۴ به قدرتمندتر شدن عملکرد تک‌هسته‌ای نسبت به نسل گذشته‌ تأکید کرده است. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت و مقدار RAM آن 4 گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی microSD نیز پشتیبانی می کند. در صورت نیاز می توانید ظرفیت کارت حافظه را تا 1 ترابایت ارتقا دهید.

باتری گوشی موبایل M30s

 گوشی های میان ‌رده‌ سامسونگ همیشه در گروه بهترین‌ ها از نظر شارژدهی قرار داشته‌ اند اما این بار استفاده از باتری بسیار بزرگ لیتیوم پلیمر با ظرفیت 6000 میلی آمپر بر ساعت در گلکسی M30s زنگ خطر را برای رقیبان این گوشی به صدا در آورد. این ظرفیت باتری آنقدر زیاد است که استفاده از تراشه‌ 10 نانومتری نیز مشکلی در عملکرد دستگاه پیش نمی آورد. شارژر سریع ۱۵واتی مبتنی بر Quick Charge 2.0 برای شارژ کردن این باتری‌های حجیم قرار داده شده اند. گلکسی M30s به ۲ساعت و ۱۵دقیقه برای شارژ شدن کامل نیاز دارند.

گوشی m30s

چراگوشی موبایل M30sرا بخریم؟

همان‌طور که گفته شد گلکسی M30s عملکرد بسیاری خوبی دارد. عملکرد باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 6000 میلی آمپر بر ساعت در گلکسی M30s در تست ‌های انجام شده در روشنایی ۲۰۰ نیتی نمایشگر با زمینه‌ ۱۰۰درصد سفید نتایج قابل قبولی ارائه داد. دمای این دستگاه از محدوده‌ ۳۵ تا ۳۶ درجه سانتی ‌گراد فراتر نمی ‌رود واین یک نکته‌ مثبت برای سامسونگ  M30s به شمار می آید. اگر می‌خواهید گوشی ای داشته باشید که مدت‌ها بدون هیچ مشکل در شارژدهی و باتری از آن استفاده کنید، انتخاب سامسونگ M30s گزینه خوبی می باشد. صفحه‌ نمایش Super AMOLED این گوشی کم نقص می باشد. انجام کارهای روزمره با این گوشی به‌ راحتی انجام می ‌شود. دوربین  سه گانه 48 مگاپیکسلی سامسونگ M30s و عکس های باکیفیت آن از دیگر مزیت هایی است که در خرید گوشی M30s  باید در نظر داشته باشید. قیمت گوشی M30s در مقایسه با سایر رقبای خود بسیار مناسب بوده و پیشنهاد ما به شما خرید گوشی M30s می باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی موبایل M30s

کاربران و خریداران سامسونگ  M30s از امکانات بی نظیر این دستگاه احساس رضایت کامل داشته و قیمت گوشی M30s را با توجه به امکانات بالای آن، کاملا به صرفه دانسته اند. گوشی موبایل M30s با دارا بودن دوربین سه گانه باکیفیت، نقش بسیار خوبی را در میان دیگر رقیب های خود دارا می باشد و این دستگاه را کاملا متمایز نموده است و این موضوع کاملا توسط کاربران حس می شود.اکثر کاربران علاوه بر راضی بودن از دوربین این گوشی، از سرعت بالای شارژ گوشی M30s نیزکاملا راضی هستند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2019, September
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
159×75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080×2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/2 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth sensor - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
دارد
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(5)
رتبه‌بندی کلی
4.6
5 نظرات
امروز گوشی به دستم رسید واقعا مچکرم ریجیستری هم با موفقیت انجام دادم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M30s دو سیم کارت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی M30s دو سیم کارت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2019, September
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
159×75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080×2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/2 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth sensor - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
توضیحات تکمیلی صدا
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم