برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8s دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Samsung Galaxy A8s Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Samsung Galaxy A8s Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 24 - 10 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
4G
24 - 10 - 5 مگاپیکسل
3400 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی A8s

سامسونگ در ماه دسامبر یکی دیگر از میان رده های خود را معرفی کرد. سامسونگ با دو هدف گوشی a8s را رونمایی کرد. هدف اول این که بازار را برای معرفی پرچمدارانی مانند سامسونگ S10 آماده کند و طراحی نمایشگرهای Infinity-O را مورد آزمایش قرار دهد. هدف دوم این که لقب اولین کمپانی عرضه کننده گوشی های هوشمند با نمایشگر حفره دار را به خود اختصاص دهد.

گوشی a8s عملکرد و ویژگی هایی بین پایین رده های سری j و پرچم داران سری s داشته و از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است. گوشی a8s یکی از مدل های میان رده سامسونگ می باشد که حفره پانچ شده ای بر روی پنل جلوی این گوشی قرار گرفته که دوربین سلفی را در خود جای داده است. سامسونگ a8s ، در یک نگاه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. سامسونگ a8s از صفحه نمایش Infinity O بهره می برد. سامسونگ با عرضه سامسونگ a8s ، در رقابت عرضه اولین گوشیِ مجهز به چنین صفحه نمایشی، رتبه اول را به دست آورد.

رنگ های زنده و درخشان گلکسی a8s با جلوه های رنگی مشکی و آبی، انتخاب های رنگی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. گوشی a8s از ضخامت 7.4 میلی متری با وزن 173 گرم برخوردار می باشد. که از ترکیب خارق العاده شیشه ی شفاف و فلز جلا داده شده ساخته شده اند؛ بدنه سه بعدی پشتی که منحنی می باشد نیز تغییر رنگ جالب توجهی را ارائه می دهد که هم آرامش بخش و هم راز آلود است. به علاوه از دوربین سه گانه برخوردار است.

گوشی a8s

معیار های خرید گوشی A8s

طراحی گوشی موبایل A8s

بدنه سامسونگ a8s از شیشه ساخته شده و فریم آن آلومینیومی است. این ترکیب، علاوه بر زیباتر کردن گوشی a8s آن را نسبت به سایر هم رده های خود مقاوم تر کرده است. البته بدنه شیشه ای، اثر انگشت را به خود جذب کرده و گوشی زود لک می شود. ابعاد گوشی a8s  در حد 158.4×74.9×7.4 میلی متر و وزنی برابر با 173 گرم دارد. گلکسی a8s در رنگ های آبی، خاکستری و مشکی عرضه شده است.

در میانه پنل عقب و نزدیک به لبه بالای سامسونگ a8s سنسور اثر انگشت قرار گرفته است و عملکرد خوب و قابل اطمینانی را از خود نشان داده است. از ویژگی های جالب اما منفی گلکسی a8s  عدم استفاده از پنل Super AMOLED می باشد. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ به جای پنل های با کیفیت Super AMOLED از یک پنل معمولی IPS LCD استفاده کرده است، چون استفاده از یک پنل معمولی به مقدار قابل توجهی در کاهش کیفیت نمایشگر تاثیر خواهد گذاشت.

دوربین سه گانه گوشی a8s به صورت عمودی طراحی شده و درگوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. درحالی که فلش خارج از ماژول دوربین و در زیر آن واقع شده است. در حفره ای 6.7 میلی متری یک لنز دوربین را قرار داده تا حاشیه های دستگاه را کم کرده و زیبایی دستگاه افزایش یابد. تمام زوایای این گوشی منحنی شکل بوده از این رو حس بسیار خوبی در داشته و راحت در دست جای می گیرد.

 صفحه نمایش گوشی a8s

صفحه نمایشگوشی موبایل A8s

در زمینه صفحه نمایش که مشخصه شاخص سامسونگ a8s می باشد، اندازه ای برابر با 6.4 اینچ را به خود اختصاص داده و در گوشه بالای سمت چپ گوشی a8s ، یک روزنه با قطر ۶.۷ میلی متر نیز مشاهده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی دستگاه محسوب می شود. صفحه نمایش سامسونگ a8s از روزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ بهره می برد. حاشیه های صفحه نمایش بسیار کم شده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن  تقریبا 84.7% و تراکم پیکسلی 403 پیکسل برهر اینچ دارد. از نقاط مثبت گلکسی a8s می توان به قابلیت Always-on display اشاره داشت که بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر می توانید ناتیفیکیشن ها و پیام ها، ساعت و... را مشاهده کنید. روشنایی این نوع صفحه نمایش ها هم خوب بوده و در نور مستقیم خورشید بدون هیچ مشکلی می توان از آن استفاده کرد.

دوربین گوشی موبایل A8s

سامسونگ a8s از یک دوربین سه گانه بهره می برد. دوربین اصلی گلکسی a8s از یک سنسور ۲۴مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7  برخوردار می باشد که برای ثبت تصاویر خارق العاده از پیکسل های 4 برابر در هر شرایط نوری از نور شدید روز گرفته تا تاریکی شب استفاده می کند. دوربین دوم گلکسی a8s از سنسور ۱۰ مگاپیکسل به همراه لنز تله فوتو با دیافراگم f/2.4 برخوردار بوده و برای زوم بدون کاهش کیفیت تا دوبرابر مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین سوم گلکسی a8s برای سنجش عمق تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین از یک سنسور ۵ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 بهره می برد. دوربین جلو در گوشی a8s ، دوربینی با سنسور 24 مگاپیکسلی بوده و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین و خلاقانه ترین شیوه های بریدگی نمایشگر را دارد. تصاویر سلفی با دوربین  سامسونگ a8s از گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می برد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت سامسونگ a8s قرار گرفته که امنیت دستگاه را تامین می کند.

طراحی گوشی a8s

شکل این سنسور بسیار جالب توجه است، چرا که مانند دیگر گوشی ها، دایره ای نیست و شکلی بیضی دارد. خرید گوشی a8s به آن دسته افرادی که برای آنها دوربین در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می شود.سامسونگ a8s دارای 20 نوع پیش نما می باشد و تمام جنبه های سبک زندگی را به بهترین شکل ممکن به ثبت می رساند.

 

سامسونگ a8s با استفاده از هوش مصنوعی به صورت خودکار مناسب ترین صحنه را انتخاب کرده و کیفیت تصویر را ارتقا می دهدگلکسی a8s با استفاده از فناوری تشخیص خودکار هوشمند، این امکان را به شما می دهد تا تصاویر سلفی فوق العاده ای به ثبت برسانید. قابلیت Flaw Detection به صورت خودکار تمیز بودن لنز، پلک زدن، تاری بر اثر حرکت و مشکلات نور پس زمینه را تشخیص می دهد و در هنگام تصویر برداری شما را از این موارد آگاه می سازد تا با برطرف سازی آن ها، تصاویر فوق العاده ای به ثبت برسانید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی موبایل A8s

سامسونگ a8s به پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 710 مجهز می باشد و تمام کارها در گوشی a8s با کمترین مصرف شارژ به بهترین شکل انجام می شود. این پردازنده با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه شده و این امکان را می دهد تا بازی و برنامه های بیشتری را به راحتی ذخیره کنید. همینطور از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت هم پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل a8s نیروی لازم خود را از تراشه Qualcomm SDM710 Snapdragon 710 می گیرد. پردازنده ای 8 هسته ای که 2 هسته GHz 360 Gold با سرعت 2.2 و 4 هسته Kryo 360 Silver با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز عمل می کنند.

رنگبندی گوشی a8s

پردازنده گرافیکی Adreno 616 می باشد.این پردازنده به طور کلی عملکرد روانی را فراهم آورده در حالی که به لطف رم 6 / 8 گیگابایت آن، عملکردهای چند وظیفه ای بدون کوچکترین افت سرعتی انجام می  شوند. از طرفی دیگر نیز پردازنده گرافیکی آن عملکرد خوبی در هنگام استفاده از صفحه نمایش برای بازی و یا تماشای انواع فیلم ها ارائه می دهد. درگاه USB در اینجا 2.0, Type-C 1.0 است اما از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی نمی کند.

گلکسی a8s ، دستیار صوتی هوشمند بیکسبی دارد که همواره به عنوان مشاور در کنار شما می باشد. بیکسبی هوم می تواند اطلاعات مورد نیاز شما مانند کارهای روزمره، تصویر روز و پیش بینی وضع هوا را بر روی نمایشگر نشان دهد. همچنین کارهای روزانه شما را در حافظه نگه می دارد و در زمان لازم می توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

باتری گوشی موبایل A8s

گلکسی a8s توسط یک باتری لیتیوم یون 3400 میلی آمپر بر ساعت تغذیه می شود، از امتیازات آن این است که از شارژ سریع نسخه 18W پشتیبانی می کند. و در مدت زمان کمی می توانید دستگاه را شارژ کنید. برای تامین انرژی دستگاه، مهندسین سامسونگ تصمیم به استفاده از یک باتری ۳۴۰۰میلی آمپری را گرفته اند که طبق گفته این شرکت، به راحتی انرژی مورد نیاز یک روز کاربران را تامین خواهد کرد. همچنین این شرکت برای چنین باتری حجیمی، فناوری شارژ سریع را نیز محیا کرده است که از طریق پورت USB-C انجام می پذیرد.

چرا گوشی A8s را بخریم؟

گوشی a8s از ویژگی های خاصی بهره می‌ برد و مهمترین آن ها مربوط به ساختار دوربین دستگاه می‌ باشد. با این وجود قیمت گوشی a8s در مقایسه با قیمت دیگر گوشی های سری گلکسی A  سامسونگ خیلی مقرون به صرفه نمی باشد اما ویژگی های بی نظیر این گوشی باعث شده است که تعادلی مابین قیمت گوشی و کیفیت آن برقرار شود.

گوشی a8s

طراحی جذاب و زیبای گلکسی a8s در کنار قدرت پردازش بالا، نیاز هر کاربری را رفع می کند، دوربین سه گانه پشتی با لنز اصلی 24 مگاپیکسلی و استفاده از حفره نمایشگر که راه حل جدید و هوشمندانه ای برای کاهش حاشیه ها و تعبیه دوربین سلفی است، از جمله ویژگی های گوشی موبایل a8s هستند. گلکسی a8s را با رم های ۶و ۸گیگابایت عرضه شده و از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار می باشند و ویژگی خوبی برای انتخاب این دستگاه می باشد.

با توجه به سخت افزار خوب دستگاه می توان پیش بینی کرد که گلکسی a8s میان گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار به عنوان گوشی هوشمند مجهز معرفی شود. در کل اگر می خواهید تلفن هوشمند میان رده کاملی داشته باشید که ویژگی های مثبت بیشتری نسبت به نکات منفی دارد، بدون شک خرید گوشی a8s را باید در اولویت قرار دهید. گوشی ای که از صفحه نمایش باکیفیت، بدنه ترکیبی شیشه و فلز، باتری پرظرفیت، سخت افزار قدرتمند و نرم افزار به روز برخوردار است و نقصی برای بیان باقی نمی گذارد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی موبایل A8s

خریداران گوشی a8s از امکانات بی نظیر این گوشی مانند ظاهر چشم نواز وصفحه نمایش بزرگ، دوربین سه ‌گانه با کیفیت فوق العاده رضایت کامل داشته اند و همینطور قیمت گلکسی  a8s را با توجه به قابلیت های جدید و خارق العاده، کاملا مناسب می دانند. گوشی موبایل a8s با دارا بودن دوربین سه گانه، محبوبیت خوبی در میان کاربرانی که اولویت اصلی آنها برای خرید گوشی، بالا بودن کیفیت دوربین آن می باشد، پیدا کرده است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2018
تاریخ شمسی
دی 1397
طول و عرض
158.4x74.9 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
173 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM710 Snapdragon 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 ~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
24 - 10 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.7 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - سایز سنسور 1/3.9 اینچ - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - زوم اپیتیکال 2x - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
18 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/240fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8s دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A8s دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2018
تاریخ شمسی
دی 1397

طراحی

طول و عرض
158.4x74.9 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
173 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM710 Snapdragon 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 ~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.7 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - سایز سنسور 1/3.9 اینچ - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - زوم اپیتیکال 2x - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
24 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/240fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم