برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus 5G با ظرفیت 12/512 گیگابایت

 Samsung Galaxy Note10 Plus Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

 Samsung Galaxy Note10 Plus Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین : 12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 4300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
512 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
3500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی نوت 10 پلاس سامسونگ

 نوت 10 پلاس یک همه ی کاره ی قدرتمند دارای کنترل از راه دور با سنسور با محورهای دوربین X ، Y و Z - دارای دوربین حرفه ای درجه یک با قابلیت بوکه (پرتره) است. همچنین این گوشی از فناوری فوکوس زنده GUI نیز بهره می برد. حافظه نیم تراداخلی، پردازنده 7 نانومتری و 12 گیگابایتی پردازنده رم فوق سریع و پشتیبانی از دوربین DepthVision فقط در نوت 10 پلاس  موجود است. اشتراک گذاری فایل های بزرگ، حداکثر تا 2 گیگابایت در روز، با استفاده از پیوند اشتراک گذاری Smart View تاخیر کمتر و سرعت بیشتر در بارگیری بوسیله ی اتصال 5G   از دیگر ویژگی های این غول سامسونگ است.

باتری که بتواند تمام روز دوام آورد فقط در مدل هاینوت 10 پلاس  و Note10+ LTE موجود است. عمر واقعی باتری نوت 10 پلاس با توجه به محیط شبکه، ویژگی ها و برنامه های مورد استفاده، تعداد دفعات تماس و پیام ها، تعداد دفعات شارژ و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است. شارژ فوق العاده سریع در 30 دقیقه، یک رابط کاربری ساده در تجربه ی دستیار هوشمند اندروید با دستورات سریع برای حالت ویبره، بهینه سازی روشنایی صفحه، فعال کردن سریع دستورات، عبارات دستوری را قبل از استفاده اضافه کرده و ذخیره می کنید. حالت نمایش سینمایی بی نهایت با AMOLED و HDR10 به علاوه 40٪ نور مضر آبی کمتر نیز از دیگر فناوری های این گوشی هوشمند است.

 نوت 10 پلاس سامسونگ

معیارهای خرید گوشی موبایل گلکسی نوت 10 پلاس

طراحی

صفحه نمایش بزرگتر، مزاحمت کمتر! نوت 10 پلاس به گونه ای طراحی شده که به اندازه ی قدرتمندی اش زیبا باشد. ساخت آن به شکلی است که در دست گرفتن آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود و وزن سبک آن، استاندارد جدیدی را برای طراحی گوشی های هوشمند تعیین کرده است.

 

رنگ های الهام گرفته از نور

 نوت 10 پلاس خود را، از میان طیفی از رنگ های پررنگ و درخشان انتخاب کنید. جنس شیشه ای جلا داده شده، ساخته شده از Gorilla Glass 6 بادوام، باعث جذب نور می شود و یک هاله ی زیبا و چشم نواز را بر روی بدنه ی  نوت 10 پلاس ایجاد می کند. رابط کاربری One UI به شما کمک می کند تا روی آنچه که مهم است تمرکز کنید. استفاده از Galaxy Note10+ و به نظر کاملا طبیعی و خوش آیند می رسد. تعامل های بصری و پیچیده One UI ساخته شده است تا یک تجربه ساده ی استفاده از گلکسی را به شما ارائه دهد.

صفحه نمایش

یک صفحه نمایش سینمایی در دستان شما

اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک روی صفحه نمایش  نوت 10 پلاس برای حفظ امنیت گوشی مانند یک گاوصندوق عمل می کند و در صفحه نمایش مخفی است. این سنسور برای شناسایی برآمدگی و فرورفتگی های سه بعدی اثر انگشت شما برای امنیت نامرئی پالس می کند. صفحه نمایش Infinity-O یک نمای بدون مزاحمت ایجاد می کند که کار کردن با آن بسیار آسان تر است.

نوت 10 پلاس سامسونگ

دوربین جلو  نوت 10 پلاس بسیار کوچک بوده و با دقت در جای خود قرار گرفته است تا حضور مزاحمت آمیز آن را بر روی صفحه نمایش به حداقل برساند. و با عقب کشیدن حاشیه ها سامسونگ یک منظره ی حماسی به کاربران این گوشی هدیه داده است.

AMOLED پویا نوت 10 پلاس

از پیکسل-آپ در نوت 10 پلاس به دلیل درخشان بودن رنگ، تنالیته و راحتی استفاده شده است. تجربه ی مشاهده ی تصویر با کیفیت سینما در گوشی همراه. از یک تجربه ی سینمایی چه در خارج از روز و چه در تاریکی لذت ببرید. نوت 10 پلاس ازHDR10 +  استفاده می کند که دارای گواهینامه Dynamic Tone Mapping برای پخش با تنالیته و کنتراست رنگی مربوط به نحوه نمایش آن است. بنابراین تماشای محتوای HDR10 +  در YouTube واضح و هیجان انگیز خواهد بود.

صفحه نمایش طراحی شده برای نوت 10 پلاس بدون آسیب رساندن به رنگ ها، نورهای مضر برای چشم  را کاهش می دهد. این صفحه نمایش با کاهش نور مضر آبی در سطح پیکسل، بدون ایجاد مشکلات و خرابی در رنگ، باعث کاهش خطرات وارده به چشم و اختلال در خواب می شود. برای نشان دادن کلی صفحه نمایش نوت 10 پلاس در نمایشگر بدون مزاحمت Infinity-O لبه ها به سمت عقب کشیده می شوند.

 

طراحی باریک باور نکردنی نوت 10 پلاس

فلز و شیشه ی جلا یافته همه در یک طراحی فوق العاده باریک و نازک به همدیگر آمیخته شده اند. فقط با پهنای 7.9 میلی متری این نمایشگر با داشتن یک لنز کوچک دوربین جلو، یک صفحه نمایش AMOLED پویا دارد که تحت هر شرایطی درخشان است.

کارایی گوشی موبایل نوت 10 پلاس

قدرت بیشتر. سرعت بیشتر. فضای ذخیره بیشتر. نوت 10 پلاس تنها گزینه برای افرادی که به دنبال به دست آوردن بیشترین استفاده از یک گوشی هوشمند هستند، خواهد بود.

نوت 10 پلاس قدرت کافی برای تامین نیازهای یک روز پر از هیجان شما را تضمین می کند. شارژ فوق العاده سریع: شارژ 30 دقیقه ای نوت 10 پلاس با ماندگاری در کل روز. با یکبار شارژ 30 دقیقه ای، نیرویی که در طول روز نیاز دارید را فراهم می کند. حتی می توانید سیم شارژ را با استفاده از شارژر بی سیم سریع 2.0.2 حذف کنید. باتری تمام روزه تا زمانی که شما به آن نیاز داشته باشید دوام خواهد آورد.

نوت 10 پلاس سامسونگ

تا به اینجا، نوت 10 پلاس دارای بزرگترین باتری موجود در سری Note است. هوش مصنوعی برتر، عادت های شما در استفاده ازگوشی همراهتان را می شناسد و آن را طوری تنظیم می کند تا در طول روز بیشتر مطابق میل شما باتری مصرف کند.

باتری 4300mAh (TYPICAL) در Galaxy Note10+

همچنین تقسیم قدرت بی سیم امکان شارژ دستگاه های دیگر را به شما می دهد.برای شروع شارژ معکوس، گوشی دوست خود یا دستگاه های سازگار با Qi را در پشت گوشی خود قرار دهید. بدون لزوم داشتن کابل.

 

حافظه

فضای ذخیره سازی نوت 10 پلاس همانند یک لپ تاپ! فضای ذخیره سازی نیم ترابایتی گلکسی نوت 10 پلاس یک هارد را  در دستان شما قرار می دهد. با حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا تا 1 ترابایت دیگر با یک کارت حافظه microSD، جایی برای تمام موسیقی ها، عکس ها و فیلم های شما وجود دارد.

سیم کارت ترکیبی شما را به شبکه متصل کرده و فضای ذخیره شما را نیز گسترش می دهد. برای فضای ذخیره ی بیشتر کارت میکرو اس دی را وارد کنید یا برای قابلیت دو سیم کارت آن را به سیم کارت دوم تعویض کنید. این کار باعث می شود که شما دو برابر با همان دستگاه متصل شوید.

  •  جایگاه سیم هیبریدی فقط در مدل Galaxy Note10 + LTE موجود است.
  •  سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. در دسترس بودن سیم کارت دوگانه بسته به کشور یا شرکت مخابراتی ممکن است متفاوت باشد.
  • کارت حافظه به طور جداگانه فروخته می شود.

 

AP و رم

رم 12 گیگابایت و پردازنده 7 نانومتری در نوت 10 پلاس از ویژگی های قابل ذکر این گوشی هوشمند است. نوت 10 پلاس داده های شما را در یک چشم بر هم زدن مدیریت می کند. جریان، بازی یا بارگیری در سرعت های باورنکردنی حتی هنگام باز بودن چند برنامه به راحتی امکان پذیر است.  پردازنده ی هوشمند نوت 10 پلاس همچنین برنامه های متداول را سریع تر از هر نوع گوشی هوشمند دیگری برای شما به نمایش در می آورد.

 

بازی

قدرت بازی در ریل-تایم، در هر زمان امکان پذیر شد.نوت 10 پلاس مهندسی شده برای بازی و ایده آل برای گیمرهاست. سیستم خنک کننده محفظه بخار، بهبود هوش مصنوعی و NPU پیشرفته، تجربه بازی روان و با کمبود تاخیر را حتی در هنگام اوج بازی به شما ارائه می دهد.

 

AR همه جانبه شما را به دنیاهای دیگر می برد

قابلیت های AR  nv نوت 10 پلاس همراه با Infinity-O Display و Dolby Atmos تجربه ای بی نظیر در بازی های جدید فراهم می آورد.

با سرعت بسیار بالا استریم و دانلود کنید

Hyperfast 5G و Wi-Fi 6 سرعت اینترنت نوت 10 پلاس را به سطوح جدید می رسانند. حداقل تاخیر را با 5G.7 تجربه کنید و با Wi-Fi هوشمند 6، با خیال راحت و به سرعت حتی در یک فضای شلوغ به اینترنت متصل شوید.

بهره وری

بدون حتی یک مشکل کوچک بین گوشی و رایانه ی خود به تبادل اطلاعات بپردازید. سامسونگ DeX دنیای دسکتاپ جدیدی را در رایانه های شخصی و مکینتاش باز می کند. فایل ها را از دستگاه به دستگاه دیگر بکشید و رها کنید یا ویرایش های سریع را روی صفحه ی بزرگ و درخشان نوت 10 پلاس انجام دهید. حتی می توانید از طریق کابل USB.9 به رایانه وصل شوید و روی نوت 10 پلاس خود کار کنید. به سادگی با گوشی گلکسی خود با رایانه شخصی ویندوز خود در ارتباط باشید. اتصال به ویندوز، عکسها، پیام ها و اعلان های اخیر را از گوشی با رایانه شخصی همگام می کند و صفحه نمایش یکسان بر روی صفحه ی گوشی و کامپیوترتان به شما امکان می دهد تا همزمان با انجام وظایف خود روی گوشی، روی کارتان در رایانه ی شخصی خود تمرکز کنید.

نوت 10 پلاس سامسونگ

رتبه ی IP68 گلکسی نوت 10+ سامسونگ

نوت 10 پلاس اصلا از آب نمی ترسد!نوت 10 پلاس به همراه  S Pen دارای رتبه IP68 از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

امنیت

امنیت نوت 10 پلاس در صدر گوشی های هوشمند قرار دارد، Samsung Knox  امنیت قابل قبولی در نوت 10 پلاس را برقرار می سازد، اطلاعات شخصی شما در نوت 10 پلاس با استفاده از بستر امنیتی سخت افزاری و چند لایه ی امنیتی ناکس، از حملات بدافزارها و ویروس های مخرب محافظت می شود.

قفل متناسب با شما

تشخیص چهره و اثر انگشت اولتراسونیک نوت 10 پلاس تا زمانی که ویژگی های فردی شما را تشخیص دهد، دستگاهتان را ایمن نگه می دارد.

 BIXBY دستیار همیشه آماده و هوشمند نوت 10 پلاس

فقط دستور مورد نظرتان را بگویید، BIXBY باعث می شود اتفاق مدنظر شما بیافتد. دستیار هوشمند BIXBY، به صدای شما پاسخ می دهد. با اختصاص یک کلمه ی کلیدی یا عبارت در نوت 10 پلاس به یک گروه از اقدامات، عملکردی سریع تر را تجربه کنید.

Bixby Vision نحوه ی نگاه شما نسبت به جهان را تغییر می دهد. شما می توانید از دوربین خود برای ترجمه ی جملات کامل از یک زبان خارجی از طریق Bixby Vision.16 ارتقا یافته استفاده کنید.

تجربه ی دستگاه های چندگانه

زندگی خود را با نوت 10 پلاس ساده کرده و به یک تجربه ی خاص برسید. طیف وسیعی از دستگاه های مرتبط با Galaxy Note10تان، از جمله Galaxy Tab S5e ، Galaxy Buds و Galaxy Watch Active2 خود را کنترل کنید و از حساب سامسونگ خود برای ایجاد یک اکوسیستم راحت و یکدست استفاده کنید.

چرا گوشی نوت 10 پلاس سامسونگ را بخریم؟

با نوت 10 پلاس، سامسونگ گوشی هوشندی را طراحی کرده است، که در خود مجموعه ای حرفه ای متشکل از: یک کامپیوتر، یک کنسول بازی، یک دوربین فیلمبرداری و یک قلم هوشمند را در خود جای داده است. 

نظرات کاربران گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

-باتری نوت 10 پلاس حتی از ساعت هم بهتر کار می کند! به نظر من این گوشی قوی ترین باتری موجود در بین سایر گوشی های بازار را دارد و به تنهایی گوی سبقت را از بقیه ی رقبا ربوده است. من شخصا با استفاده ی معمولی از گوشی همراهم، با تنها یکبار شارژ کردن گوشی ام در روز جمعه، به راحتی و بدون مشکل تا سه شنبه و حتی چهارشنبه از آن استفاده می کنم و در روز پنجشنبه شارژ آن حتی به 10% هم نرسیده!

-صفحه ی نوت 10 پلاس برای تماشای فیلم ها کاملا مناسب است و یک تجربه ی بسیار دلپذیر را هنگام فیلم دیدن ارائه می دهد. همچنین من از صدای استریو و دوربین بسیار قدرتمند آن بسیار راضی هستم.

-نوت 10 پلاس به سادگی بهترین است. من خیلی از عملکرد سریع و بدون مشکل و باگ آن راضی هستم و این گوشی را به تمام کاربرانی که به دنبال بهترین موجود در بازار هستند پیشنهاد می کنم.

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
آگوست 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398
طول و عرض
162.3×77.2 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
198 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
Mongoose M4
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.73 گیگاهرتز
حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
محفظه جداگانه کارت حافظه
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
401 پیکسل بر هر اینچ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
2160p@60fps
منوی فارسی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus 5G با ظرفیت 12/512 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus با ظرفیت 512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
آگوست 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398

طراحی

طول و عرض
162.3×77.2 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
198 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
Mongoose M4
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2.73 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
محفظه جداگانه کارت حافظه

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
401 پیکسل بر هر اینچ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
فیلم برداری
2160p@60fps

صدا

ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم