برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 7 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت

ZTE Nubia Red Magic 7 Pro 5G 1TB RAM 16GB Mobile Phone

ZTE Nubia Red Magic 7 Pro 5G 1TB RAM 16GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 12
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت
  • مقدار رم : 16 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
16 گیگابایت
1 ترابایت
Android 12
5G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

گوشی Red Magic 7 pro : نقد و بررسی

نوبیا تصمیم گرفت زیبایی کیس‌های گیمینگ را به گوشی‌های خود بیاورد. همان نورهای جذاب که چشم را خیره می‌کنند و نمای برهنه تکنولوژی که احترام برانگیز است. به همین دلیل هم Nubia Red Magic 7 و Nubia Red Magic 7 Pro متولد شدند. مدل‌هایی که بهترین گوشی‌های گیمینگ این کمپانی تابه‌حال هستند. پس شگفتی را خراب نمی‌کنیم، در ادامه همراه ما باشید که به قلب آنها نفوذ کنیم. 

نمای بیرونی، روح تکنولوژی

تکنولوژی یک مفهوم بالقوه نیست، نمود دارد و همان‌طور که می‌بینیم، کل زندگی ما را به تسخیر خود درآورده. همه ما روزانه ساعت‌ها به تلفن‌ها هوشمندمان زل می‌زنیم و بدون آنها ممکن است در خیابان گم شویم، ملاقات‌های مهم را از دست بدهیم، برای اطرافیان احساس دلتنگی کنیم و مهم‌تر از همه، حوصله‌مان سر برود. Nubia Red Magic 7 pro روح تکنولوژی را به زندگی می‌دمد. آنچه در نسخه شفاف آن می‌بینید، زیبایی باشکوه فناوری است که در قاب فن رنگی و تکه‌های مدار نشان داده می‌شود. عمیق‌تر که بشویم، محرک‌های شانه‌ای را می‌بینیم که سطحی جدید برای گیمرها ایجاد می‌کنند و تجربه بازی‌های موبایلی را به جایی فراتر از تصور می‌برند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد رد مجیک 7 پرو مانند دستگاهی است که باید در دست شخصی مثل تونی استارک یا هرکسی که USS Enterprice را اداره می‌کند قرار بگیرد. البته این ترکیب شگفت‌انگیز از شیشه و فلز، دستگاهی سنگین ساخته که ممکن است تصمیمتان برای خریدنش را تحت‌تأثیر قرار دهد. Red Magic 7 pro، 235 گرم وزن دارد و لبه‌های مسطح آن کمکی به کارآمدتر کردنش نمی‌کنند. این گوشی، 4 دریچه در اطراف لبه‌ها و پشت خود دارد که در هنگام اجرای کارهای سنگین گرافیکی، حرارت را به بیرون منتقل می‌کنند. چرخنده رنگارنگی که در پنل پشتی می‌بینید، یک توربوفن کوچک اما قدرتمند 20000 دور در دقیقه‌ای است.

Red Magic 7 pro

به‌عنوان بخشی از سیستم خنک‌کننده ice 9.0 رد مجیک، موقع باز کردن یک بازی یا زمان شارژ، چرخیده و شروع به کار می‌کند. با وجود بهبود نحوه مصرف باتری و مدیریت گرما، این ویژگی باعث بروز اولین اشکال گوشی می‌شود: عدم محافظت در برابر آب و گردوخاک. علاوه بر این فن rgb و تهویه، دو ویژگی بازی محور دیگر هم در Red Magic 7 pro تعبیه شده‌اند: محرک‌های شانه‌ای و جک 3.5 میلی‌متری صدا. یکی از محرک‌ها در بالای گوشی است و دیگری در پایین آن و ورودی‌های قابل‌دسترسی و سودمندی در اختیارتان قرار می‌دهند که در ادامه درباره آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. 

صفحه‌نمایش نه، زمین مسابقه 

از روبه‌رو که به گوشی نگاه کنید نمایشگر AMOLED 6.8 اینچی بزرگ آن را خواهید دید که در هر ثانیه، 120 بار به‌روز می‌شود. با اینکه این از نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی Red Magic 7 pro کمتر است اما تفاوتی که بین 60 هرتز و 120 هرتز وجود دارد به‌هیچ‌وجه مانند تفاوت بین 120 هرتز و هر مقدار بالاتری نیست. نرخ تازه‌سازی بالا یعنی نمایش انیمیشن‌ها و انجام کارهای لمسی مثل بالا و پایین کردن صفحات وب و انجام حرکات مختلف در بازی، بسیار روان و سریع انجام می‌شود. رد مجیک 7 پرو نرخ نمونه‌برداری لمسی 960 هرتزی هم دارد که نباید آن را با نرخ تازه‌سازی اشتباه بگیرید. این مفهوم بیانگر تعداد دفعاتی است که یک نمایشگر می‌تواند در یک ثانیه برای ثبت ورودی لمسی کاربر، خود را به‌روز کند.

با اینکه چنین چیزی در زندگی روزمره تقریبا بی‌فایده است، وجود آن در دنیای گیم یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود. جایی که تعداد دفعاتی که صفحه خود را لمس می‌کنید می‌تواند پیروزی یا شکستتان را رقم بزند. یکی دیگر از ویژگی‌های تأثیرگذار نمایشگر این گوشی، دوربین زیر نمایشگر (UDC)  است. رد مجیک با استفاده از چینش پیکسلی سه‌پایه، همان فناوری موجود در Galaxy Z Fold 3 و ZTE Axon، صفحه نمایشی یکدست و بدون حواس‌پرتی خلق کرده. این ویژگی، Red Magic 7 pro را به اولین گوشی گیمینگی تبدیل می‌کند که از UDC استفاده کرده و توانسته حس غوطه‌وری کاملی که گیمرها به دنبالش هستند را برایشان فراهم کند. باتوجه‌به پیچیدگی‌های قراردادن دوربین در زیر نمایشگر و تازگی این فناوری، حقیقتا باید کار رد مجیک را تحسین کرد. 

نمایشگر Red Magic 7 pro

اسب سیاه تکنولوژی، اسنپ دراگون 

همیشه تصور کرده‌ام که اگر بخواهیم تراشه‌های اندرویدی را به چیزی تشبیه کنیم، پرچم‌داران اسنپ دراگون مانند اسب‌های سیاه با ابهتی هستند که هر مسابقه‌ای را می‌برند و همه دوست دارند رویشان شرط‌بندی کنند. اسب سیاهی که برد Red Magic 7 pro را تضمین می‌کند، اسنپ دراگون 8 نسل 1 است که احتمالا آن‌قدر اسمش را شنیده‌اید که بدانید قمار رد مجیک، بخت پیروزی دارد. این تراشه قدرتمند همراه با 18 گیگابایت رم، به‌قدری سریع است که هیچ سوار دیگری گرد پایش را از 100 کیلومتری هم نخواهد دید. هرچند عجیب است یک گوشی گیمینگ 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد، اما نسخه پایه رد مجیک 7 پرو، با همین سیستم هم بهتر از بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار دیگر کار می‌کند. قدرت این سردمدار به همین‌جا ختم نمی‌شود، نوبیا یک تراشه مخصوص بازی Red Core 1 هم درون آن قرار داده. این تراشه به عملکرد اجزایی از بازی که به گرافیک یا نرخ فریم مرتبط نیستند، مثل پردازش صدا، نورهای RGB و بازخورد لمسی، کمک می‌کند. وجود سیستم خنک‌کننده‌ای که از آن گفتیم هم همراه خوبی است که از داغ شدن دستگاه حین ساعت طولانی بازی جلوگیری کند. 

درگیری فیزیکی با بازی‌ها 

هدف تمام کنسول‌ها و تولیدکنندگان بازی و صدا و گرافیک و... در صنعت بازی‌سازی، غرق کردن هرچه بیشتر بازیکن در دنیای بازی‌ها و اشغال کردن فضای واقعی اطراف او با المان‌های مختلف است. به همین دلیل هم دسته‌های جدید PS5 سطوح مختلف ویبره را وارد تجربه فیزیکی و لمسی کاربر کرده‌اند. به این منظور در رد مجیک 7 پرو، دکمه‌های قابل تنظیم لمسی‌ای را خواهید دید که جای کنترل‌های صفحه‌ای را گرفته و تجربه همه‌جانبه‌تری از بازی برایتان ایجاد می‌کنند. همراه شدن سطح دلپذیری از لرزش هم این تجربه بهتر و بهتر می‌کند. برای تنظیم نحوه عملکرد آنها باید وارد Game Space نوبیا شوید. پوشش فضای بازی نوبیا شامل یک نوار کوچک است که زمان، فریم در ثانیه، سرعت دانلود، عمر باتری و طول جلسه بازی را نمایش می‌دهد. منوی کامل آن اما گزینه‌های گسترده‌تری از گزینه‌های بازی مانند تغییر حالت 120 هرتزی، دسترسی سریع به کانال‌های اجتماعی، ضبط صفحه و... هم دارد که به‌طورکلی، عوامل حواس‌پرتی را حذف کرده و تجربه بهتری از بازی ایجاد می‌کنند. 

محرک‌های شانه‌ای

برقراری ارتباط

بخشی که شما را با تمام این ویژگی‌های جذاب مرتبط کرده و این رابطه را تا آخر هدایت می‌کند، برعهده سیستم‌عامل Redmagic OS 5.0 است که روی اندروید 12 اجرا می‌شود. مجموعه‌ای از ترفندها، ویژگی‌ها و تم‌های رابط کاربری در گوشی تعبیه شده‌اند که بیشتر از مصرف‌کنندگان معمولی، به درد گیمرها می‌خورند. از تصاویر پس‌زمینه گرفته تا مجموعه آیکون‌ها، می‌توانید انتظار محیطی الهام گرفته از ژانر علمی تخیلی را در کار با این گوشی داشته باشید. یعنی حتی گرافیک آن هم چیزی شبیه رابط‌های کاربری معمولی و حوصله‌سربر باقی گوشی‌ها نیست. 

RedMagic OS 5.0 بسیار قابل‌دسترس و آسان است. انیمیشن‌ها به طور طبیعی در سراسر صفحه جریان دارند. پنل اعلان‌ها حس آشنایی دارد و همراه با هر ویژگی نرم‌افزاری یک توضیح یک یا دوخطی هم ارائه می‌شود. همچنین تلفن دارای حداقل مقدار برنامه‌های از پیش نصب شده است. تجربه کار با این سیستم‌عامل به‌قدری خوب است که اگر پس از آن به سراغ یک گوشی معمولی بروید، آرزو می‌کنید کاش چند مورد از ویژگی‌های رد مجیک را داشت. 

نرم‌افزار رد مجیک 7 پرو

بازی یا عکاسی

معمولا چند بار اتفاق می‌افتد که وسط بازی بخواهید از خود سلفی بگیرید؟ یا مثلا می‌توانید در میان یک فستیوال شلوغ گوشی گیمینگ گران‌مایه و ارزشمند خود را از جیب بیرون بیاورید تا از اجرای جدید مجری معروف فیلم بگیرید؟ به همین دلیل است که گوشی‌های گیمینگ معمولا دوربین‌های خوبی ندارند. البته بااین‌وجود، نوبیا همچنان روی کیفیت آنها کارکرده و برای بهبودشان تلاش کرده است. Red Magic 7 pro و مدل استانداردش، سیستم دوربین سه‌گانه‌ای در پشت خود دارند: یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو. 

هر دو تقریبا تجربه عکاسی یکسانی را ارائه می‌دهند و به لطف این سیستم، دوربین‌ها دیگر به‌عنوان نقطه‌ضعف گوشی‌های رد مجیک شناخته نخواهند شد. شاید جزو بهترین موبایل‌های برای عکاسی نباشند اما قدم بسیار بزرگی رو به جلو هستند.  حتی اگر بخواهید با رد مجیک 7 پروی خود عکس بگیرید، اگر نور خوب باشد، تصاویر مناسبی از لنز اصلی دریافت خواهید کرد. به‌ویژه عکس‌های منظره، پر جزئیات و جذاب هستند و محدوده دینامیکی خوبی دارند. هرچند استفاده از لنز فوق عریض، کیفیت را به طرز قابل‌توجهی پایین می‌آورد. 

بازی تا ابد 

رویای بی‌وقفه بازی‌کردن از صبح سحر تا انتهای شب، در این گوشی برآورده می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حتی با استفاده مکرر و روی نرخ تازه‌سازی بالا، بیشتر از 8 ساعت دوام می‌آورد. این در حالی است که شارژ مجدد آن به طور کامل در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود. پس یعنی چه گیمری با استفاده سنگین باشید و چه فقط در اوقات فراغت خود به بازی بپردازید، Red Magic 7 pro انتخاب مناسبی است که باعث می‌شود گذر زمان را حس نکنید. باتری این گوشی از سلول 4500 میلی‌آمپر ساعتی مدل استاندارد هم بهتر است و آداپتور 65 واتی موجود در جعبه موهبت بزرگی محسوب می‌شود. هرچند ناامیدکننده است که نسخه جهانی هم مانند نسخه اختصاصی چین، شارژر 135 واتی ندارد. 

بخرید و دنیای خود را عوض کنید 

در تمام طول مقاله سعی داشتیم به شما نشان دهیم که دنیای Red Magic 7 pro چقدر با سایر گوشی‌های گیمینگ متفاوت است. امیدواریم حالا تلاش نوبیا برای توجه به نیاز حقیقی کاربر و رفع آن را درک کرده باشید. این گوشی با نمایشگر 120 هرتزی عالی خود، هیچ کمبودی از لحاظ بصری ندارد و نیازتان به لمس نرم و سریع را برطرف می‌کند. تراشه بسیار قدرتمند آن همراه با مقادیر زیادی رم، یعنی به‌سرعت باد کار می‌کند و چیزی نیست که توان اجرایش را نداشته باشد. در نهایت یک باتری حجیم و شارژ بسیار سریع، این گجت را به دستگاهی تقریبا همیشه در دسترس تبدیل می‌کنند. هرچند قیمت بالای آن، سبب می‌شود بسیاری از خریداران از دست بروند، اما اگر می‌خواهید بهترین تجربه موجود را برای بازی‌های موبایلی کسب کنید، ارزش سرمایه‌گذاری دارد. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400
طول و عرض
166.3x77.1 میلی متر
ضخامت
10 میلی متر
وزن
235 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت شیشه ای - فریم آلومینیومی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730
حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
16 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
600 نیت
تراکم پیکسلی
387~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/1.97 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - زیر نمایشگر - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30/60fps - HDR
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 12
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 65 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - نمایشگر حساس به فشار با نرخ نمونه برداری لمس 500 هرتز - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - ناحیه میانی پنل پشت از جنس آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 7 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت
گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 7 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400

طراحی

طول و عرض
166.3x77.1 میلی متر
ضخامت
10 میلی متر
وزن
235 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت شیشه ای - فریم آلومینیومی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730

حافظه

حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
16 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
600 نیت
تراکم پیکسلی
387~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 40, 41, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/1.97 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - زیر نمایشگر - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30/60fps - HDR
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 12

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - نمایشگر حساس به فشار با نرخ نمونه برداری لمس 500 هرتز - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - ناحیه میانی پنل پشت از جنس آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 65 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم