برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 6 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 16/256 گیگابایت

ZTE Nubia Red Magic 6 Pro 5G 256GB RAM 16GB Mobile Phone

ZTE Nubia Red Magic 6 Pro 5G 256GB RAM 16GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 16 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5050 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
16 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 11
5G
5050 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

گوشی ZTE Nubia Red Magic 6 pro: نقد و بررسی

در دنیایی از گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های مشابه و حتی کپی شده از همدیگر، Red Magic 6 Pro با تفاوتی آشکار خود را به‌خوبی نشان می‌دهد. البته بیشتر شبیه این است که فریاد می‌زند "من را ببینید، من متفاوت، خاص و به طرزی باورنکردنی قدرتمند هستم". این گوشی گیمینگ واقعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر در ادامه همراه ما باشید، خواهید دید که چطور این گزاره هم از نظر ظاهری و هم از نظر داخلی کاملا صدق می‌کند. 

کیفیت ساخت و ظاهر Red Magic 6 Pro چگونه است؟

تغییراتی که این گوشی نسبت به مدل قبلی خود، 5S کرده سبب شده‌اند ظاهری مینیمال‌تر و شیک‌تر داشته باشد. با تمام اینها، در همان نگاه اول هم کاملا مشخص است که یک گوشی مناسب بازی بوده و با زبان زیبایی‌شناختی موردعلاقه گیمرها طراحی شده؛ ظاهری متفاوت با گوشی‌های رایج دیگر که در همان لحظات اولیه چشمتان را می‌گیرد. جنس بدنه ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است و فریم، فلزی. همین موجب می‌شود کیفیت خوبی داشته و مستحکم باشد. با ابعاد 169.9 در 77.2 در 9.7 میلی‌متر و 220 گرم وزن، عملا گوشی بزرگ و سنگینی بوده و نگه‌داشتن آن در یک‌دست، کمی سخت است. بااین‌حال لبه‌های منحنی و صافی که دارد، کمک می‌کنند در نگه‌داشتن آن مشکلی نداشته باشید. 

یکی از تفاوت‌های بین Red Magic 6 Pro و 5S این است که در این مدل، دکمه‌های پاور و تنظیمات صدا در حال حاضر به دو سمت مختلف گوشی منتقل شده‌اند که قطعا در هنگام استفاده با یک‌دست، کار با آنها راحت‌تر است. بااین‌حال درگاه شارژ USB و سینی سیم‌کارت در ست مانند قبل در سمت پایین گوشی قرار دارند. همچنین محل قرارگیری ماشه‌های شانه‌ای، سوئیچ بازی و دریچه‌های ورودی و خروجی فن، بدون تغییر باقی‌مانده‌اند. اگر طرف‌دار هندزفری‌های بلوتوثی باشید، همچنین خوشحال می‌شوید بشنوید این مدل گوشی رد مجیک هم جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد. 

Red Magic 6 Pro

دوربین‌ها جایی در مرکز نیمه بالایی قاب پشتی، به طور عمودی درون یک خط مشکی قرار گرفته‌اند. در این قسمت همچنین لوگوی شرکت و RGBها را می‌بینید. در اینجا دو نوار RGB کوچک با افکت‌ها و رنگ‌های بسیار جالب وجود دارند که از طریق تنظیمات می‌توانید آنها را فعال کنید. نگران نباشید، نور آنها آزاردهنده نیست و به‌خوبی در ترکیب با باقی اجزای قاب پشتی، کار می‌کنند. با اینکه بهتر است برای صرفه‌جویی در باتری آنها را خاموش کنید اما برای داشتن ظاهری چشم‌نواز تر و مناسب‌تر برای  بازی می‌توانید از نورهایشان لذت ببرید. اگر گوشی را بچرخانید نمایشگر زیبای 6.8 اینچی آن را خواهید دید که وسط حاشیه‌هایی تقریبا نازک اما قابل‌مشاهده، قرار گرفته است. حاشیه‌هایی که دوربین سلفی و اسپیکر بالایی را درون خود جای‌داده‌اند. همچنین کمک می‌کنند هنگام استفاده از گوشی، انگشتانتان به طور تصادفی به نمایشگر برخورد نکرده و جای کافی برای آنها وجود داشته باشد. 

نمایشگر Red Magic 6 Pro برای بازی چطور است؟

نمایشگر AMOLED  این گوشی وضوح 1080 در 2400 پیکسل دارد که به تراکم پیکسلی 388 پیکسل منتهی می‌شود. از نظر کیفیت با پایین‌ترین مدل‌ها در بین گوشی‌های رده‌بالا قابل‌مقایسه است اما به‌قدری خوب است که تصاویری واضح، شفاف و بسیار با کیفیت تولید کند. همچنین به لطف پشتیبانی از نزدیک به 1 میلیارد رنگ و کنتراست عالی، برای بازی‌کردن بسیار مناسب است. گفته شده مقدار روشنایی آن 630 نیت است، یعنی با اینکه مانند برخی گوشی‌های پرچم‌دار عالی نیست اما اذیتتان هم نخواهد کرد. مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش ماجرای نمایشگر Red Magic 6 pro اما نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی آن است. یعنی از بیشتر مدل‌های موجود در بازار سریع‌تر کار می‌کند. برای تنظیم نرخ تازه‌سازی به این مقدار باید از تنظیمات گوشی اقدام کنید، همچنین اگر بالاترین مقدار را انتخاب کردید باید توقع خالی‌شدن سریع‌تر باتری را هم داشته باشید. البته این نرخ بالا، تجربه بسیار خوبی حین بازی برایتان می‌سازد که ارزش خالی‌شدن باتری را دارد. 

نمایشگر رد مجیک 6 پرو

عملکرد داخلی رد مجیک 6 پرو تا چه حد خوب است؟

Red Magic 6 Pro با تراشه بسیار قدرتمند اسنپ دراگون 888 کار می‌کند که 12، 16 و 18 گیگابایت رم و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه آن هستند. این تنظیمات رده‌بالا نشان می‌دهند رد مجیک 6 پرو تقریبا هر کار و وظیفه‌ای که بخواهید را به‌راحتی انجام می‌دهد. یعنی نیازی نیست نگران باز کردن چند برنامه به طور هم‌زمان یا اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی باشید. نتایج آزمایش‌های GeekBench 5 و 3D Mark آن نشان می‌دهند که این گوشی در کنار مدل‌های رده‌بالا و پرچم‌دار قرار می‌گیرد و عملکردی بدون مشکل دارد.

آزمایش‌های این‌چنینی اما نشانگر عملکرد گوشی در زندگی واقعی نیستند. البته Red Magic 6 Pro در این زمینه هم به لطف فن گریزازمرکز داخلی و خنک‌کننده مایع محفظه بخار، برتری واضحی نسبت به رقبایش دارد. این یک ویژگی بسیار عالی برای گوشی‌های گیمینگ محسوب می‌شود که کمک می‌کند دمای دستگاه در زمان‌هایی که مدتی طولانی مشغول بازی هستید، پایین بماند. علاوه بر اینکه گوشی هرگز تا جایی داغ نمی‌شود که نتوانید آن را در دست بگیرید، همچنین می‌توانید تأخیر یا افت ناگهانی فریم را در زمان بازی فراموش کنید. البته صدای این فن کمی زیاد است که وقتی مشغول بازی باشید چندان هم متوجه آن نخواهید شد و البته می‌توانید بیشتر بازی‌ها را بدون نیاز به این ویژگی اجرا کنید. 

نرم‌افزار Red Magic 6 pro خوب کار می‌کند؟ 

این دستگاه با اندروید نسخه 11 کار می‌کند که پوسته Redmagic 4.0 روی آن اعمال شده. این پوسته گرافیکی تقریبا ساده است و در مقایسه با نسخه قبلی تغییر خاصی نکرده. المان‌ها و اجزایی داخل این پوسته به کار رفته‌اند که به طور خاص برای خود رد مجیک هستند. مانند تصاویر پس‌زمینه داخلی، انیمیشن‌هایی برای نمایشگر Alwayes On و برخی آیکون‌های رنگی زیبا. به لطف نرخ تازه‌سازی بالا، پیمایش در صفحات این پوسته و کار با گوشی بسیار سریع و لذت‌بخش است. گذشته از تمام اینها، خاص‌ترین ویژگی نرم‌افزاری Red Magic 6 pro فضای بازی آن است. شما می‌توانید با جابه‌جا کردن سوئیچی که روی گوشی تعبیه شده این حالت را فعال کنید.

حالت بازی Red Magic 6 Pro

تقریبا هر چیزی که در این زمینه نیاز دارید، در منویی با دسترسی سریع قرار دارند که با کشیدن انگشت خود از سمت راست به چپ صفحه آن را خواهید دید. منوی بهبود بازی به شما امکان می‌دهد با قربانی کردن عمر باتری، عملکرد درون بازی‌ها را بهتر کنید. درحالی‌که منوی مربوط به ماشه‌های شانه‌ای، این امکان را به شما می‌دهد که تعیین کنید هر محرک شانه‌ای چه کاری انجام دهد و چقدر حساس باشد. ویژگی جدیدی هم وجود دارد که کمک می‌کند برخی برنامه‌ها را روی بازی خود اجرا کنید، به‌این‌ترتیب بدون اینکه نیاز باشد بازی را ببندید می‌توانید کارهای دیگر خودتان را پیش ببرید. 

دوربین‌های رد مجیک 6 پرو چطور کار می‌کنند؟ 

تکنولوژی دوربین‌ها مانند تجربه کلی کار با آنها درست مانند مدل 5S است. شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 و ماکروی 2 مگاپیکسلی. همه این دوربین‌ها خوب هستند و در شرایط نوری خوب می‌توانند تصاویری مناسب تولید کنند. عکس‌های دوربین اصلی، دارای جزئیات زیادی هستند و باکیفیت به نظر می‌رسند. ممکن است حس کنید اجزای تصویر کمی شارپ هستند و توی چشم می‌زنند، این بیشتر به دلیل پردازش بیش از حد نرم‌افزاری است اما چندان هم روی کیفیت کلی تأثیر نمی‌گذارد. بااین‌حال، به‌احتمال زیاد شما هم از رنگ‌های به‌شدت دقیق و نزدیک به واقعیتی که این دوربین تولید می‌کند، لذت خواهید برد. 

دو دوربین دیگر، تقریبا درون نرم‌افزار گم هستند، دسترسی به دوربین فوق عریض تنها در حالت پرو ممکن است و دوربین ماکرو را در منوی "Camera Family"  پیدا خواهید کرد. تصاویر گرفته شده با دوربین فوق عریض کمی نویز دارند اما همچنان خوب به نظر می‌رسند و در کیفیت کلی و دقت رنگ مانند دوربین اصلی هستند. دوربین ماکرو، همان‌طور که از وضوح 2 مگاپیکسلی‌اش مشخص است، چندان کارآمد نیست و جزئیات بسیار کمی را ثبت می‌کند. در واقع برای داشتن بهترین کیفیت از این دوربین باید با دقت بالا و در شرایط نوری خیلی خوب عکاسی کنید. 

دوربین های رد مجیک 6 پرو

باتری Red Magic 6 Pro برای یک گوشی گیمینگ خوب است؟

باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی بزرگ این گوشی، در وهله اول بیشتر از همه برای این طراحی شده که تا جایی که ممکن است بتوانید با گوشی بازی کنید. درواقع حتی با اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی، زودتر از 5 تا 7 ساعت نیاز به شارژ پیدا نمی‌کند که به‌طورکلی رکورد خوبی است. این در حالی است که حتی اگر کمتر بازی کرده و کارهای سبک‌تری با آن انجام دهید، یک روز کامل را با 20 تا 30 درصد ته‌مانده شارژ به اتمام می‌رساند. البته فراموش نکنید نرخ تازه‌سازی و میزان روشنایی صفحه هم دو عامل بسیار مهم در تعیین عمر باتری Red Magic 6 pro هستند. شارژری که همراه با گوشی دریافت می‌کنید، قادر به تولید توان 30 واتی است که دستگاه شما را در حدود 45 دقیقه، 100 درصد شارژ می‌کند. البته Red Magic 6 pro توانایی پشتیبانی شارژ تا سرعت 120 وات را دارد که پروسه شارژ 0 تا 100 را تنها در 17 دقیقه ممکن می‌کند. بااین‌حال قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم یا شارژ معکوس ندارد. 

رد مجیک 6 پرو را بخریم؟ 

Red Magic 6 pro اگر نگوییم بهترین گزینه، ولی یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار است. حتی غیر گیمرها هم از طراحی ظاهری زیبا و مشخصات رده‌بالای آن لذت برده و تحسینش می‌کنند. این دستگاه از نظر نرخ تازه‌سازی تقریبا همه رقبای خود را شکست می‌دهد، یعنی نمایشگری عالی برای بازی‌کردن دارد. همچنین سیستم خنک‌کننده مرکزی آن مزیت واضحی است که حتی برخی گوشی‌های گیمینگ از آن بی‌بهره هستند. در نهایت قیمت مناسب فاکتور مهمی است که این دستگاه را برای کاربران بیشتری به خریدی مناسب و راضی‌کننده تبدیل می‌کند. اگر یک گوشی گیمینگ زیبا و قوی می‌خواهید، رد مجیک 6 پرو را از دست ندهید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 99
طول و عرض
169.9x77.2 میلی متر
ضخامت
9.7 میلی متر
وزن
220 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
16 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
387 ~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide سایز سنسور 1/1.97 اینچ دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide سایز سنسور 1/4.0 اینچ دریچه دیافراگم f/2.0 فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر ˚120
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide دریچه دیافراگم f/2.0 سایز سنسور 1/4.0 اینچ ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps - HDR
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 5 - بدنه حساس به فشار - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - امکان اتصال لوازم جانبی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 6 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 16/256 گیگابایت
گوشی موبایل زد تی ای مدل nubia Red Magic 6 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 16/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 99

طراحی

طول و عرض
169.9x77.2 میلی متر
ضخامت
9.7 میلی متر
وزن
220 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
16 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
387 ~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide سایز سنسور 1/1.97 اینچ دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide سایز سنسور 1/4.0 اینچ دریچه دیافراگم f/2.0 فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر ˚120
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide دریچه دیافراگم f/2.0 سایز سنسور 1/4.0 اینچ ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps - HDR
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 5 - بدنه حساس به فشار - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - امکان اتصال لوازم جانبی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم