برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Revolve Active

XiaomiMi Watch Revolve Active Smart Watch

 Xiaomi Mi Watch Revolve Active Smart Watch

  • اندازه صفحه نمایش : 1.39 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات : Bluetooth
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
جلو شیشه , فریم پلاستیک , پشت پلاستیک
دایره
ندارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Mi Watch Revolve Active

برند شیائومی را که دیگر می‌شناسید؛ برند چینی ده یازده ساله‌ای که توانسته با این سن کم، حجم چشم‌گیری از بازار گوشی های هوشمند را در دست بگیرد. اما شیائومی، فقط در زمینه گوشی های هوشمند فعالیت ندارد و از آن‌جایی که این شرکت، بیش‌تر به یک هولدینگ شبیه است، شما محصولات زیادی نظیر سشوار، جاروبرقی، اتو و ... را می‌بینید که با نام برند شیائومی همراه هستند.

 این شرکت در زمینه تولید ساعت های هوشمند نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ای شیائومی به نام امیزفیت یا به عبارتی بهتر، هوامی، شرکتی است که در زمینه ساعت های هوشمند فعالیت می‌کند و جدا از این شرکت، خود شیائومی هم دست به تولید ساعت های هوشمند محدودی زده.

دامنه ساعت های هوشمند شیائومی، بسیار کوتاه است و ساعت های هوشمند کمی از این شرکت، مانند می واچ کالر اسپرت و ... را می‌بینیم؛ اما اخیرا این شرکت چینی، ریوالو اکتیو را با قیمت کم‌تر از ۱۵۰ دلار معرفی کرده و این‌گونه، یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۱ را به بازار فرستاده. حالا باید ببینیم که می واچ ریوالو اکتیو، آیا با وجود قیمت کم، گزینه خرید مناسبی است یا خیر.

مقدمه‌ای بر تشریح Xiaomi Mi Watch Revolve Active

ریوالو اکتیو در بازار هند با قیمتی حدود ۱۳۵ دلار، معرفی شد. قیمت این ساعت، حقیقتا ناچیز بوده، اما متعجب می‌شوید، زمانی که بدانید، ریوالو اکتیو در کنار تمامی قابلیت‌های بدیهی‌ای که یک ساعت هوشمند باید داشته باشد از ۱۱۷ مود ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند که مقدار کمی نیست. زمانی که می‌گوییم قابلیت‌های بدیهی، منظور ما، مواردی مثل بررسی غلظت اکسیژن خون، رهگیری خواب، حسگر ضربان قلب و ... است.

ریوالو اکتیو، هم‌چنین با یک جی پی اس داخلی نیز همراه شده که کارایی زیادی دارد و شما در حین ورزش‌های مختلف از آن استفاده خواهید کرد. از این‌گونه موارد که بگذریم، متوجه نمایشگری می‌شویم که از نوع آمولد بوده و رزولوشن مناسبی دارد. این نمایشگر دایره‌ای شکل، از محافظت یک گوریلا گلس نیز سود می‌برد که جزو موارد امنیتی این ساعت است.

گواهینامه ۵ اتمسفر نیز مورد امنیتی دیگری بوده که بعدا در بخش طراحی، بیش‌تر به آن می‌پردازیم. در زمینه باتری هم می‌شود گفت که با ساعت خوبی طرف هستیم، زیرا باتری لیتیم-یونی ریوالو اکتیو می‌تواند تا ۵۰ ساعت استفاده مداوم از جی پی اس، شارژدهی داشته باشد. البته شارژدهی باتری، به نوع استفاده شما مربوط است.

Xiaomi Mi Watch Revolve Active

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند شیائومی می واچ Revolve اکتیو

شیائومی برای ریوالو اکتیو به سراغ طراحی مدور ساعت های هوشمند رفته. این طراحی، یک مزیت دارد و آن هم این است که می‌تواند با هر نوع پوششی، خوب باشد. طراحی مدور این ساعت، ممکن است به مزاج کاربرانی که به طراحی مربعی شکل اپل علاقه نشان می‌دهند، خوش نیاید و این کاربران می‌توانند به سراغ ساعت هایی مانند می واچ لایت بروند.

شما در زمینه استفاده‌های طولانی مدت هم می‌توانید روی طراحی ساعت هوشمند ریوالو اکتیو حساب کنید، زیرا بندهای این ساعت در اثر تعریق، سبب خارش نمی‌شوند و این موضوع برای ورزش‌ها، امری خوب و شایسته است. البته، همان‌طور که از نام این ساعت هم برمی‌آمد، ریوالو اکتیو برای فعالیت‌های ورزشی، اعلام آمادگی کرده.

گزینه دیگری که به استفاده‌های طولانی مدت از ریوالو اکتیو، کمک می‌کند، وزن ناچیز ۳۲ گرمی آن بوده که نه‌تنها در حین ورزش، بلکه در حین خواب نیز باعث ناراحتی کاربر نمی‌شود؛ زیرا این ساعت، خواب کاربر را نیز رهگیری می‌کند. ریوالو اکتیو، گواهینامه ۵ اتمسفر یا همان ATM5 را نیز کسب کرده که به مقاومت این ساعت در فشار ۵ اتمسفری آب اشاره دارد. اگر فشار هوا را یک اتمسفر درنظر بگیریم، چگالی آب را نیز مقدار ۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب داشته باشیم و شتاب گرانشی را نیز به‌طور تقریبی، ۱۰ متر بر مجذوز ثانیه، معرفی کنیم، می‌شود گفت که ریوالو اکتیو با احتساب این گواهینامه تا عمق ۴۰ متری آب از خود، مقاومت نشان می‌دهد. البته، تمامی مولفه‌های بالا، تقریبی هستند.

نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی می واچ Revolve اکتیو

ریوالو اکتیو با نمایشگری از نوع آمولد آمده که حسن چندانی به حساب نمی‌آید، زیرا این نمایشگر در تمامی ساعت های هوشمند دیده می‌شود. استفاده مکرر از نمایشگرهای آمولد بر روی ساعت های هوشمند به پشتیبانی آن‌ها از حالت همیشه روشن برمی‌گردد که با استفاده از آن می‌توانید بدون روشن کردن ریوالو اکتیو، ساعت را ببینید و خلاصه‌ای از نوتیفیشن‌ها را نیز در دست داشته باشید. گفته شده که این ساعت از یک گوریلا گلس نسخه ۳ نیز بهره می‌برد.

نمایشگر مدور ریوالو اکتیو در محیط‌های پرنور نیز گزینه خوبی است و می‌توانید روی آن حساب کنید. این نمایشگر دایره‌ای شکل، با رزولوشن یک در یک، ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل آمده که مقدار خوبی است می‌شود با درنظر داشتن قطر ۱.۳۹ اینچی، تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ را از آن استخراج کرد. گفته شده که نمایشگر مورد بحث، مساحت ۱۲.۵ سانتی‌متر مربعی دارد و نسبت آن به بدنه، ۵۱.۱ درصد است.

Xiaomi Mi Watch Revolve Active

امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند شیائومی می واچ Revolve‌ اکتیو

یکی از موارد قابل توجه درمورد ریوالو اکتیو که زیاد هم بر روی آن مانور داده شده، پشتیبانی آن از الکسا است که دستیار صوتی مشهوری است. البته، الکسا به صورت پیش‌فرض بر روی ریوالو اکتیو نصب نبوده و به‌طور مستقل باید آن را فعال کنید. به هر حال، با وجود این دستیار صوتی به‌راحتی می‌توانید با چند پیام صوتی ساده، خانه هوشمند خود را کنترل کنید، از وضعیت آب و هوایی، مطلع شوید و ....

در زمینه امور سلامتی‌محور، می واچ ریوالو اکتیو، بسیار چشم‌گیر عمل می‌کند. این ساعت می‌تواند ضربان قلب شما را رهگیری کند، خواب شما را مورد آزمون قرار می‌دهد و به بهتر شدن آن کمک خواهد کرد، در زمینه استرس کاربر خود نیز ورود می‌کند، غلظت اکسیژن خون را با استفاده از حسگر مربوطه بررسی خواهد کرد و دارای یک جی پی اس داخلی است که از آن می‌توانید در حین ورزش‌هایی مانند دو بهره ببرید. توجه داشته باشید که این ساعت با استفاده از بلوتوث ۵ به گوشی شما متصل می‌شود و بدین ترتیب، اتصال سریع و باکیفیتی تا فاصله ۱۰ متری خواهد داشت.

در زمینه ورزش‌ها نیز می‌توانید روی این ساعت حساب کنید؛ به هر حال، ریوالو با پسوند اکتیو به معنای فعال آمده. ریوالو اکتیو قابلیت بررسی ۱۱۷ ورزش را دارد که به گفته خود هوآوی به‌طور خودکار، ورزش را تشخیص می‌دهد. سیستمی، تحت عنوان LifeQ درنظر گرفته شده که به‌طور تقریبی می‌شود گفت که بر کیفیت زندگی شما دلالت دارد، اما بیش‌ از این نمی‌توانیم درمورد این سیستم یا برنامه، اظهار نظر کنیم. در زمینه واچ‌فیس‌ها نیز با این‌که ریوالو محدود است، اما واچ‌فیس‌های جذاب بی‌نظیر خوبی دارد. 

Xiaomi Mi Watch Revolve Active

باتری ساعت هوشمند شیائومی می واچ اکتیو ریوالو

اکتیو ریوالو، یک باتری شایان توجه لیتیم-یونی را به همراه خود دارد، که با حجم بالای خود، طول عمر بالایی هم خواهد داشت. شارژدهی این باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی وابسته به نوع استفاده شما، کاهش یا افزایش می‌یابد.

مشاوره در خرید ساعت هوشمند شیائومی می واچ اکتیو ریوالو

می واچ اکتیو ریوالو، ساعت هوشمند بسیار زیبایی است که توسط شرکت شیائومی طراحی شده. این ساعت هوشمند در کنار زیبایی بی‌نظیر خود، قیمتی کم و کارایی زیادی دارد از این رو می‌تواند گزینه‌ای شایسته برای کاربران فعال باشد. شما می‌توانید ساعت هوشمند شیائومی می واچ ریوالو اکتیور را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
خانم‌ها
آقایان
نوع کاربری
ورزشی
روزمره
رسمی
ابعاد قاب
53.4x45.9 میلی متر
قطر قاب
11.8 میلی متر
وزن
32 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
جلو شیشه , فریم پلاستیک , پشت پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
سیستم عامل
Proprietary OS
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
فشارسنج
قطب نما
شتاب سنج
ژیروسکوپ
شمارش ضربان قلب
سنجش میزان اکسین خون
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
ندارد
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
قابلیت های ویژه
ضد آب (5ATM)
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
ندارد
ظرفیت باتری
420 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Revolve Active
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Revolve Active
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
خانم‌ها<br /> آقایان
نوع کاربری
ورزشی<br /> روزمره<br /> رسمی
ابعاد قاب
53.4x45.9 میلی متر
قطر قاب
11.8 میلی متر
وزن
32 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
جلو شیشه , فریم پلاستیک , پشت پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

سیستم عامل
Proprietary OS

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
GPS
اتصالات
Bluetooth

باتری

ظرفیت باتری
420 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
فشارسنج<br /> قطب نما<br /> شتاب سنج<br /> ژیروسکوپ<br /> شمارش ضربان قلب<br /> سنجش میزان اکسین خون
قابلیت های ویژه
ضد آب (5ATM)
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم