برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Sports

XiaomiMi Watch Color Sports Smart Watch

 Xiaomi Mi Watch Color Sports Smart Watch

  • اندازه صفحه نمایش : 1.39 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات : Bluetooth ، NFC ، Wi-Fi
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
جلو شیشه, فریم از آلومینیوم, پشت پلاستیک
دایره
ندارد
Bluetoot ، NFC ، Wi-Fi
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Mi Watch Color Sports

از آن‌جایی که تکنولوژی‌های امروزی بسیار گسترده هستند و دارند، طرفداران زیادی پیدا می‌کنند؛ شرکت‌های تکنولوژی‌محور هم به سراغ تولید محصولات جدید رفته‌اند. یکی از این محصولات جدید، ساعت‌های هوشمند هستند، که تازه توانسته‌اند، توجهات را به‌خود جلب کنند. این دسته از محصولات هوشمند، کاربردهای بسیار دارند و نمی‌شود به راحتی از کنار آن‌ها گذشت.

اما گاهی اوقات، دیدن قیمت‌های کلان بر روی ساعت‌های هوشمند، آنان را کمی غیر منطقی نشان می‌دهند. در این میان، شرکت‌هایی مانند شیائومی که به قیمت کم محصولات خود معروف است، گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد. این شرکت که دامنه تولیدات آن، شامل بسیاری از محصولات برقی مانند دستگاه آبمیوه‌گیری هم است، با تولید می واچ کالر، به موفیقت چشم‌گیری در بازار ساعت‌های هوشمند رسید؛ حالا شیائومی این ساعت هوشمند را مدرن‌تر و اسپرت‌تر کرده و نام می واچ کالر اسپرت را بر روی نسخه مدرن می واچ کالر گذاشته.

مقدمه‌ای بر تشریح شیائومی می واچ کالر اسپرت

اولین تفاوتی که میان دو ساعت هوشمند می واچ کالر و می واچ کالر اسپرت، توجه ما را جلب می‌کند، همان طراحی‌ای است که سبب مدرن‌تر شدن می واچ کالر اسپرت شده. این ساعت هوشمند، در بازار چین با همان نام می واچ کالر اسپرت شناخته می‌شود، اما با نام «Xiaomi MI Watch Revolve» به بازار جهانی معرفی شده. یکی از پیشرفت‌های حائز اهمیت کالر اسپرت نسبت به کالر، کاهش وزن چند گرمی آن بوده که آن را سبک‌تر و راحت‌تر کرده.

می واچ کالر اسپرت، به‌عنوان یک ساعت هوشمند، از 117 ورزش پشتیبانی می‌کند و برای پشتیبانی از ورزش شنا نیز طراحی مناسبی دارد. گفته شده که این ساعت، تا عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان می‌دهد، اما احتمالا برای سلامت آن بشود روی عمق 40 تا 43 متر حساب کرد، نه 50 متر.

می واچ کالر اسپرت، به یک سنسور تشخیص ضربان قلب مجهز شده، که به‌گفته کاربران، خطای بسیار کمی دارد. از طرفی دیگر، می واچ کالر اسپرت، بر روی خواب کاربر خود، نظارت خواهد کرد و استرس را نیز بررسی می‌کند. می واچ کالر اسپرت، برای سلامت کاربر اهمیت زیادی قائل می‌شود و حتی به بررسی میزان پالایش اکسیژن در خون او نیز خواهد پرداخت.

Xiaomi Mi Watch Color Sports

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی می واچ کالر اسپرت

در بازار ساعت‌های هوشمند مانند بازار اسمارتفون‌ها، جنگی بر سر این‌که کدام طراحی بهتر است، وجود دارد؛ برخی‌ها، طراحی مربعی شکل ساعت‌های اپل که سبب جانگیری ساعت‌های مربعی شکل قدیمی شده‌اند را دوست دارند و بعضی‌ها، طراحی مدور ساعت‌هایی مانند می واچ کالر اسپرت که برگرفته از ساعت‌های کلاسیک است را ارج می‌نهند. در این‌جا، قرار نیست طراحی بهتر را انتخاب کنیم و فقط به‌این موضوع می‌پردازیم که طراحی دایره‌ای شکل کالر اسپرت، سبب می‌شود تا آن با هر سبک پوششی هم‌خوانی داشته باشد.

البته، از حق نگذریم، می واچ کالر اسپرت، کمی بزرگ به‌نظر می‌رسد و یادآور ساعت‌های همیشه مد جی-شاک است، که طرفداران زیادی دارد. می واچ کالر اسپرت، تا فشار 5 اتمسفری آب، که معادل 500 هزار پاسکال است، از خود مقاومت نشان می‌دهد. گفته شده که این ساعت در عمق 50 متری آب سالم خواهد ماند، ولی علم فیزیک، نظر دیگری دارد؛ اگر فشار هوا در محیط را 1 اتمسفر درنظر بگیریم، این ساعت تا عمق 40 متری آب با شتاب گرانشی 10 متر بر مجذور ثانیه، سالم می‌ماند.

جنس بند کالر اسپرت از پلی یورتان ترموپلاستیک بوده، که به‌طور اختصاصی به عنوان تی‌پی‌یو شناخته می‌شود و به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، در بسیار از صنایع، قابل استفاده است. این جنس، سبب خارش یا سوزش بر اثر تعریق نخواهد شد. این بندها را می‌شود تعویض کرد و لازم نیست که در تمام دوران مالکیت می واچ کالر اسپرت، یک رنگ به‌خصوص را تحمل کنید. 

بر روی می واچ کالر اسپرت، شاهد نمایشگری هستیم، که فضای نسبتا مناسبی را دردست دارد. در پشت یا زیر می واچ هم، حسگر ضربان قلب را می‌بینیم، که برآمدگی حداقلی آن، سبب راحتی در دست می‌شود. «Xiaomi Mi Watch Color Sports» با ابعاد 53.4 در 45.9 در 11.8 میلی‌متر، وزن 32.5 گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

Xiaomi Mi Watch Color Sports

نمایشگر شیائومی می واچ کالر اسپرت

شیائومی برای می واچ کالر اسپرت، به سراغ نمایشگر مخصوص اسمارت‌واچ‌ها رفته. پنل‌های نمایشی آمولد به عنوان مناسب‌ترین نمایشگرهای ساعت‌ها به شمار می‌آیند و می‌توانند از حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی کنند؛ البته درمورد پشتیبانی می‌ واچ کالر اسپرت از این حالت، کمی شک داریم. نمایشگر فوق، قابلیت به‌تصور کشیدن 16 میلیون رنگ را دارد که میزان استانداردی است و برای یک ساعت، انتظاری بیش از این مقدار نمی‌رود.

این نمایشگر 1.39 اینچی با رزولوشن یک در یک 454 در 454 پیکسل معرفی شده که به‌معنای تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ است. این نمایشگر 12.5 سانتی‌متر مربعی، فقط 51.1 درصد از فضای پنل جلویی «Xiaomi Mi Watch Color Sports» را در اختیار دارد. در کل، نمایشگر می واچ کالر اسپرت، یک صفحه نمایش خوب است، که می‌شود با توجه به توانایی‌های این ساعت هوشمند، از آن انتظارات زیادی داشت.

سخت‌افزار و نرم‌افزار می واچ کالر اسپرت

می واچ کالر اسپرت به جز گوشی‌های هوشمند شیائومی و اندرویدی، قابلیت سینک شدن با نسخه‌های آی‌او‌اس را نیز دارد؛ البته باید توجه داشت که این ساعت، فقط با نسخه‌های بالاتر اندروید 4.4 و آی‌او‌اس 10 ارتباط می‌گیرد و مشخصا ارتباط آن با گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی روان‌تر و قوی‌تر است. گفته شده که می واچ کالر اسپرت، به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که بیش از 2 گیگابایت آن در دست برنامه‌های پیش‌فرض این ساعت خواهد بود و بقیه فضای داخلی را می‌شود با استفاده از فایل‌های صوتی و موسیقی پرکرد. 

در طرفی دیگر، شاهد بهره بردن این ساعت از جی‌پی‌اس داخلی و فناوری ان‌اف‌سی هستیم. البته فناوری ان‌اف‌سی یا NFC نه‌تنها در ایران، بلکه در خارج از این مرز و بوم هم چندان شناخته شده نیست. از قابلیت‌های نرم‌افزاری این ساعت می‌شود به حالت ذخیره باتری اشاره کرد که دوام شارژدهی باتری می واچ کالر اسپرت را تا 8 روز ارتقا می‌دهد.

همان‌طور که قبل‌تر هم ذکر شد، می واچ کالر اسپرت، قابلیت پشتیبانی از 117 ورزش را دارد که از این میان می‌شود به ورزش شنا اشاره کرد. یکی از حالات این ساعت، حالت سلامتی است، که به بررسی کیفیت خواب و ضربان قلب، محدود می‌شود. البته برای شمارش کالری سوزانده شده نیز می‌شود از این ساعت استفاده کرد.

حالت دیگر می واچ کالر اسپرت، حالت ورزش است، که مشخصا دارد به پشتیبانی از ورزش اشاره می‌کند. در این حالت، شما برای دریافت نمودار ورزشی خود، باید برنامه مربوطه را در گوشی‌ هوشمند خود نصب کنید، تا با استفاده از این برنامه یعنی Xiaomi Wear پس از سینک شدن، به اطلاعات ورزشی خود، دسترسی پیدا کنید.

Xiaomi Mi Watch Color Sports

باتری شیائومی می واچ کالر اسپرت

می واچ کالر اسپرت به یک باتری لیتیم-یونی 420 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده؛ این باتری لیتیم-یونی حتی با وجود ایرادات گسترده این دسته از باتری‌ها، شارژدهی مناسبی دارد و تا 14 روز می‌تواند بدون حالت ذخیره باتری، شارژدهی داشته باشد. با فعال بودن حالت ذخیره باتری، این مقدار به 22 روز افزایش پیدا می‌کند. 

مشاوره در خرید شیائومی می واچ کالر اسپرت

می واچ کالر اسپرت، به‌دلیل جوان‌پسند بودن طراحی آن در مرحله اول برای جوانان و نوجوانان، شایستگی دارد؛ اما کیفیت ورزشی بالای آن، بسیاری از کاربران ورزشکار را نیز به خود جذب خواهد کرد. درکل این ساعت، برای تمامی کاربران مناسب است و می‌شود با استفاده از آن، به سلامتی خود، نگاه جدی‌ای داشت و ورزش‌ها را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
خانم‌ها
آقایان
نوع کاربری
ورزشی
روزمره
رسمی
ابعاد قاب
53.4x45.9 میلی متر
قطر قاب
11.8 میلی متر
وزن
32.5 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
جلو شیشه, فریم از آلومینیوم, پشت پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
سیستم عامل
Proprietary wearable platform
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج
ژیروسکوپ
شمارش ضربان قلب
فشارسنج
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
دارد
GPS
دارد
اتصالات
Bluetoot ، NFC ، Wi-Fi
قابلیت های ویژه
ضد آب (5ATM)
ظرفیت باتری
420 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Sports
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color Sports
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
خانم‌ها<br /> آقایان
نوع کاربری
ورزشی<br /> روزمره<br /> رسمی
ابعاد قاب
53.4x45.9 میلی متر
قطر قاب
11.8 میلی متر
وزن
32.5 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
جلو شیشه, فریم از آلومینیوم, پشت پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

سیستم عامل
Proprietary wearable platform

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
454x454 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
GPS
اتصالات
Bluetoot ، NFC ، Wi-Fi

باتری

ظرفیت باتری
420 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج<br /> ژیروسکوپ<br /> شمارش ضربان قلب<br /> فشارسنج
قابلیت های ویژه
ضد آب (5ATM)
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم