برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 108 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
4G
108 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی گوشی هوشمند شیائومی نوت ۱۱ پرو 4G

شیائومی در چند سال گذشته با برندهای ردمی و پوکو، انگار تصمیم گرفته تا به بازار گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه یورش برد. این برند، اغلب گوشی‌های باکیفیت و شگفت‌انگیزی را با قیمت پایین عرضه می‌کند. ردمی نوت ۱۱ اولین تلاش زیر برند ردمی این شرکت است که دستگاهی خاص را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار می‌کند و نشان می‌دهد این گوشی یکی دیگر از دستگاه‌های درجه یک و درعین‌حال مقرون به صرفه‌ی آن است. گوشی‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی وجود ندارند که بتوانند ویژگی‌هایی را  که  Redmi Note 11 عرضه می‌کند، ارائه دهند. ردمی در فرایند طراحی این اسمارت‌فون، از چند جهت قابل‌توجه از ردمی نوت ۱۰ (Redmi Note 10) نیز فاصله گرفته و این دستگاه را با بهبودهای بسیار زیادی نسبت به نسل پیشین روانه بازار می‌کند. در ادامه با نقد و بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro همراه ما باشید. 

Redmi Note 11 Pro

طراحی گوشی هوشمند شیائومی Remi Note 11 Pro

شیائومی با انتخاب طراحی مشترک برای سری جدید Redmi Note 11، کاری ارزنده انجام می‌دهد. این گوشی ظاهری شیک با صفحه‌نمایش بزرگ و حفره کوچک در قسمت بالای نمایشگر دارد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن قرار می‌گیرد. در بالای نمایشگر مشبک بسیار ظریف روی بلندگوی مکالمه به‌سختی دیده می‌شود. بلندگوی دیگری نیز به‌صورت متقارن در فریم ضلع پایین قرار دارد که این دو می‌توانند صدای استریو را برای کاربر به ارمغان آورند. شیائومی برای نوت ۱۱ پرو 4G  از یک پنل تخت و محافظ گوریلا گلس ۵ در جلو و بدنه شیشه‌ای صاف در پشت استفاده می‌کند.

طراحی پنل پشتی همان چیزی است که گوشی‌های سری Redmi Note 11  ، ازجمله گوشی حاضر را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌سازد. این پنل اکنون روکش مات چشم نوازی دارد که در هنگام لمس بسیار خوشایند به نظر می‌رسد و مستعد جذب اثر انگشت نیست. فریم این گوشی نیز مسطح، با روکش مات، ساخته شده از پلاستیک محکم و همرنگ پنل پشتی است و در هنگام کار با گوشی، چسبندگی قوی ایجاد می‌کند. قسمت بالایی Redmi Note 11 Pro دارای جک ۳.۵ میلی‌متری، فرستنده - گیرنده مادون‌قرمز و یکی از میکروفون‌ها است. میکروفون دیگر (اصلی) به همراه پورت USB-C، مشبک بلندگو و اسلات سیم‌کارت در پایین قرار دارند. کلیدهای ولوم و پاور در سمت راست واقع شده‌اند و روی لبه‌ی سمت چپ هیچ کلید یا محفظه‌ای مشاهده نمی‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو برای محافظت در برابر گردوغبار و پاشش آب، با استفاده از عایق لاستیکی در تمام منافذ، از استاندارد IP53 بهره می‌برد و قطرات باران خفیف را تحمل می‌کند، اما غوطه‌ور کردن آن یا صحبت‌کردن در باران شدید، ریسک احتمال نفوذ آب به داخل دستگاه را تشدید می‌کند که باعث آسیب‌دیدگی آن خواهد شد. این گوشی با طراحی جدید، علاوه بر زیبایی واقعی و تحسین‌برانگیز، ساختاری ساده، بسیار محکم و کاملاً مدرن دارد. رنگ‌های فوق‌العاده جذاب و چسبندگی کافی را برای جابه‌جایی بدون قاب در دست، احساس راحتی و رضایت را برای شما فراهم می‌سازد. همچنین به لطف مشخصات باریک و وزن متعادل، به‌راحتی درون جیب شلوار جین‌تان قرار خواهد گرفت.

 نمایشگر گوشی ردمی Note 11 Pro

گوشی Redmi Note 11 Pro صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی سوپر آمولد تخت ساخت سامسونگ دارد. وضوح این نمایشگر، ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل است. صفحه‌نمایش این گوشی همچنین از HDR 10، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فضای رنگی گسترده  DCI-P3 پشتیبانی می‌کند که با استفاده از تنظیمات نمایشگر، می‌توانید سه مدل رنگ مختلف یعنی Vivid (پیش‌فرض)، اشباع و استاندارد (sRGB) را انتخاب کنید. گزینه پیش‌فرض Vivid برای بازتولید وفادارانه DCI-P3 تنظیم شده است و به‌استثنای رنگ‌های آبی مایل به سفید و خاکستری، نسبتاً رنگ دقیق را نشان می‌دهد اما گزینه‌ی «استاندارد» دقت کاملی نسبت به sRGB از جمله رنگ‌های سفید و خاکستری دارد.

نمایشگر ردمی نوت 11 پرو

این صفحه‌نمایش با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. در بالای این نمایشگر حفره کوچکی برای قراردادن دوربین سلفی تعبیه شده است. صفحه‌نمایش نوت 11 Pro دارای روشنایی معمولی ۴۷۰ نیت است، اما با افزایش نور می‌تواند تا حدود ۷۵۰ نیت و در زیر نور مستقیم خورشید حتی تا ۱۲۰۰ نیت نیز می‌تواند روشنایی تولید کند. ضمن این که حداقل روشنایی در نقطه سفیدی، فقط به ۲.۴ نیت می‌رسد که بسیار خوب ارزیابی می‌شود. ردمی نوت ۱۱ پرو از Widevine L1 DRM پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتوای Full HD را از تمام سرویس‌های آنلاین ویدیویی محبوب پخش کند که از نقاط قوت ویژگی‌های آن محسوب می‌شود اما قادر به پشتیبانی از ویدیوی HDR10 نیست.

سخت‌افزار و نرم‌افزار Redmi Note 11 Pro

گوشی Redmi Note 11 Pro به طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ روانه بازار شده و جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI 13 را نیز دارد. شما به لطف MIUI، می‌توانید صفحه‌نمایش را با تم‌های مختلف رابط کاربری، جذاب‌تر کنید. این نسخه هیچ یک از ویژگی‌های اندروید ۱۲ مانند ویجت‌های اصلاح‌شده و صفحه ویجت جدید آن‌ها در کشوی برنامه را شامل نمی‌شود. همچنین داشبورد حریم خصوصی پیشرفته‌ای با گزینه‌هایی مانند کلیپ بورد محافظت شده، مکان تقریبی، الگوریتم به‌روز شده Face Unlock وجود ندارند. برنامه File Manager و ساعت به‌روز شده با حالت Bedtime نیز یافت نمی‌شود اما به‌محض دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۲، تمام این ویژگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بااین‌حال، شیائومی ادعا می‌کند که MIUI به طور کامل بازسازی شده است، حتی اگر تنها از طریق رابط کاربری و طراحی آن نتوانید تشخیص دهید، ظاهر و احساس آن دقیقاً مانند MIUI 12 خواهد بود که استفاده از رم و فضای ذخیره‌سازی بهتر و هوشمندتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شیائومی این دستگاه را با چند پیکربندی مانند ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 در دسترس قرار می‌دهد. گوشی Redmi Note 11 Pro از تراشه  Helio G96 مدیاتک استفاده می‌کند.

Helio G96 دارای پردازنده هشت هسته‌ای معمولی با دو هسته Cortex-A76 با کارایی بالا و فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته کم‌مصرف Corext-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است؛ بنابراین می‌شود انتظار داشت که این گوشی تجربه‌ای بسیار روان‌تر، ایمن‌تر و هوشمند‌تر را در مقایسه با نسل قبلی ارائه کند. تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز که با پردازنده اصلی همراه شده، وظیفهٔ پردازش محتوای تصویری این تلفن را بر عهده دارد. از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند می‌شود به ارائه‌ی صدای استریو و بلندگوهای دوگانه اشاره کرد که توسط شرکت محبوب و معتبر JBL توسعه داده شده‌اند. این گوشی قادر است تا کیفیت صدای ۲۴ بیت/ ۱۹۲ کیلوهرتز را ارائه دهد که درواقع موزیک پلیرهایی که به‌تنهایی قیمتی برابر با قیمت این گوشی هوشمند دارند، این کیفیت را ارائه می‌دهند.

 دوربین گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو

گوشی ردمی Note 11 Pro از ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با وضوح بالا، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند. یک فلاش LED منفرد نیز دیگر عضو این ماژول است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در داخل حفره بالای نمایشگر هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری را بر عهده دارد. دوربین اصلی با تنظیمات پیش‌فرض عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند که از ادغام هر ۱۶ پیکسل با یکدیگر حاصل می‌شوند.

دوربین Redmi Note 11 pro

این عکس‌ها جزئیات زیادی را ارائه می‌کنند، تراز سفیدی در آنها کاملاً مشخص است و رنگ‌ها دقیق هستند. درحالی‌که محدوده دینامیکی بالایی دارند اما نویز به‌خوبی پایین نگه داشته می‌شود و به همین دلیل کنتراست موجود در عکس‌ها بسیار خوب است. تصاویر به طور قابل‌توجهی بیش از حد واضح هستند و به طرز باورنکردنی، به‌خوبی مدیریت شده‌اند. این عکس‌ها بسیار بهتر از عکس‌هایی هستند که گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که پردازش در این دو مدل ردمی نوت پرو متفاوت بوده و نسخه 4G تصاویر باکیفیت‌تری را عرضه می‌کند.

کیفیت عکاسی Redmi Note 11 pro

عکس‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برای این کلاس مناسب هستند. مرکز تصاویر به‌اندازه کافی شارپ و با جزئیات خوب تفکیک شده است، درحالی‌که اصلاح اعوجاج در اطراف گوشه‌ها اندکی به قیمت نرمی بیشتر تمام می‌شود. منتها تصور نمی‌شود که شما به این موضوع توجه کنید یا حتی متوجه آن شوید. میزان نویز نیز عمدتاً به‌خوبی کنترل می‌شود و جزئیات برای اکثر افراد خوب به نظر می‌رسد. دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی عکس‌های نزدیکِ قابل قبولی را ارائه می‌دهد. آنها از نظر جزئیات برای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشابه مفید هستند. رنگ‌های اندکی غلیظ‌تر، کنتراست خوب و همچنین سطح نویز پایین در اکثر مواقع، از مشخصات کیفیت این دوربین محسوب می‌شود.

عکس فوق عریض

سلفی‌های دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دوست‌داشتنی هستند، حتی اگر جزئیات آن‌ها خیلی زیاد نباشد. رنگ‌ها دقیق، کنتراست عالی و نویز کم است و سوژه به‌خوبی در معرض دید قرار می‌گیرد. جزئیات شاید خیلی زیاد نباشند اما این موضوع، چندان مهم و قابل‌توجه نیست زیرا درواقع این یک دوربین Quad-Bayer است، اما به‌جای عکس‌های ۴ مگاپیکسلی، عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی را ذخیره می‌کند. اما عکس‌ها هم بر روی صفحه‌نمایش گوشی و هم زمانی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند زیبا به نظر می‌رسند که برای کاربران کافی است. ضمن آن که Redmi Note 11 pro عکس‌های پرتره فوق‌العاده‌ای نیز می‌گیرد؛ سوژه‌ها به‌خوبی از پس‌زمینه جدا شده و به‌خوبی نوردهی می‌شوند و جزئیات زیادی دارند. کنتراست و رنگ‌ها عالی هستند. تاری شبیه‌سازی‌شده نیز زیبا به نظر می‌رسد.

عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی در نور کم، برای این کلاس خوب هستند. حتی اگر برخی از آنها توسط کاهش نویز لکه‌دار شده باشند، بازهم جزئیات در آن‌ها به‌خوبی مشاهده می‌شود. برای ثبت یک عکس واقعی، اشباع رنگ خوب، کنتراست بالا و نوردهی مناسب ارزیابی می‌شود. حالت شب یا «Night Mode» برای دوربین اصلی موجود است و پیشنهاد می‌شود از آن در شب استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی میزان نویز عکس‌ها به‌شدت کاهش‌یافته و جزئیات بیشتری در برخی از سایه‌ها قابل‌مشاهده است؛ همچنین تصاویر واضح‌تری را ذخیره می‌کند، اگرچه ممکن است گاهی اوقات شارپ کردن تصاویر اندکی بیش از حد نرمال باشد.

عکس در شب

بااین‌حال، عکس‌هایی که با استفاده از «Night Mode» ثبت می‌شوند، اشباع رنگ و نوردهی بهتری را ارائه می‌دهند. برای شفاف‌تر شدن عکس‌ها و کاهش نویز توصیه می‌شود گاهی از این حالت استفاده کنید، هرچند که یک یا دو ثانیه طول می‌کشد تا عکس ثبت شود اما ارزش آن را دارد. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند حداکثر با وضوح 4K فیلم‌برداری کند که در حال حاضر هنوز به آن صورت تلویزیون‌های 8K وارد بازار نشده‌اند و عرضه هم که بشوند لااقل تا چند سال آن‌چنان قیمت بالایی خواهند داشت که اکثر مردم توان خریدن آن‌ها را ندارند.

 باتری گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو

شیائومی ردمی نوت 11 Pro از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. این باتری شارژ سریع ۶۷ واتی دارد که باعث می‌شود بتواند در مدت ۱۵ دقیقه ۵۱ درصد و در ۴۳ دقیقه به طور کامل شارژ شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌شود Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ را نام برد. این باتری می‌تواند گوشی را تا مدت ۱۰۰ ساعت در حالت آماده‌به‌کار نگاه دارد. همچنین، با هر بار شارژ کامل باتری، حدود ۱۱.۵ ساعت وب‌گردی، ۳۴ ساعت و ۴۱ دقیقه تماس صوتی و بیش از ۱۴ ساعت پخش ویدیو را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین، می‌توانید برای انجام کارهای روزانه، استقامت بیش از یک روز کامل کاری را از این گوشی انتظار داشته باشید.

مشاوره در خرید گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو

گوشی Redmi Note 11 Pro یک دستگاه میان‌رده از برند شیائومی است. می‌شود گفت این گوشی، فقط تراشه پرچم‌دار ندارد و سایر ویژگی‌های آن تقریباً در سطح گوشی‌های پرچمدار هستند. بااین‌حال با برچسب قیمتی بسیار کمتر در بازار عرضه می‌شود. این گوشی درواقع تازه‌ترین قاتل پرچمدار است که بدون تردید با استقبال گرم خریداران روبه‌رو خواهد شد. برای خرید یا مشاوره درباره این اسمارت‌فون یا گوشی‌های مشابه می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه دیجیدو تماس بگیرید تا کارشناسان این فروشگاه آنلاین اطلاعات کاملی از محصولات موردنظر به شما ارائه دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400
طول و عرض
164.2x76.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
202 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای - پشت شیشه‌ای
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G96
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
700 نیت - 1200 نیت (peak)
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
108 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1/1.52 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌ هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚118 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 67 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
سایر قابلیت‌ها
دارای استاندارد IP53 (مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب) - +Power Delivery 3.0 - Quick Charge 3
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
تو هم رده های خودش گوشی خوبی محسوب میشه ت ااینجا که ایرادی نداشته

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400

طراحی

طول و عرض
164.2x76.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
202 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای - پشت شیشه‌ای
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G96
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
700 نیت - 1200 نیت (peak)
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1/1.52 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌ هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚118 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
دارای استاندارد IP53 (مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب) - +Power Delivery 3.0 - Quick Charge 3

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 67 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم