برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 4G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi 10 4G Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  چهارگانه : 50 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
4G
50 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi 10

بازار گوشی های اقتصادی، در تمامی بازارهای گوشی های هوشمند و مخصوصا بازار گوشی های هوشمند ایران، داغ است. این گوشی های اقتصادی به دست اکثر شرکت‌های فعال در این بازار تولید می‌شوند، ولی زمانی که این گوشی ها را می‌بینیم، چیزی جز قیمت برای ارائه ندارند. شرکتی که در زمینه تولید گوشی های اقتصادی و مخصوصا نسخه‌های اقتصادی، خوش می‌درخشد، شرکت چینی شیائومی است که اکثر کاربران آن را می‌شناسند و در حال حاضر، توانسته با جا گذاشتن شرکت کره‌ای سامسونگ، به بزرگ‌ترین شرکت بازار گوشی های هوشمند تبدیل شود.

چیزی که شیائومی را از باقی شرکت‌ها جدا می‌کند، قیمت محصولات آن است. این شرکت برای گوشی های خود، قیمت‌های منصفانه‌ای را درنظر می‌گیرد و آن‌قدر در بازارهای جهانی خوب بوده که سامسونگ را مجاب کرده تا یک سری میان‌رده‌ای جدید برای مقابله با شیائومی در بازار هند معرفی کند. شیائومی، اخیرا، ردمی ۱۰ را معرفی کرده که گوشی‌ای اقتصادی با سخت‌افزاری جدید است. در ادامه، به بررسی این اسمارتفون از شرکت شیائومی می‌پردازیم.

Xiaomi Redmi 10

مقدمه‌

از حق نگذریم، شرکت شیائومی، علی‌رغم تبحر در زمینه قیمت‌گذاری و کلا تولید یک گوشی، چندان برای طراحی گوشی های میان‌رده‌ای خود وقت نمی‌گذارد و برای ردمی ۱۰ هم به جای انتخاب یک طراحی جدید، طراحی خانواده پرچم‌دار پیشین خود را انتخاب کرده. این طراحی، به دلیل حاضر بودن بر روی یک پرچم‌دار، ظاهر جذابی دارد.

ردمی ۱۰ از لحاظ سخت‌افزاری، خیلی خوب است. تراشه‌ای جدید از شرکت مدیاتک را حمل می‌کند که به لطف فناوری هایپرانجین برای بازی‌های موبایلی نیز مناسبت دارد. این تراشه که بر پایه لیتوگرافی ۱۲ نانومتری طراحی شده، از فناوری فایو جی پشتیبانی نمی‌کند و با پشتیبانی از فناوری LTE‌ آمده. تراشه با وجود مصرف انرژی نسبتا بالا، توانایی پردازشی خوبی دارد و می‌شود آن را تراشه مناسبی برای ردمی ۱۰ دانست.

از نظر نمایشگر، ردمی ۱۰، نمره بسیار بالایی می‌گیرد. یک پنل LCD بر روی قاب جلویی این گوشی خودنمایی می‌کند که وضوح FHD را ارائه می‌دهد. نمایشگر مورد بحث از محافظت یک گوریلا گلس نیز برخوردار است و با نرخ نوسازی جالب توجه ۹۰ هرتزی آمده. این نمایشگر را می‌شود در حالت کلی، نمایشگر با کیفیت تصویر و نرخ نوسازی بالا دانست که حتی برای بازی‌های موبایلی هم خوب است.

شیائومی، در زمینه باتری هم، عملکرد خوبی از خود نشان داده. باتری‌ای لیتیم-پلیمری با ظرفیت زیاد ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بر روی این گوشی دیده می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ردمی ۱۰ از چهار سنسور تشکیل شده و در ترکیب آن، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی عریض دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده.

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی ردمی ۱۰

ردمی ۱۰، طراحی پرچم‌دار خانواده می ۱۰ شیائومی را حمل می‌کند که در اعضای خانواده ردمی نوت ۱۰ هم می‌شود آن را پیدا کرد. این طراحی، شبیه به طراحی‌های رده بالا است و می‌توان به آن نمره بسیار بالایی داد؛ اما این طراحی در پنل جلویی، چندان زیاد خوشایند به‌نظر نمی‌رسد. حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع ادغامی است و با دکمه پاوری که بر روی فریم قرار گرفته، ترکیب شده.

پنل جلویی ردمی ۱۰ بر خلاف پنل پشتی آن، طراحی خیلی خوبی ندارد. این پنل در سمت راست، چپ و بالای خود، شامل حواشی اندک و باریکی می‌شود که خوشایند هستند، اما در پایین پنل جلویی، حواشی با ضخامت بیش‌تری نسبت به دیگر نواحی آمده‌اند که تقارن را بر هم زده‌اند؛ البته حواشی ضخیم پایینی را می‌توان در اکثر گوشی های میان‌رده‌ای دید. در بالای نمایشگر و در وسط طول مختصاتی آن، دوربین سلفی با طراحی حفره و اندازه کوچکی ذکر شده.

پنل پشتی، صیقلی و جاذب اثر انگشت به‌نظر می‌رسد. برای خلاص شدن از مشکل جذب اثر انگشت توسط پنل پشتی، باید برای این اسمارتفون، یک قاب تهیه کنید. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب دوربین اصلی چهارگانه نسبتا بزرگ دیده می‌شود. در بالای این قاب مستطیلی شکل، یک سنسور به صورت مجزا آمده و در پایین آن، سه سنسور دیگر به همراه فلش ال‌ای‌دی به‌صورت مربعی شکل چیده شده‌اند. خود قاب دوربین، بر روی یک سطح مستطیلی شکل دیگر قرار گرفته.

فریم این گوشی به دلایل سخت‌افزاری، اندکی ضخیم است، ولی وزن آن، خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد. فریم در قسمتی که دکمه پاور ترکیبی قرار گرفته، اندکی به پنل پشتی وارد شده تا بتواند این دکمه را جا دهد. «Xiaomi Redmi 10» با ابعاد ۱۶۲ در ۷۵.۵ در ۸.۹ میلی‌متر، وزن ۱۸۱ گرم و رنگ‌های آبی، خاکستری و سفید عرضه می‌شود.

نمایشگر شیائومی ردمی ۱۰

یکی از دلایل سخت‌افزاری‌ای که موجب افزایش ضخامت این اسمارتفون شده، پنل نمایشی LCD آن است که علی‌رغم کیفیت خوب و زاویه دید گسترده، ضخامت زیادی را سبب می‌شود. این نمایشگر، یک گوریلا گلس نسخه ۳ به عنوان محافظ دارد که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و سبب تقلیل امکان شکست نمایشگر در هنگام سقوط می‌شود. نمایشگر به همراه خود، وضوح قابل توجه FHD را نیز می‌آورد که برای استفاده دوست‌داران فیلم و بازی‌های موبایلی، خوب است.

این نمایشگر، رفرش‌ریت یا نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد که برای گیمرها، بازی‌ای روان را به ارمغان می‌آورد و استفاده از فضای مجازی را دل‌نشین می‌کند. این نمایشگر، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و قطر ۶.۵ اینچی را دارا است. نمایشگر با احتساب رزولوشن و قطر، تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۳.۴ درصد از فضای پنل جلویی «Xiaomi Redmi 10» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار شیائومی ردمی ۱۰

«Xiaomi Redmi 10» با رابط کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری شیائومی، در نگاه اول، ما را به ظاهر جذاب خود جلب می‌کند و در استفاده طولانی مدت هم، کاربر متوجه موارد جالبی می‌شود. این رابط کاربری به شمار اجازه می‌دهد که با کشیدن سه انگشت خود از بالا به پایین نمایشگر، از صفحه مد نظر اسکرین‌شات بگیرید.

چیپی که برای ردمی ۱۰ استفاده شده، چیپی میان‌رده‌ای از شرکت مدیاتک است که با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری آمده. این چیپ که با نام Helio G88 شناخته می‌شود با مدیریت پویا و استفاده از فناوری هایپرانجین شرکت مدیاتک می‌تواند، تجربه گیمینگ کاربر ردمی نوت ۱۰ را بهبود ببخشد. چیپ مد نظر برای داده‌های نیمه‌سنگین خوب است.

تراشه هشت‌هسته‌ای ردمی نوت ۱۰ از دو هسته Cortex-A75 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده و پردازشگر گرافیکی مناسب Mali-G52 MC2 را به همراه خود می‌آورد. «Xiaomi Redmi 10» در سه نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت

  • رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

دوربین شیائومی ردمی ۱۰

شیائومی ردمی ۱۰ با دوربینی چهارگانه آمده که سنسور اصلی آن، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی عریض است. این سنسور با وجود کیفیت بالای رنگ‌ها و توانایی عکس‌برداری پرتره با کمک سنسور تشخیص عمق، جزئیات نسبتا زیادی را از دست می‌دهد. سنسور ماکرو این دوربین، در زمینه خود، خوب است و جزئیات زیادی را ثبت می‌کند. دوربین اصلی «Xiaomi Redmi 10» از چهار سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۲۰ درجه

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی ردمی ۱۰، از حالت HDR پشتیبانی می‌کند و توانایی عکس‌برداری پانوراما را دارد. دوربین سلفی، متشکل از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است و دوربین سلفی قابل قبولی به شمار می‌رود. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Xiaomi Redmi 10» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری شیائومی ردمی ۱۰

شیائومی ردمی ۱۰، باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری دارد، این باتری لیتیم-پلیمری با ظرفیت چشم‌گیر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آمده. «Xiaomi Redmi 10» از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی و فناوری شارژ معکوس ۹ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید شیائومی ردمی ۱۰

شیائومی ردمی ۱۰، در بازه قیمتی خود، با ارزش‌ترین گوشی به‌نظر می‌رسد. این اسمارتفون با نمایشگری ۹۰ هرتزی و سخت‌افزاری جدید و توانا آمده. شما می‌توانید این اسمارتفون با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
161.9x75.5 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
181 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G88
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
50 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
سایر قابلیت‌ها
امکان شارژ معکوس 9 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
یه گوشی معمولیه که کارتون رو راه میندازه با رم 4 نمیشه گفت خیلی چیز خوبیه.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 4G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 4G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
161.9x75.5 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
181 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G88
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
امکان شارژ معکوس 9 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم