برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 دو سیم‌ کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Xiaomi Redmi 8 Dual sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi 8 Dual sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 12 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 2 مگاپیکسل
12 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی ردمی 8

شیائومی ردمی8 از گوشی‌های سری جدید و کاربردی شیائومی است که در آگوست سال 2019 به بازار عرضه شد و در رده محصولات میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد. این گوشی حسگر اثرانگشت دارد که با استفاده از این فناوری، خطوط انگشت شناسایی می شود و تنها با لمس انگشت قفل گوشی باز می شود. دو دوربین که سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی دارد، در قسمت پشتی گوشی شیائومی ردمی 8 جای گرفته‌اند.

دوربین‌ سلفی این گوشی شیائومی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه ‌های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه4.2، اندروید نسخه9.0 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت ‌افزاری هم این گوشی از تراشه Snapdragon 439 کوالکام بهره برده است که در آن پردازنده‌ ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند تعبیه شده تا بتواند علاوه‌ بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی ردمی 8 محصولی بسیار زیبا بوده که از فناوری شارژ سریع 18 واتی و پورت USB-C نیز برخوردار می باشد.

ردمی 8

معیارهای خرید گوشی شیائومی ردمی 8

طراحی گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی ردمی 8 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند شیائومی می باشد که به نسیت قیمتی که دارد از امکانات خوب و کاربرپسندی برخوردار می باشد. با این حال با گوشی میان‌رده‌ای مواجه هستید که شاید عملکرد خیلی خوبی نداشته باشد، اما برای انجام دادن کارهای روزانه مناسب است.با توجه به قیمت شیائومی ردمی 8، ظاهر جذاب و زیبایی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حالت شیشه‌ای زیبایی نیز برای طراحی ردمی 8 در نظر گرفته شده است.

شیائومی تمام تلاش خود را در ساخت ردمی 8 کرده است تا این گوشی از نظر طراحی، متفاوت‌تر از نسل های قبلی این سری باشد. شیائومی ردمی 8 علاوه بر اینکه از ساختار باکیفیتی برخوردار می باشد، به کوچکترین جزئیات در طراحی بدنه نیز توجه داشته است. گوشی redmi 8 در ابعاد 156.5 در 75.4 میلی متر با ضخامت 9.4 میلی متر می باشد و وزنی در حدود 188 گرم دارد. در بدنه ردمی 8 خبری ازلبه های خشن و تیز نیست.

طراحی ردمی 8

پنل پشتی ازجنس پلی کربنات بوده و در عین اینکه براق است، لغزنده نمی باشد. با وجود اینکه اثر انگشت روی پنل پشتی باقی نمی ماند، اما بهتر است برای جلوگیری از خط و خش از کاور استفاده کنید.طراحی دوربین‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی متفاوت تر و ظاهر آن بهتر شده است.

در پشت ردمی 8 دو دوربین، فلش LED و سنسور تشخیص اثر انگشت روی یک نوار مشکی رنگ عمودی در وسط پنل پشتی قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت کوچک به نظر می رسد، اما از عملکرد خوبی برخوردار است. لوگوی Redmi هم زیر همه اینها جای داده شده است. نمایشگر شیائومی ردمی 8 دارای پنل IPS است و این نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه، جلوه ‌ای لوکس به گوشی ردمی 8 بخشیده است.

 پنل جلوییگوشی redmi 8 دارای طراحی استانداردی می باشد و  لبه های ضخیمی دورتادور صفحه نمایش 6.22 اینچی قرار دارد و در بالای صفحه نمایش نیز ناچ قطره مانندی دیده می شود. صفحه نمایش ردمی 8، حدود 270 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.شیائومی با قرار دادن پورت USB Type-C در گوشی ردمی 8، کاربران را سورپرایز کرده است. این پورت در کنار جک 3.5 میلی متری هدفون و اسپیکر روی لبه پایینی ردمی 8 قرار گرفته است.

ردمی 8

دکمه های پاور و تنظیم صدا روی لبه سمت راست و درگاه سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی،روی لبه سمت چپ گوشی قابل مشاهده است. ردمی 8 مجهز به اینفرارد روی لبه بالایی گوشی است که برای کنترل کردن وسایل کاربردی می باشد. گوشی ردمی 8 در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی به بازار ارائه می شود. رنگ قرمز گوشی redmi 8 به شکل خاص نظر کاربر را به سمت خود جلب می‌کند.

صفحه نمایشگوشی شیائومی ردمی8

صفحه نمایش بزرگی برای گوشی ردمی 8 در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این گوشی ۶٫۲۲ اینچ با رزولوشن ۷۲۰در ۱۵۲۰ پیکسل می باشد. میزان تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز ۲۷۰پیکسل بر هر اینچ است. نسبت صفحه به بدنه گوشی، 81.8 درصد است. صفحه نمایش بزرگ گوشی ردمی 8، زاویه دید بهتری را به کاربر ارائه می دهد، از کیفیت لازم برای تماشای فیلم برخوردار است و همچنین، به اندازه کافی روشن بوده و زیر نور خورشید خوانا می باشد.

 صفحه نمایش ردمی 8

 این صفحه نمایش از یک لایه محافظ گوریلا گلس ۵بهره می‌برد. این لایه محافظ باعث شده که صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه‌های نه‌چندان قوی مقاوم باشد. کیفیت صفحه نمایش ردمی 8 به اندازه‌ای است که می‌توانید به راحتی به تماشای ویدیوهای مختلف بپردازید و حتی صفحه‌های اینترنتی را به خوبی مشاهده کنید. صفحه نمایش روشنایی خوبی دارد و زاویه دید آن هم بد نیست.

دوربین گوشی شیائومی ردمی8

شیائومی ردمی8 مجهز به دوربین دوگانه می باشد که دوربین اصلی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین دوم دارای سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشد و از قابلیت HDR و پانوراما پشتیبانی می کند. سنسور تشخیص عمق در هنگام گرفتن تصاویر پرتره کاربرد دارد.

دوربین گوشی قادر به ثبت تصاویر روشن و واضح در نور شدید روز می باشد. فاصله فوکوس کردن دوربین گوشی ردمی 8 بسیار پایین بوده و شما می توانید کاملاً به سوژه موردنظر نزدیک شده و تصاویری با جزئیات کامل ثبت کنید. دوربین ردمی 8 از قابلیت Night mode  برخوردار نیست، اما موقعیت های کم نور را تشخیص داده و تلاش می کند تا میزان نور ورودی را افزایش داده و نویز را کاهش دهد.

دوربین ردمی 8

 دوربین سلفی گوشی redmi 8 نیز مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 می باشد. دوربین سلفی گوشی ردمی 8 برای ثبت تصاویر پرتره سلفی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. دوربین سلفی این گوشی در محیط‌هایی که نور خوبی داشته باشند، عملکرد خوبی دارد. ویدئوهای که با دوربین ردمی 8 گرفته می شوند، دارای رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی ردمی 8 از تراشه اسنپدراگون 439 کوالکام بهره می برد که در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 632 گوشی ردمی7در سطح پایین تری قرار دارد. این پردازنده مجهز به 6 هسته 1.45 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 2 هسته 1.95 گیگاهرتزی Cortex-A53 می باشد و پردازنده گرافیکی آن نیزAdreno 505  می باشد.

این گوشی در نسخه رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و همینطور نسخه رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی ارائه می شود. گوشی redmi 8 از کارت حافظه تا مقدار ۵۱۲ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند که این موضوع برای گوشی‌ در سطح میان رده، یک نقطه قوت محسوب می شود.

سخت افزار ردمی 8

به لطف عملکرد خوب  ردمی 8، می توانید چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کرده و حتی بین برنامه های مختلف، جابجا شوید. گوشی ردمی 8 برای انجام دادن کارهای معمولی مانند تماشای فیلم، گردش در اینترنت و چک کردن شبکه‌‌های اجتماعی بسیار مناسب می باشد. اما از این تلفن همراه هوشمند نباید انتظار انجام دادن کارهای خیلی سنگین را داشته باشید.

مثلا در اجرای بازی‌های جدید که گرافیک بالایی دارند، با افت فریم مواجه خواهید شد. گوشی ردمی 8 رابط کاربری MIUI 11 را بر اساس اندروید 9 پای اجرا می کند. کار کردن با رابط کاربری MIUI بسیار ساده است و می توانید به صورت دستی پیغام های اپلیکیشن هایی که دارای مشکل هستند را غیرفعال سازید. ردمی 8 مجهز به رادیو FM به همراه آنتن داخلی نیز می باشد.

ردمی 8

باتری گوشی شیائومی ردمی 8

یکی از ویژگی‌های جالب توجه ردمی 8، باتری آن می باشد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری آنقدر خوب است که یک روز و حتی بیشتر می‌تواند گوشی را روشن نگه دارد و مدت زمان بیشتری را بتوانید با گوشی کار کنید، تصاویر بیشتری بگیرید، بیشتر بازی کنید، محتوای بیشتری را بدون نگرانی مشاهده کنید و بابت شارژ کردن مداوم باتری نگران نباشید.

چرا گوشی شیائومی ردمی8 را بخریم؟

قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 مناسب بودهو برای افرادی که دوست دارند با صرف هزینه خیلی کم، گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ داشته باشند، انتخاب خوب و مناسبی می باشد. ردمی 8 برای انجام دادن کارهای معمولی انتخاب بسیار مناسبی است. علیرغم پایین بودن قیمت گوشی شیائومی ردمی 8، با ظاهر شیکی روبه رو خوهید شد و امکانات قابل قبولی هم پیش روی شما قرار داده است و یکی از زیباترین گوشی‌هایی است که با این قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی redmi 8 از گوشی های مقرون به صرفه برند شیائومی می باشد. ردمی 8 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و ظرفیت باتری بسیار مناسب و کاربرپسند می باشد.عملکرد خوب سنسور اثر انگشت، صدای اسپیکر بلند و واضح، اجرای خوب برنامه ها و دارا بودن صفحه نمایش بزرگ با زاویه دید عالی و نور کافی زیر نور خورشید، باعث شده تا کاربران برای استفاده های روزمره با مشکلی مواجه نشوند.به طور کلی قیمت گوشی شیائومی ردمی 8 به نسبت امکاناتی که دارد بسیار مناسب بوده واز مدل‌هایی است که ارزش خرید بالایی دارد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2019 October
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
156.5x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9.4 میلی‌متر
وزن
188 گرم
ساختار بدنه
مقاوم در برابر پاشش آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
واحد روشنایی
400 nits
تراکم پیکسلی
270~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 - 2 مگاپیکسل
12 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
قیمت مناسب و کارایی بالا و خوش دست بودن

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 دو سیم‌ کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2019 October
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
156.5x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9.4 میلی‌متر
وزن
188 گرم
ساختار بدنه
مقاوم در برابر پاشش آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
8 هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
واحد روشنایی
400 nits
تراکم پیکسلی
270~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم