برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 9T Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

 Xiaomi Mi 9T Pro Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

 Xiaomi Mi 9T Pro Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
4G
48 - 8 - 13 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی mi 9t پرو

پس از عرضه گوشی Mi 9، شیائومی تصمیم گرفت مدل متوازن و خوش‌ساختی را از همین خانواده به نام شیائومی mi 9t پرو روانه بازار کند. این گوشی در تمام بخش‌ها، بهترین‌ها را در خود جای داده و از مجموع این عوامل، توانسته گزینه مناسبی در سطح بالای بازار باشد.شیائومی mi 9t پرو ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد و دقیقا همان چیزی است که یک گوشی پرچم‌دار باید داشته باشد. اگر نمی‌خواهید برای یک گوشی پرچم‌دار هزینه زیادی بکنید، می‌توانید گوشی شیائومی mi 9t پرو را در نظر داشته باشید.

شیائومی mi 9t پرو با صفحه نمایشی در اندازه 6.39 روانه بازار شده است. این صفحه‌نمایش تمام ‌صفحه را در برگرفته و در آن هم خبری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی نیست. مجموعه دوربین‌‌های گوشی mi 9t پرو از سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 13 مگاپیکسلی قرار داده شده، تشکیل شده است. دوربین سلفی شیائومی mi 9t پرو نیز سنسور 20 مگاپیکسلی دارد.

معرفی شیائومی mi 9t پرو

علاوه بر دوربین سلفی که در داخل بدنه جای داده شده، سنسور اثر انگشت نیز در صفحه نمایش گوشی دیده نمی‌شود و زیر صفحه‌نمایش قرار داده شده است. دارا بودن قابلیت اتصال به شبکه های 4G با سرعت مطلوب، نسخه 9.0 از اندروید و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی می باشد. گوشی mi 9t پرو امکان شارژ 27 واتی دارد که شارژ نسبتاً سریعی را به همراه دارد. از نظر سخت ‌افزاری هم این گوشی از تراشه Snapdragon 855 کوالکام که پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ا‌ی دارد، استفاده می کند تا بتواند علاوه ‌بر کارهای عادی، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی نیز پشتیبانی به عمل آورد.

برای شیائومی mi 9t پرو از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که فضای بسیار مناسبی برای ذخیره انواع فایل‌های چند رسانه‌ای به شمار می‌رود. البته این گوشی یک نسخه دیگری نیز دارد که 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی می باشد و متناسب با نیاز کاربر قابل انتخاب است. البته در گوشی mi 9t پرو از درگاه کارت حافظه به منظور افزودن ظرفیت گوشی، خبری نیست و این موضوع می تواند یک نقطه منفی برای این گوشی باشد.

شیائومی mi 9t پرو طراحی بسیار زیبایی دارد و با پورت USB-C و امکانات به‌روز به بازار عرضه شده است و اررزش خرید بالایی دارد. قیمت گوشی شیائومی mi 9t پرو نیز بسیار مناسب می باشد. گوشی mi 9t پرو با رنگ‌های متنوع و  بسیار زیبا روانه بازار شده است.

آنباکسینگ شیائومی mi 9t پرو

معیارهای خرید گوشی شیائومی mi 9t پرو

طراحی گوشی شیائومی mi 9t پرو

گوشی mi 9t پرو، از طراحی زیبا و جذابی برخوردار می باشد. شیائومی سعی زیادی کرده که این گوشی هوشمند را بسیار خوش دست طراحی کند. مثلا قاب پشتی این گوشی کمی خمیده طراحی شده تا بهتر در دست کاربر قرار گیرد. دارا بودن فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای هم حس خوبی به کاربر می دهد. شیائومی mi 9t پرو دو مشکل بزرگ دارد و آن هم باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه پشتی آن می باشد.

مشکل دیگر لیز بودن قاب شیشه‌ای می باشد که ممکن است گوشی به راحتی از دست کاربر لیز بخورد و آسیب ببیند. بدنه انحنادار گوشی، حالت صیقلی و براقی داشته و دارای ابعاد 156.7 در 74.3 میلی متر با ضخامت 8.8 میلی متر بوده و وزن آن در حدود 191 گرم می باشد. فریم آلومینیومی در کنار پنل شیشه ای پشت و جلوی گوشی mi 9t پرو، ترکیب زیبایی را ایجاد کرده است.

بخش های قرمز رنگی در طراحی این گوشی استفاده شده و آن هم دکمه پاور و حاشیه اطراف دوربین می باشد، که بر زیبایی این گوشی افزوده است. داخل جعبه گوشی mi 9t پرو، کاوری برای محافظت از پنل پشتی قرار دارد و پنل جلویی نیز به لایه محافظ گوریلاگلس 5 مجهز می باشد. سه دوربین روی پنل پشتی گوشی قرار دارد که در قسمت مرکزی، زیر هم قرار گرفته اند. سنسور اول به طور جداگانه ای قرار گرفته و دو دوربین دیگر در کنار هم روی ماژول بالا آمده ای که دورتادور آن فلزی می باشد، قرار گرفته اند.

طراحی شیائومی mi 9t پرو

 این نوار فلزی کمک می کند تا لنز دوربین ها از خط و خش مصون بماند. فلاش LED دوگانه نیز در زیر دوربین ها قرار دارد. وقتی دوربین سلفی پاپ آپ شیائومی mi 9t پرو را هم مشاهده می‌کنید، متوجه می‌شوید که طراحی گوشی mi 9t پروفوق‌العاده است. با دوربین سلفی پاپ آپ که از دید مخفی می باشد، روی پنل جلویی، صفحه نمایش تمام صفحه را خواهید داشت.

دوربین سلفی پاپ آپ شیائومی mi 9t پرو جذاب‌ترین بخش در این گوشی محسوب می‌شود. در نگاه اول هیچ سنسوری را در جلوی گوشی مشاهده نمی‌کنید. دوربین سلفی شیائومی mi 9t پرو به گونه‌ای طراحی شده که به هنگام باز شدن برنامه دوربین برای عکاسی سلفی، از دل دستگاه بیرون آمده و در بالای دستگاه ظاهر می‌شود. همچنین این دوربین LEDهایی دارد که وقتی بالا می آید، روشن می شود. ماژول پاپ آپ یک پنجره کوچکی در بالای گوشی دارد که باعث می شود گوشی بتواند از این LEDها برای اطلاع رسانی نوتیفیکیشن های ورودی استفاده کند.

سنسور تشخیص اثر انگشت که زیر صفحه نمایش تعبیه شده، بسیار سریع کار می‌کند. پشتیبانی از پورت USB-C و داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و اسپیکر مونو در پایین گوشی هم از دیگر امکانات شیائومی mi 9t پرو به شمار می‌روند.

صفحه نمایش گوشی شیائومی mi 9t پرو

گوشی شیائومی mi 9t پرو از صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل بهره می برد و از تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است. این صفحه نمایش آمولد، از لایه محافظه گوریلا گلس 5 استفاده می‌کند که در برابر خط و خش و شکستن مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین صفحه نمایش شیائومی mi 9t پرو ۸۶٫۱ درصد فضای روی گوشی را به خود اختصاص داده است.

صفحه نمایش شیائومی mi 9t پرو

پس با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی روبرو هستید که تماشای عکس و ویدیو روی آن واقعا جذاب خواهد بود . میزان روشنایی و نمایش رنگ‌ها هم در این گوشی از سطح خوبی برخوردار می باشد. تفاوت این صفحه نمایش با نسخه های دیگر در این است که هیچگونه بریدگی یا ناچ در آن دیده نمی‌شود و سرتاسر روی گوشی را صفحه نمایش فراگرفته است. حاشیه‌های بسیار کم صفحه نمایش به زیبایی‌های گوشی افزوده است.

دوربین گوشی شیائومی mi 9t پرو

در پشت شیائومی mi 9t پروسه دوربین قرار داده شده است. دوربین اول از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی واید با دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم F/2.4 داشته و دوربین سوم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم F/2.4 برخوردار می باشد.

دوربین سلفی این گوشی نیز سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد .ترکیب این سه دوربین پشت، گوشی شیائومی mi 9t پرو را به محصولی عالی تبدیل کرده که نیاز کاربران به دوربین روی گوشی را برآورده می سازد. دوربین گوشی mi 9t پرو عکس‌های طبیعی و زنده‌ای را ثبت می‌کند، به گونه ای که از نگاه کاربر، رنگ عکس ها واقعی به نظر می آیند. تصاویر گرفته شده در نور روز، میزان قابل توجهی از جزئیات را در برداشته و حتی نوشته های داخل تصویر، قابل خواندن می باشند. اگر در زمان عکاسی ویژگی HDR را هم فعال کنید، در برخی عکس‌ها می‌توانید جزییات بیشتری هم مشاهده کنید. البته در نور کم، شاهد نویز در عکس‌ها خواهید بود و جزییات هم در عکس‌ها کم می‌شود.

دوربین شیائومی mi 9t پرو

 عکاسی پرتره با گوشی mi 9t پرو کیفیت مناسبی دارد. عکاسی با دوربین سلفی این گوشی، اگر نور خوبی وجود داشته باشد، بسیار عالی بوده و در غیر این صورت یعنی زمانی که محیط تاریک می‌شود، دوربین سلفی گوشی mi 9t پرو عکس‌های مناسبی را ثبت نمی‌کند. شیائومی mi 9t پرو توانایی فیلم‌برداری با دقت تصویر ۳۸۴۰در ۲۱۶۰پیکسل و سرعت ۶۰فریم بر ثانیه را هم دارد. ویدیوها هم همانند عکس‌ها حس واقعی بودن را به کاربر می دهند.

دوربین سلفی شیائومی mi 9t پرو

سخت افزار و نرم افزار گوشی شیائومیmi 9t پرو

شیائومی mi 9t پرو از سخت افزار خوبی برخوردار می باشد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می برد. استفاده از این تراشه قدرتمند که توسط کوالکام توسعه یافته و در اکثر پرچمداران نیز مورد استفاده قرار گرفته، باعث شده که این گوشی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. سخت افزار گوشی mi 9t پرو برای گشت و گذار در اینترنت و انجام کارهای روزانه هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

این تراشه مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای بوده که متشکل از یک هسته 2.84 گیگاهرتزی، سه هسته 2.42 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی می باشد. پردازنده گرافیکی موجود در این تراشه نیز از نوع Adreno 640 می باشد که قدرت بالایی در انجام امور گرافیکی یا اجرای بازی‌ها دارد.این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یکی از نقاط ضعف گوشی mi 9t پرو، پشتیبانی نکردن از کارت حافظه می باشد.

شیائومی mi 9t پرو

علت عدم استفاده از کارت حافظه در این گوشی، سوال ایجاد شده در ذهن خیلی از کاربران می باشد. اینکه نتوانید میزان حافظه داخلی گوشی را ارتقا دهید، موضوع خوبی نمی باشد. البته ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم خیلی پایین به نظر نمی‌رسد. اما باید به این موضوع اشاره داشت که اکثر گوشی های پرچم‌دار بازار از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.شیائومی mi 9t پرواز نسخه 9 اندروید استفاده می کند و امکان دسترسی به اپلیکیشن های زیادی را در فروشگاه گوگل فراهم می کند.

باتری گوشی شیائومیmi 9t پرو

گوشی mi 9t پرو با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود که در مقایسه با باتری 3300 میلی آمپرساعتی در نسخه قبلی این گوشی یعنی Mi 9، ظرفیت بالاتری دارد و از شارژ سریع ۲۷ وات هم برخوردار است. اگر از صبح تا شب از این گوشی استفاده کنید، حدود 20 درصد از شارژ آن باقی می ماند و در صورت تماشای یک فیلم 90 دقیقه ای Full HD، تنها 10 درصد از شارژ باتری مصرف خواهد شد. در مدت زمان 10 دقیقه، باتری به اندازه 15 درصد، در مدت زمان 30 دقیقه، 48 درصد و در مدت زمان یک ساعت، 100 درصد شارژ می گردد.رابط کاربری شیائومی mi 9t پرو هم در بسیاری موارد برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را غیرفعال کرده تا باتری کمتری مصرف شود.

چراگوشی شیائومیmi 9t پرو را بخریم؟

شیائومی mi 9t پرو یک گوشی فوق العاده می باشد که مشخصات یک گوشی پرچمدار را با قیمت یک گوشی میان رده ترکیب کرده است. گوشی mi 9t پرو از طراحی، صفحه نمایش و عملکرد خوبی برخوردار است و همچنین دارای جک هدفون می باشد.

شیائومی mi 9t پرو

قیمت گوشی شیائومیmi 9t پرو در مقایسه با امکاناتی نظیر اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی پاپ آپ بسیار به صرفه می باشد.دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی علاوه بر طراحی جذاب و کم‌نظیر، مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی است که در ثبت عکس‌های سلفی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. گوشی mi 9t پرو با بهره‌ مندی از اندروید 9.0 و نسخه 10 رابط کاربری MIUI جای هیچگونه انتقادی را از خود باقی نگذاشته است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی شیائومیmi 9t پرو

شیائومی در حالی که قیمت گوشی شیائومیmi 9t پرو را پایین نگه داشته، سعی کرده امکانات فوق‌العاده‌ای روی آن قرار دهد. شیائومی mi 9t پرو در رنگ‌های مختلفی روانه بازار شده که هر کدام به شکلی خاص نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کند و این موضوع باعث رضایت کاربران گشته است. همچنین گوشی mi 9t پرو از باتری ۴۰۰۰میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند به اندازه‌ای خوب است که برای انجام کارهای مختلف کاربران را همراه کرده و رضایت آنها را دوچندان می کند. اگر با گوشی چند ساعتی بازی کنید و ویدیو ببینید و وبگردی کنید، به مدت ۱۱ساعت می‌توانید با آن کار کنید. قیمت گوشی شیائومی mi 9t پرو در مقایسه با امکانات عالی آن بسیار به صرفه بوده و انتخاب و خرید گوشی شیائومی mi 9t پرو بهترین انتخاب از بین گوشی های پرچمدار اقتصادی می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398
طول و عرض
156.7x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فوکوس لیزری اتوماتیک
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فوکوس لیزری اتوماتیک - بزرگنمایی دوبرابری اپیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل-پاپ آپ
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 27 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 1080p@960fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
لطفا این محصول رو دوباره موجود کنید ، خیلی پرفروش و پرطرفدار هستش !

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی Mi 9T Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9T Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1398

طراحی

طول و عرض
156.7x74.3 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فوکوس لیزری اتوماتیک
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فوکوس لیزری اتوماتیک - بزرگنمایی دوبرابری اپیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل-پاپ آپ
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 1080p@960fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 27 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم