برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

Xiaomi Mi 8 Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi Mi 8 Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6  گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 12 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 8.1
4G
12 - 12 مگاپیکسل
3400 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی  Mi 8

شیائومی  Mi 8 دارای دوربین دوتایی AI با بزرگنمایی نوری و قابلیت باز کردن قفل صفحه به وسیله ی چهره و صفحه نمایش 6.21” AMOLED به همراه پردازنده Qualcomm® Snapdragon 45 845Flagship با AIE 845 است. شیائومی  Mi 8 ناوبری با دقت GPS با فرکانس دوگانه، همراه با حالت قفل چهره فوری حتی در تاریکی قفل صفحه ی شما باز را خواهد کرد. صفحه نمایش6.21 اینچ AMOLED نمایشگر شیائومی  Mi 8 تمام صفحه است و  با کنتراست بالا و طیف گسترده ای از رنگ ها  تصاویر زیبایی را نمایش می دهد.

علاوه بر این، بدن خمیده چهار طرفه شیائومی  Mi 8 بسیار نازک، گرد و سبک است و در هنگام کار کردن با گوشی احساس  راحتی را در دستان شما ایجاد می کند. دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی شیائومی  Mi 8 با قابلیت ها فراوان و دوربین دوگانه هوش مصنوعی با زوم اپتیکال 12MP + 12MP جلوه های نورپردازی و تشخیص صحنه به وسیله یAI می تواند 206 صحنه قابل تشخیص و ویرایش فیلم کوتاه با کمک AI با کیفیت فیلمبرداری فوری را به ثبت برساند.  باتری 3400 میلی آمپر ساعت شیائومی  Mi 8 با پشتیبانی از شارژ سریع وNFCS پشتیبانی چند منظوره از Android Pay و پشتیبانی چند بانده در حالت های مختلف نیز از دیگر وژگی های بسیار برجسته ی این گوشی در رقابت با سایر رقبای هم سطح خود در بازار خواهد بود.

شیائومی  Mi 8

معیارهای خرید گوشی موبایل شیائومی  Mi 8

صفحه نمایش

نمایشگر تمام صفحه شیائومی  Mi 8 درخشان با اندازه ی 6.21 اینچ 18.75: 9 است. یک گوشی هوشمند با این اندازه به طور معمول دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. صفحه نمایش این گوشی همچنین دارای کنتراست بالای 60000 و طیف رنگ DCI-P3Wide و وضوح 18.7: 1080*2240  و صفحه لمسی خازنی،AMOLED ، HDR10بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه ی آن 86.68٪ می باشد.

دوربین

دوربین دوتایی AI با بزرگنمایی نوری و امتیاز عکس از DxOMark به میزان  105نمره است. پیکسل های بزرگ 1.4μm باعث روشن تر شدن تصویر و مشخص تر شدن جزئیات در عکس های nightscape می شوند.فوکوس خودکار Dual Pixel سطح SLR به Mi 8 اجازه می دهد به سرعت عکس بگیرید. عکسبرداری با دوربین هوش مصنوعی شیائومی  Mi 8   و با 7 حالت روشنایی استودیویی و نورپردازی مشابه فضای داخل استودیو، طراحی شده توسط AI، به راحتی عکس بگیرید.Mi 8 یک استودیوی پرتره در جیب شماست. فوراً پرتره ی خود را در زیر سایه ی تابستان یا زیر پنجره ای که پرتوهای ملایم در آن می درخشد، به سایه منتقل کنید.

ویرایش فیلم کوتاه AI: کیفیت سینمایی فوری

در خیابان یا خانه، فیلم های کوتاه جذاب را با سهولت ضبط کنید. با داشتن 7 افکت که به وسیله ی هوش مصنوعی  فراهم می شود، می توانید موسیقی را ویرایش و اضافه کرده، و از رنگها نیز استفاده کنید تا به ویدیوی خود احساس تریلر یک فیلم هالیوودی را بدهید. این فیلترها شامل: فیلم سینمایی، حماسه ای، متروپولیس، هاله، خوشحال، استاپ موشن و پویا می شوند.

شیائومی  Mi 8

عکاسی صحنه ها به کمک هوش مصنوعی: به طور هوشمند 206 صحنه را تشخیص می دهد و بهینه سازی ریل-تایم را انجام می دهد.دوربین دارای هوش مصنوعی می تواند بین 206 صحنه معمول تمایز قایل شود و به طور خودکار نوردهی و اشباع را تنظیم کرده و عکس های شما را در ریل-تایم بهینه سازی می کند.تشخیص صحنه به وسیله ی هوش مصنوعی انجام شده و ضبط خودکار بهینه سازی می شود. مناظر گسترده زیبا سازی می شوند و مناظر شب توسط هوش مصنوعی تشخیص داده می شوند. تجزیه و تحلیل دقیق عکس های شبانه ی واضح تر است و پرتره ها نیز توسط هوش مصنوعی تشخیص داده می شوند وعکاسی پرتره های زیبا فوری و بی دردسر انجام می شود.

دوربین جلوی 20 مگاپیکسل

زیبا سازی 3 بعدی و بلور زمینه های پرتره، باعث ایجاد عکس های پرتره ی خیره کننده با پس زمینه های تار و زیبا می شود.قابلیت های تحلیلی قدرتمند همراه با تکنولوژی Super Pixel 4-in-1 1.8μm برای قابلیت گرفتن عکس سلفی واضح تر و روشن تر.زیبا سازی 3 بعدی که به تازگی به روز شده است، از AI استفاده می کند تا زمینه ها را با یک دوربین واحد تار کند و با این کار، به نظر می رسد که عکس ها جلوی بوم استودیوی عکاسی گرفته شده اند.

زیباسازی 3 بعدی ویژگی ها را برجسته کرده و یک پیش نمایش در ریل-تایم را به شما نشان می دهد. هوش مصنوعی هر ویژگی صورت را تجزیه و تحلیل کرده و یک مدل سه بعدی ایجاد می کند، که از آن برای برجسته کردن ویژگی ها و گرفتن بهترین عکس از شما استفاده می کند. این ویژگی حتی می تواند زاویه ی عکس را تشخیص دهد تا از طبیعی جلوه کردن همیشگی سلفی های شما اطمینان حاصل کند. ویژگی هایی که هوش مصنوعی متوجه آنها می شود: لاغری، چشمهای بزرگ، بینی، ریزوریوس، لب ها و چانه هستند.

باتری

اگرچه ظرفیت باتری شیائومی  Mi 8 به هیچ وجه ازحد تصورات ما کمتر نیست، اما در عین حال از بسیاری از رقبای قدرتمند اندرویدی خود عقب مانده است. ما به مرحله ای رسیده ایم که انتظار دیدن یک باتری سلولی 4000 میلی آمپری (یا در همین حدود) در یک تلفن هوشمند پرچمدار چندان هم غیر واقعی نیست. بنابراین از این منظر ممکن است کمی از این نکته ناامید شوید که می بینید شیائومی Mi 8 را با باتری 3400 میلی آمپر ساعتی تولید کرده است. با این حال، استفاده از باتری در طول روز بسیار خوب بوده است، در حالی که بدیهی است که استقامت آن با هر گوشی دیگر که دارای یک باتری سلولی بزرگتر باشد مطابقت ندارد. در کل ما از عملکرد Mi 8 از این نظر بسیار راضی هستیم، اما با میزان استفاده ی زیاد مجبور بودیم که هر شب آن را شارژ کنیم.

به طور معمول، میزان مورد استفاده حدود 12 تا 16 ساعت درحالت خارج از شارژر را دارد، درحالی که وای فای را روشن کرده و به آن متصل هستید و برای یک ساعت یا دو ساعت از اینترنت 4G / LTE استفاده می کنید. بلوتوث با روشن بودن همیشگی در طول روز روشن و برای پخش چند ساعت موسیقی ظرفیت دارد، در حالی که با تنظیم مکان یابی روی دقیق ترین گزینه، حدود 30 دقیقه تا یک ساعت استفاده از GPS از طریق Waze یا Google Maps را دارید. در چنین روزی عادی، شما قبل از رسیدن میزان شارژ به 10٪ ، می توانید از 7 ساعت صفحه نمایش روشن بصورت مداوم را از شیائومی  Mi 8 انتظار داشته باشید.

 

امنیت

باز کردن قفل صفحه شیائومی  Mi 8 با صورت به راحتی حتی در تاریکی نیز ممکن است. خط مقدم فناوری تشخیص چهره در این گوشی در فضای یک اینچ مربع خلاصه می شود. یک دوربین مادون قرمز، روشنگر سیلی، پروژکتور نقطه دار و ترکیب های بیشتری برای شکل گیری اسکنر سه بعدی با ساختار سبک استفاده می شوند. این یک روش امن تر برای باز کردن قفل دستگاهتان در یک نگاه است. (ایموجی های AR: این دوستان انیمیشنی، با ضبط حرکت 52 عضله صورت، قادر به تقلید نه تنها از چهره شما، بلکه از صدای شما نیز هستند.)

شیائومی  Mi 8 دارای اولین سنسور اثر انگشت حساس به میزان فشار بر صفحه نمایش جهان است. یک حسگر فشار بسیار حساس که سرعت تشخیص اثر انگشت را بهبود می بخشد. این حسگر هنگام باز کردن قفل،برای تکمیل تجربه ی باز کردن قفل، انگشت را می لرزاند.

شیائومی  Mi 8 

طراحی شیائومی  Mi 8

بدنه خمیده چهار طرفه بسیار نازک و  طراحی سبک و خمیده از هر چهار طرف، باعث احساس شگفت انگیز هنگام در دست گرفتن گوشی در شما می شود. بدنه ی شیشه ای منحنی شیائومی  Mi 8 در یک قاب آلیاژ آلومینیومی سری 7000. بدنه ی این گوشی برای یک اسمارت فون مدرن با کیفیت بالا بسیار استاندارد است. شیشه یGorilla  در دو قسمت جلویی و پشتی ارائه می کند که باعث می شود ظاهری درجه یک و یک گیرنده سلولی به طور قابل توجه بهتر در مقایسه با روکش فلزی ایجاد شود. در عین حال این کار بدنه را لغزنده و فوق العاده مستعد در برابر کثیف شدن به وسیله ی اثر انگشت و لکه ها می کند. Mi 8 در سه رنگ مشکی، آبی و سفید موجود است. البته لازم به ذکر است که حاشیه های صفحه نمایش شیائومی  Mi 8 بدون توجه به انتخاب رنگ، همیشه سیاه هستند و این امر تنها روی پوشش عقب و قاب فلزی اطراف بدنه تأثیر می گذارد. در حالی که این بدنه به طور کلی بسیار مستحکم است، ما هنگام اعمال نیروی زیاد به آن، توانستیم آن را کمی خم کنیم. حتی اگر دستگاه را در معرض نیروهای عظیمی قرار دهید، نمی توانید آن را از وسط نصف کنید. اعمال فشار به جلو یا پشت دستگاه به هیچ وجه تأثیری در آن ندارد.در 175 گرم (6.2 پوند) ، وزن شیائومی  Mi 8در رده ی متوسط ها قرار دارد.

 

کارکرد

پردازنده پرچمدار: Snapdragon 845 یکی دیگر از جهش های برتر در عملکرد Qualcomm®  است. این که آیا شما در حال استفاده از چندین برنامه هستید یا در یک بازی سخت با دشمن سرسختتان در حال نبرد هستید، این پردازنده یک ابزار ضروری و کارآمد است تا استفاده از شیائومی  Mi 8  را برای شما آسان تر کند. شیائومی  Mi 8 مجهز به ProcessorQualcomm Snapdragon 845 و گرافیک AdapterQualcomm Adreno 630 و حافظه ی 6144 مگابایت می باشد.فضای ذخیره UFS 2.1 ، 128 گیگابایت، 115 گیگابایت رایگان و منبع تغذیه: 65 گرم (= 2.29 اونس / 0.14 پوند). برای یک تلفن هوشمند رده بالا، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مناسب است. البته لازم به ذکر است که Mi 8 دارای جایگاه کارت حافظه نیست و بنابراین نمی توان حافظه را ارتقا داد. در پایین یک درگاه USB-C را مشاهده می کنیم که به یک جک USB 2.0 متصل شده است. این نرم افزار از USB-OTG پشتیبانی می کند و همچنین تنها درگاه خروجی صوتی در کل دستگاه است. پروتکل های ارتباطی بی سیم پشتیبانی شده ی دیگر ، شامل NFC و بلوتوث 5.0 را شامل می شوند.

شیائومی  Mi 8 

نرم افزار

پوسته ی اندروید سفارشی شیائومی MIUI نام دارد و جدیدترین نسخه 10 آن مبتنی بر اندروید 9 می باشد. نسخه اصلی شیائومی  Mi 8 با اندروید  8.1 است. شیائومی شامل تعدادی برنامه، از جمله فیس بوک و تعداد زیادی ابزارهای داخلی را دربر می گیرد. برخی از برنامه ها آنچه را که برنامه های پیش فرض گوگل انجام می دهند، مانند برنامه موسیقی یا مرورگر وب، کپی می کنند. این برنامه های از قبل بارگذاری نشده حذف نمی شوند.

 

 ارتباطات و GPS

LTE Cat. 16  هنوز هم برای یک تلفن هوشمند پر رونق از جذابیت های زیادی برخوردار است و سرعت بارگیری حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. برخی از تلفن های هوشمند رده بالا مانند گلکسی S9 حتی کمی سریع تر نیز هستند. دریافت شبکه ی سلولی در محیط شهری، هم در داخل خانه و هم در خارج از خانه مناسب است. Mi 8 از کلیه استانداردهای فعلی Wi-Fi پشتیبانی می کند و هنگام اتصال به روتر، نرخ انتقال داده ی مناسب را به دست می آورد. با این حال، هنوز هم کندتر از همه ی رقبای خود عمل می کند.

شیائومی  Mi 8 و کیفیت تماس

به طور پیش فرض، تلفن از یک شماره گیر شیائومی به جای برنامه تلفنی پیش فرض گوگل برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کند. صفحه اصلی آن حاوی مخاطبین شما و همچنین یک شماره گیر است که با استفاده از آن می توانید مخاطبین خود را به سبک T9 جستجو کنید. اگر می خواهید به جای آن یک جستجوی منظم انجام دهید، می توانید از نوار جستجو استفاده کنید. برنامه از موارد دلخواه و چند تنظیم اضافی مانند پاسخ دادن خودکار به تماس های تلفنی ورودی پشتیبانی می کند. کیفیت تماس مناسب بوده و هدفون با صدای بسیار جزئی حتی در حداکثر میزان صدا بسیار واضح و روشن باقی مانده است. میکروفون بدون توجه به سطح صدا به همان اندازه خوب کار می کند. در بلندگو، ما توانستیم سمت دیگر مکالمه را با صدای بلند و واضح بشنویم. متأسفانه، میکروفون ما نسبتاً ضعیف بود و برای شنیده شدن مجبور بودیم با صدای بلندتر صحبت کنیم.

شیائومی  Mi 8 

چرا گوشی شیائومی  Mi 8 را بخریم؟

شیائومی  Mi 8 از رده ی گوشی های منسوخ فاصله ی زیادی دارد و هنوز هم می تواند با قیمت بسیار پایین، ویژگی های بسیار زیادی را ارائه دهد. این سیستم عامل دارای سیستم عامل اندروید با طراحی غربی، باتری بزرگتر دارد، اما فاقد پوشش پشتی نیمه شفاف است. در ظاهر،Mi 8 مانند یک تلفن هوشمند معمولی رده بالا در سال 2018 به نظر می رسد. به Snapdragon 845 مجهز شده و دارای یک notch  در جلو و دوربین دوتایی در قسمت عقب است. با این حال، با قیمت کمی بیش از 400 دلار، یک گوشی هوشمند پرچمدار بسیار مقرون به صرفه است. لیست رقبای اصلی آن دستگاههای پریمیوم سال گذشته است: OnePlus 6T ، Sony Xperia XZ3 و Samsung Galaxy S9. .

 

نظرات کاربران پس از خرید گوشی

-من عاشق این گوشی هستم...دوربین آن یک هیولای فوق العاده است و ظرفیت باتری3400 آمپر نیز برای مصرف روزانه ی من کاملا مناسب است. در کل شیائومی  Mi 8 بهترین است.

-فست شارژ 18 واتی گوشی بسیار خوب بوده و عملکرد مناسبی دارد. کاربرد دوربین در روز بسیار خوب است و پردازنده های گوشی به خوبی کار می کنند.

-بهترین گزینه برای یک گوشی با قیمت مناسب است. سرعت بالایی دارد و دوربین آن بسیار خوب است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2018
تاریخ شمسی
خرداد 1397
طول و عرض
154.9x74.8 میلی متر
ضخامت
7.6 میلی متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.8 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
تراکم پیکسلی
402~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر 4-axis OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 56 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - زوم اپتیکال 2x - لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 8.1
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 720p@960fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 با ظرفیت 6/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2018
تاریخ شمسی
خرداد 1397

طراحی

طول و عرض
154.9x74.8 میلی متر
ضخامت
7.6 میلی متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.8 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.21 اینچ
تراکم پیکسلی
402~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر 4-axis OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 56 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - زوم اپتیکال 2x - لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 720p@960fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 8.1
ضبط صدا

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3400 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم