برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

Harman Kardon Aura Studio 3 Bluetooth Speaker

Harman Kardon Aura Studio 3 Bluetooth Speaker

  • نوع اتصال : باسیم و بی‌ سیم
  • اتصال دهنده : بلوتوث
  • ورودی کارت حافظه : ندارد
  • باتری : ندارد
  • پورت USB : ندارد
  • میکروفون : ندارد
  • دیگر ویژگی‌ها : پخش صدای 360 درجه - امکان تغییر نورپردازی از طریق دکمه‌ی اختصاصی روی اسپیکر
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
باسیم و بی‌سیم
دارد
4.2
130 وات
دارد
توضیحات

اسپیکر بلوتوثی Aura Studio 3 هارمن کاردن: نقد و بررسی

الان نمی‌توانید مانند چند وقت پیش بگویید اسپیکرهای بلوتوثی به درد نمی‌خورند. البته قبلا این گزاره تا حدودی درست بود، این نوع اسپیکرها کیفیت خیلی خوبی نداشتند اما در حال حاضر این مورد عوض شده. اسپیکرهای بلوتوثی از نظر کیفیت صدا و اتصال بسیار پیشرفت کرده و بهتر شده‌اند و مدل‌های متنوع و مختلفی از آنها به تولید رسیده است. یکی از این مدل‌ها که ساخته شرکت هارمن کاردن است، اسپیکر Aura Studio 3 نام دارد که می‌تواند به‌سادگی شگفت‌زده‌تان کند. حرف ما را باور ندارید؟ پس در ادامه همراه ما باشید. 

آشنایی با کیفیت ساخت و طراحی اسپیکر Aura Studio 3

یکی از چیزهای مهمی که می‌شود درباره Aura Studio 3 گفت، طراحی منحصربه‌فرد و جذابی است که دارد. ظاهر غیرمعمول و مدرنی که این دستگاه دارد سبب می‌شود از رقبای خود کاملا متمایز باشد. طراحی بیشتر اسپیکرهای سنتی شامل صفحات توری برای فیلترکردن صدای تولید شده از درایورها است. بااین‌حال Aura Studio 3  هارمن کاردن به یک دستگاه بخور یا حتی کله اختاپوس بیشتر شبیه است تا یک اسپیکر. این بلندگو بزرگ است و اگر طراحی داخلی خانه یا محل کار شما مینیمالیستی باشد چندان به آن نمی‌آید. بااین‌حال با فضاهایی با طراحی مدرن بسیار سازگار بوده و به‌راحتی جای خود را به‌عنوان بخشی یکپارچه با محیط پیدا خواهد کرد، مخصوصا اگر نورپردازی کم باشد. 

طراحی اسپیکر Aura Studio 3

طراحی کلی 

یک‌چهارم پایینی Aura Studio 3 مانند باقی اسپیکرها است و یک صفحه و سوراخ‌هایی برای بلندگو دارد، این قسمت از نمای جلو تقریبا شبیه یک اسپیکر الکسا به نظر می‌رسد. در این قسمت دکمه‌های پاور و کنترل صدا را خواهید دید و در قسمت پشت آن می‌توانید دکمه‌های مربوط به اتصال و جفت شدن به بلوتوث را ببینید. همچنین یک پورت USB با پوشش لاستیکی هم در اینجا پیدا خواهید کرد. پورت برق AC دوشاخه و جک 3.5 میلی‌متری aux هم در همین قسمت هستند. بهترین چیز در مورد این دکمه‌ها این است که تداخلی با طراحی کلی دستگاه ندارند و بدون اینکه بخواهند خودنمایی کنند کارشان را انجام می‌دهند. همچنین محل قرارگیری آنها باتوجه‌به اصول ارگونومیک تعیین شده تا دسترسی و کنترل آنها در هر حالتی راحت باشد. 

Aura Studio 3

ابعاد

اسپیکر Aura Studio 3 با 9.1 اینچ عرض و 11.2 اینچ ارتفاع یک دستگاه متوسط محسوب می‌شود و تنها 3.17 کیلوگرم وزن دارد که نسبت به اندازه‌اش بسیار کم است. Aura Studio 3 به‌گونه‌ای ساخته شده که به طور انحصاری از پایین سنگین باشد و 90 درصد وزن آن در قسمت پایینی متمرکز شده. با وجود این مورد در کنار وجود سه‌پایه ضدلغزش، سقوط کردن اتفاقی اسپیکر تقریبا غیرممکن است. ابعاد و طراحی اولیه بلندگو به شکلی هستند که می‌توانید آن را روی هر سطح صافی قرار دهید. Aura Studio 3 را روی میز، قفسه یا حتی زمین بگذارید و آهنگ موردعلاقه‌تان را پخش کنید. 

در حبابی 

این اسپیکر یک پایه مستحکم مشکی با یک صفحه و بریدگی‌های سنتی برای صدا دارد. چیزی که طراحی این قسمت را از باقی دستگاه‌ها جدا می‌کند، پوشیده شدن آن با یک در حبابی شکل است. این در حبابی است که افکت‌های نوری زیبایی را حین کار اسپیکر ایجاد می‌کند. چراغ‌های LED موجود روی صفحه داخلی برای پرکردن فضای خالی و ایجاد الگوهای نوری موج‌دار هنگام پخش موسیقی طراحی شده‌اند و در حبابی به‌خوبی در تعامل با آنها کار می‌کند. 

طراحی Aura Studio 3

نورهای LED

در قسمت پایینی اسپیکر سه شیار به‌صورت موج‌دار وجود دارند که برای اهداف زیبایی طراحی شده‌اند و به چراغ‌های LED اجازه می‌دهند گنبد داخلی در حبابی را به شکل زیبایی روشن کنند. این چراغ‌های رنگی به کمک سیستم نور پس‌زمینه با ریتم موزیک شما رقصیده و افکت‌های خارق‌العاده و زیبایی خلق می‌کنند. البته روشنایی این لامپ‌ها چندان زیاد نیست و اگر نور اتاق شما زیاد باشد، تفاوت قابل‌توجهی ایجاد نمی‌کنند. اما اگر نور محیط را پایین آورده و در قسمت‌های مختلف پخش کنید تا مقداری تاریکی در فضا جریان داشته باشد، می‌توانید رقص نوری که در Aura Studio 3 ایجاد می‌شود را به یک المان متحرک و دکور زیبا تبدیل کنید.

نورهای LED اسپیکر Aura Studio 3 

درباره قدرت و قابلیت حمل اسپیکر Aura Studio 3

اکثر بلندگوهای بلوتوثی کوچک و متوسط با باتری کار می‌کنند. این دستگاه‌ها باید در فواصل متفاوت شارژ شوند و تنها تا زمانی که شارژ داشته باشند کار می‌کنند. اما Aura Studio 3 هارمان کاردن مثل اکثر بلندگوهای بلوتوثی نیست. این دستگاه فقط از طریق کابل برق تغذیه می‌شود؛ بنابراین نمی‌توانید آن را با خود هرجایی ببرید، مگر اینکه منبع برق قابل‌اعتماد داشته باشد. البته این دقیقا یک نکته منفی درباره این اسپیکر نیست چون هرگز قرار نبوده قابل‌حمل باشد. با طراحی سنگین قسمت پایینی، Aura Studio 3 قرار است یک مرکز زیبایی در اتاق نشیمن یا دکوری متفاوت در مهمانی‌های شما در خانه‌تان باشد. ممکن است این ویژگی برای شما کاملا قابل‌قبول باشد اما اگر به دنبال یک اسپیکر قابل‌حمل هستید بهتر است یک مدل جمع‌وجورتر و سبک‌تر انتخاب کنید. 

اتصال

همان‌طور که گفتیم، Aura Studio 3 مانند باقی اسپیکرهای موجود در بازار ساخته نشده است. درحالی‌که غیرعادی بودن سبب می‌شود در برخی جنبه‌ها، مانند طراحی به طور مثبت متمایز باشد، برخی از ویژگی‌ها هم چندان مثبت نیستند. این واقعیت که گزینه‌های اتصال زیادی ندارد یکی از عناصر منفی است. بیشتر اسپیکرها چندین گزینه ورودی مانند کارت SD، درایور USB و برخی ورودی‌های RCA، همراه با جک معمولی aux و اتصال بلوتوث دارند. بااین‌حال Aura Studio 3 تنها یک گزینه جک 3.5 میلی‌متری aux و یک گزینه اتصال بلوتوث 4.2  دارد. 

اگرچه روش اصلی اتصال بلندگوهای بلوتوثی، خود بلوتوث است اما وجود چند گزینه اضافی ضرری ندارد. اکثر کاربران مدرن از برنامه‌های پخش آنلاین مانند اسپاتیفای استفاده می‌کنند. بااین‌حال اگر بخواهید موسیقی موردعلاقه‌تان را از یک حافظه قابل جابه‌جایی منتقل کنید، تطبیق‌پذیری این بلندگو شما را دچار مشکل خواهد کرد. به‌طورکلی با اتصال بلوتوث 4.2، این اسپیکر نرخ بیت بالا و تأخیر کمی دارد؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی به کمک آن فیلم و سریال یا ویدیوهای مختلف هم تماشا کنید. محدوده اتصال 33 فوت برای استفاده روزمره داخل اتاق ایده‌آل است. 

کیفیت صدای اسپیکر طراحی Aura Studio 3

درباره اجرای صدای اسپیکر Aura Studio 3

با اینکه Aura Studio 3 گزینه‌های اتصال کمی دارد اما این مانع عملکرد صوتی آن نمی‌شود. این بلندگو به‌خوبی دو JBL Xtreme که با هم جفت شده باشند کار می‌کند. 

کیفیت صدای فراگیر 360 درجه 

ازآنجایی‌که Aura Studio 3 یک بلندگوی 360 درجه است، صدایی که تولید می‌کند در کل اتاق پخش خواهد شد و نیازی نیست نگران باشید که صدا فقط در یک نقطه بماند؛ پخش صدا یکنواخت و کامل است. بااین‌حال اگر تنها آن را در یک گوشه از اتاق خود قرار دهید، ممکن است نتوانید قدرت جادویی‌اش را تجربه کنید. دستگاه را جایی در مرکز اتاق بگذارید تا تجربه نهایت لذت را حس کنید.

ولوم صدا

Aura Studio 3 می‌تواند در ولوم بالا هم صدایی بدون لرزش تولید کند. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم صدای این اسپیکر می‌تواند به‌اندازه دو JBL Xtreme در کنار هم باشد. به همین دلیل برای اکثر اتاق‌ها به‌سختی می‌توانید از طرفیت صدای بالای 50 درصد آن استفاده کنید. 

فرکانس‌های مختلف 

یکی از دلایل اصلی اینکه Aura Studio 3 بازار را به قبضه خود درآورده، توانایی‌اش در تولید صدای تمیز، تقریبا در هر فرکانسی است. این اسپیکر با تولید صدایی تمیز، به شما امکان می‌دهد هر صدایی را با جزئیات گوش دهید. شما می‌توانید تارها، سنج‌ها، سینت‌ها و حتی کوبه‌های کوچک را به‌وضوح بشنوید. هنگامی که در میانه‌ها تمرکز کنید هم همان وضوحی را تجربه خواهید کرد که در اوج‌ها وجود دارد. هیچ لرزشی را تجربه نخواهید کرد و می‌توانید بین هر صدایی به طور یکپارچه تمایز قائل شوید و آنها را جداگانه تشخیص دهید. اوج و فرودها سر جای خود هستند و میانه‌ها تداخلی با آنها ندارند. باس نیز به‌خوبی متعادل است. اسپیکر Aura Studio 3 این قابلیت را دارد که هر ضربه را بدون اندکی لرزش در صدا تولید کند. چه باس سبک دوست داشته باشید و چه سنگین می‌توانید تعادلی عالی را در این بلندگو پیدا کنید. 

اسپیکر Aura Studio 3

سازگاری با موسیقی

ما در مورد Aura Studio 3 این را دوست داریم که قابلیت موسیقی چندمنظوره دارد. فرقی نمی‌کند از طرف‌داران باس یا تریبل بلند باشید، این اسپیکر را دوست خواهید داشت. با این دستگاه می‌توانید به هر موسیقی‌ای که می‌خواهید گوش دهید، پاپ، راک یا حتی متال. اگر به موسیقی آکوستیک علاقه دارید، میانه‌ها برای صدایی آرام عالی هستند. بااین‌حال اگر از طرف‌داران موسیقی مناسب رقص باشید از باس عالی و بدون مزاحمت لذت خواهید برد. در حبابی ممکن است به نظر برخی یک مانع به نظر برسد اما کیفیت صدای بلندگو را بالا برده و از توخالی بودن صدای آن جلوگیری می‌کند. ساند استیج برای جداسازی فرکانس مناسب است و امکان عبور روان بین ژانرها را فراهم می‌کند.

مزایای خرید Aura Studio 3

کیفیت صدای برتر

طراحی منحصربه‌فرد و زیبا

میانه و اوج عالی با باس متعادل

ابعاد مناسب و وزن کم 

چراغ‌های LED داخلی زیبا

استفاده آسان 

تأخیر کم با بلوتوث 4.2

معایب خرید Aura Studio 3

عدم وجود گزینه‌های سفارشی‌سازی صدا

نور کم چراغ‌های LED در نور زیاد 

مشاوره خرید Aura Studio 3

Aura Studio 3 یک اسپیکر منحصربه‌فرد است که مزایا و معایب خاص خود را دارد. درحالی‌که به‌عنوان یک استیکر بلوتوثی گزینه‌های اتصال کمی داشته و عملا قابل‌حمل نیست؛ اما ما صدای متعادل و یکسانش را دوست داریم. بااین‌حال عالی می‌شد اگر گزینه‌های سفارشی‌سازی صدا هم به آن اضافه می‌شدند. کیفیت صدا که در بلندگوها بیشترین اهمیت را دارد، از نقاط قوت Aura Studio 3 است. اگر می‌خواهید یک اسپیکر اختصاصی برای اتاق‌خواب خود داشته باشید یا یک بلندگوی دکوراتیو زیبا را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید که زیبایی و کیفیت صدا را هم‌زمان به مهمانی‌هایتان بیاورد، این دستگاه مناسب شما است. بااین‌حال اگر به گزینه‌های اتصال بیشتر نیاز دارید یا اسپیکر خود را هرجایی همراه می‌برید، شاید چندان برایتان مناسب نباشد. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد قطعات محصول
1 عدد
کانال
2 کانال
وضعیت آمپلی فایر
اکتیو
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و روکش پارچه ای و پلی کربنات شفاف
ابعاد اسپیکر
28.36x23.2x23.2 سانتی متر
وزن اسپیکر
3.6 کیلوگرم
مقاوم در برابر آب
ندارد
اقلام همراه اسپیکر
دفترچه راهنما - 1 عدد کابل 2 چاک
نوع درایور
درایور فشرده
قطر درایور
6 عدد توییتر 1.5 اینچ - 1 عدد ووفر 5.1 اینچ
توییتر
6 عدد توییتر 1.5 اینچ
ووفر
1 عدد ووفر 5.1 اینچ
ساب ووفر جداگانه
ندارد
خروجی هوای باس
ندارد
نوع اتصال
باسیم و بی‌سیم
بلوتوث
دارد
امکان اتصال به اینترنت
ندارد
NFC
ندارد
WIFI
ندارد
AUX
دارد
USB
ندارد
OPTICAL
ندارد
HDMI
ندارد
ARC
ندارد
ورودی میکروفون
ندارد
ورودی ساز
ندارد
نسخه بلوتوث
4.2
حداکثر توان خروجی
130 وات
پاسخ فرکانسی
45Hz-20KHz
حساسیت
80 دسی بل روی توییترها - 100 دسی بل روی ووفر
پخش صدای DOLBY
ندارد
سیستم کارائوکه
ندارد
نورپردازی
دارد
دکمه های لمسی
دارد
دکمه های فیزیکی
دارد
قابلیت برقراری تماس
ندارد
دکمه کنترل میزان باس
ندارد
قابلیت شارژ دستگاه های دیگر
ندارد
دسترسی به دستیار صوتی
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
نمایشگر میزان شارژ
ندارد
اپلیکیشن اختصاصی
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
تکنولوژی
BLE(Bluetooth low energy) - 360 Degree Sound
قابلیت اتصال چند اسپیکر باهم
ندارد
منبع تغذیه
برق مستقیم
باتری
ندارد
ورودی برق
کابل برق
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3
اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات کلی

تعداد قطعات محصول
1 عدد
کانال
2 کانال
وضعیت آمپلی فایر
اکتیو
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و روکش پارچه ای و پلی کربنات شفاف
ابعاد اسپیکر
28.36x23.2x23.2 سانتی متر
وزن اسپیکر
3.6 کیلوگرم
مقاوم در برابر آب
اقلام همراه اسپیکر
دفترچه راهنما - 1 عدد کابل 2 چاک
نوع درایور
درایور فشرده
قطر درایور
6 عدد توییتر 1.5 اینچ - 1 عدد ووفر 5.1 اینچ
توییتر
6 عدد توییتر 1.5 اینچ
ووفر
1 عدد ووفر 5.1 اینچ
ساب ووفر جداگانه
خروجی هوای باس

اتصالات و امکانات

نوع اتصال
باسیم و بی‌سیم
بلوتوث
امکان اتصال به اینترنت
NFC
WIFI
AUX
USB
OPTICAL
HDMI
ARC
ورودی میکروفون
ورودی ساز
نسخه بلوتوث
4.2
حداکثر توان خروجی
130 وات
پاسخ فرکانسی
45Hz-20KHz
حساسیت
80 دسی بل روی توییترها - 100 دسی بل روی ووفر
پخش صدای DOLBY
سیستم کارائوکه
نورپردازی
دکمه های لمسی
دکمه های فیزیکی
قابلیت برقراری تماس
دکمه کنترل میزان باس
قابلیت شارژ دستگاه های دیگر
دسترسی به دستیار صوتی
صفحه نمایش
نمایشگر میزان شارژ
اپلیکیشن اختصاصی
ریموت کنترل
تکنولوژی
BLE(Bluetooth low energy) - 360 Degree Sound
قابلیت اتصال چند اسپیکر باهم

باتری

منبع تغذیه
برق مستقیم
باتری
ورودی برق
کابل برق

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم