برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سونی Xperia 5 II دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

SonyXperia 5 II Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Sony Xperia 5 II Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه  : 12 - 12 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Sony Xperia 5 II

چند وقتی است، که نام شرکت پرآوازه سونی از بازار گوشیهای هوشمند، جمع شده و این در حالی است، که این شرکت، اسمارتفونهایی با حداکثر توان را تولید میکند. هرچند که محدوده کاری یکی از پدران تکنولوژی فقط به گوشیهای هوشمند، محدود نیست و این شرکت از زمینه موسیقی گرفته تا تولید لپتاپ، فعالیت گستردهای دارد. وسعت تولیدات این شرکت بهقدری زیاد است، که برای معرفی آنها باید سرتیتر تولید کرد.

اما برگردیم به اسمارتفونهای سونی؛ جان کلام گوشیهای هوشمند این شرکت، توانایی بالا و قیمت زیاد است. گاهی اوقات، قیمتهای تعریفی اسمارتفونهای سونی بهقدری زیاد هستند، که کاربران، قابلیتهای خاص این اسمارتفونها را فراموش میکنند. هرچند که این شرکت هم سری پرچمدار خود را دارد، اما تولیدات این سری در رقابت قیمتی با پرچمداران دیگر شرکتها، ناتوان هستند؛ با این همه، سونی تصمیم داشته تا با ایجات تغییرات گسترده در پرچمدار قبلی خود، قیمت آن را کاهش دهد و اسمارتفون دیگری با نام «» عرضه کند.

مقدمهای بر تشریح سونی اکسپریا مارک 2

اسمارتفون « Sony Xperia 5 II » در حقیقت، همان «Sony Xperia 1 II» است، که سونی با کاهش قیمت آن، سعی داشته تا بازار گوشیهای هوشمند را تحت تاثیر قرار دهد. این کاهش قیمت، مستلزم کمی ناکارآمدی « Sony Xperia 5 II » نسبت به «Sony Xperia 1 II» است. البته زمانی که از ناکارآمدی صحبت میکنیم، در حال تناسبگیری هستیم و « Sony Xperia 5 II » در اصل بسیار توانمند است؛ اما در مقایسه با «Sony Xperia 1 II» کمی ضعیفتر شده.

در حالت کلی، « Sony Xperia 5 II » یک پردازنده توانمند، یک باتری حجیم، ترکیب سختافزاری شایان توجه و یک ترکیب دوربین عالی را حمل میکند، که با ظاهر زیبای آن همراه هستند. دراصل ظاهر زیبای این اسمارتفون در جمع تولیدات سونی، کمی بدیهی به نظر میآید. سونی هنوز نتوانسته با طراحیهای جدید، مانند طراحی حفره دوربین سلفی، اخت بگیرد و به همین دلیل، شاهد چند مولفه قدیمی در ظاهر « Sony Xperia 5 II » هستیم که کمی بهینهسازی شدهاند.

موضوع دیگری که بهینهسازی شده، نرخ نوسازی نمایشگر « Sony Xperia 5 II » نسبت به « Sony Xperia 1 II » است. البته نمایشگر « Sony Xperia 5 II » در برابر « Sony Xperia 1 II » وضوح تصویر کمتری دارد، اما در کل برای هرنوع مصرفی، مناسبت دارد. این نمایشگر که کاملا تخت است، زیبایی طراحی این اسمارتفون را چند برابر کرده. نمایشگر مانند سختافزار در بهترین حالت خود، قرار ندارد، اما ایرادی هم نمیتوان به آن وارد کرد.

Sony Xperia 5 II

سونی اکسپریا مارک 2: طراحی و کیفیت ساخت

زیبایی طراحی « Sony Xperia 5 II» را در بسیاری از محصولات پرچمدار شرکت سونی پیدا خواهیم کرد. زیبایی این اسمارتفون، به وجههای مختلف طراحی آن وابسته است، که در ادامه به بررسی آنان خواهیم پرداخت. پنا جلویی که با گوریلا گلس 6 همراهی میشود، با دوربین سلفی، اسپیکرها و نمایشگر مزین شده. در پنل پشتی که از جنس همان گوریلا گلس 6 است، دوربین سلفی را با طراحی جالب آن میبینیم. بر روی فریم آلومینیومی هم مقادی کنترلرهای صدا، دکمه گوگل اسیستنت، جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه شارژ Type-C و اسلات سیمکارت حضور دارند. 

زمانی که به پنل جلویی « Sony Xperia 5 II » سر میزنیم، متوجه یک طراحی قدیمی میشویم. این طراحی قدیمی، بر طراحی قدیمیای استوار است، که در آن با پیشروی پنل جلویی، نمایشگر، فضای حداقلی میگرفت تا دوربین سلفی بتواند بر روی پنل جابگیرد. اما در طراحی « Sony Xperia 5 II » این قاب جلویی نیست، که پیشروی کرده تا جای دوربین سلفی بازشود؛ در این طراحی، حواشی به میزان زیادی اعمال شدهاند و در قسمت بالایی، شامل دوربین سلفی هستند.

کمی بالاتر از دوربین سلفی، اسپیکر تماس را میبینیم که دقیقا در موازات آن و در قسمت پایینی نمایشگر، اسپیکر استرئو اصلی، تعبیه شده. این جاگیری باعث میشود تا کاربر « Sony Xperia 5 II » در حین تماشای محتوای ویدئویی، با حجم مناسبی از صدا، روبهرو باشد. حتی با این جاگیریها، نمایشگر توانسته، وسعت مناسبی از پنل جلویی را در اختیار بگیرد.

پنل پشتی « Sony Xperia 5 II » به اندازه پنل جلویی آن، جلا دارد و صیقلی است. در اینجا یک مشکل اساسی پیش میآید. پنلی با این حجم از صافی و سادگی میتواند به راحتی، اثر انگشت کاربر را جذب کند. در گوشه بالایی این جذاب اثر انگشت، دوربین اصلی درون یک قاب بیضی شکل قرارگرفته. درون این قاب، سه سنسور دوربین حضور دارند. 

فریم هم به اندازه دیگر وجهات این اسمارتفون، جذاب است. در جعبه محتوی « Sony Xperia 5 II » سوزن خروج اسلات سیمکارت، وجود ندارد؛ زیرا اسلات سیمکارت، بدون استفاده از سوزن و تنها با کمک انگشتان دست، خارج خواهد شد. در طرف مخالف این اسلات، دکمه گوگل اسیستنت و دکمه پاور حضور دارند. دکمه پاور « Sony Xperia 5 II » از حسگر اثر انگشت هم مراقبت میکند. طراحی ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور، سرعت و دقت بسیار بالایی دارد.

دکمه گوگل اسیستنت هم برای فراخوانی دستیار گوگل به کار میآید که آن را بعدا شرح خواهیم داد. « Sony Xperia 5 II » با ابعاد 158 در در 68 در 8 میلیمتر، وزن 163 گرم و رنگهای مشکی، خاکستری، آبی و صورتی عرضه میشود. حتما با توجه به ابعاد « Sony Xperia 5 II » فهمیدهاید که اسمارتفون حاضر، یکی از خوشدستترینها است.

سونی اکسپریا مارک 2: نمایشگر

پنل نمایشی اولد که شاهد استفاده آن در « Sony Xperia 5 II » هستیم، از جمع بهترینها آمده. این پنل نمایشی که کیفیت 1080 را به تصویر میکشد، وجهالمنازعه اصلی « Sony Xperia 5 II » با « Sony Xperia 1 II » است. به طوری که در « Sony Xperia 5 II » شاهد همان کیفیت 1080 هستیم، در حالی که « Sony Xperia 1 II » کیفیت 4K را به کاربر خود ارائه میکند. نکته دیگر درمورد این نمایشگر، حالت Always-on-Display یا به اختصار AOD است. در این حالت، نمایشگر در زمانی که کاربر با آن کاری ندارد، با کمترین توان مصرفی، اعلانها و ساعت را به نمایش میگذارد.

رزولوشن بالای این نمایشگر از دلایل شایسته بودن آن برای کاربران دوستدار فیلم و سریال است. رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل، با احتساب قطر نمایشگر « Sony Xperia 5 II » وضوح بالایی را عرضه میکند. به دنبال این رزولوشن و قطر، تراکم پیکسلی 449 پیکسل بر هر اینچ، قابل محاسبه است، که مقدار بالایی تلقی میشود.

قطری که از آن نام بردیم، شاید کمی کوچک بهنظر برسد، اما خوشدستی « Sony Xperia 5 II » به همین قطر 6.1 اینچی وابسته است. این نمایشگر که با کورنینگ گوریلا گلس 6 محافظت میشود، نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد، که در حین بازیهای گرافیکی سنگین، متوجه ارزش آن خواهید شد. نمایشگر فوق با مساحت تقریبی 87 سانتیمتر مربعی خود، چیزی در حدود 81 درصد از پنل جلویی « Sony Xperia 5 II » را در برگرفته.

Sony Xperia 5 II

سونی اکسپریا مارک 2: سختافزار و نرمافزار

« Sony Xperia 5 II » با اندروید 10 همراه شده و قابلیت ارتقا به اندروید 11 را نیز دارد. نسخه اندروید 10 با قابلیتهای نرمافزاری جذاب اسمارتفونهای سونی، همراه است. مثلا کاربر میتواند با دو بار، تاچ کردن گوشههای « Sony Xperia 5 II » به منوی میانبر اختصاصی خود، دسترسی پیدا کند. از طرفی دیگر، دسترسی کاربر به دستیار گوگل با دکمه فیزیکی فراخوان گوگل اسیستنت، مقدور شده.

قابلیت جذاب نرمافزاری دیگری که برای « Sony Xperia 5 II » تعریف شده، تنظیم حالت ویبره اسمارتفون با ریتم آهنگ در حال پخش است. کاربر این اسمارتفون میتواند، یک حالت شخصیسازی شده برای پرداختن به بازیهای موبایلی، تعریف کند؛ مثلا کاربر میتواند در حین بازی کردن، حداکثر قدرت پردازنده « Sony Xperia 5 II » را بطلبد.

البته پردازنده، خود بسیار قدرتمند است و کاربر « Sony Xperia 5 II » نیازی به تعریف کردن دسترسی به حداکثر قدرت آن را ندارد. پردازنده 7 نانومتری شرکت کوالکام که در این اسمارتفون، موجود است؛ حداکثر توان بازار را ندارد، اما برای پردازش بازیهای موبایلی سنگین، هیچ مانعی جلودار آن نیست. پردازنده مذکور با نام Snapdragon 865 معرفی شده.

این پردازنده هشتهسته، متشکل از یک هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با حداکثر فرکانس 2.24 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. در این میان نباید استفاده از فناوری نسل پنجم را از قلم بیاندازیم؛ هرچند که این فناوری در بسیاری از پرچمدارن دیگر از دیگر برندها هم موجود است. 

چیپست گرافیکی توانای Adreno 650 ترکیب سختافزاری « Sony Xperia 5 II » را تکمیل میکند. چیپست گرافیکی نامبرده، درخور پردازش بازیهایی با گرافیک بالا است؛ که رم 8 گیگابایتی هم به کمک آن میآید. « Sony Xperia 5 II » در دو نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظههای داخلی 128 و 256 گیگابایت در دسترس است. 

سونی اکسپریا مارک 2: دوربین

دوربین اصلی « Sony Xperia 5 II » که متشکل از سه سنسور است، درون یک قاب بیضی شکل، قرار دارد و در بالای آن، فلش الایدی آمده. این دوربین در دریافت جزئیات، خوب عمل میکند، اما در محیطهای کمنور، عملکرد آن، کمی نابهسامان است. حالتی هم برای فیلمبرداری سینمایی با کیفیت 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه، لحاظ شده. دوربین اصلی « Sony Xperia 5 II » سنسورهای زیر را حمل میکند:

  • لنز 12 مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 24 میلیمتر

  • لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، گستره دید 124 درجه و فاصله کانونی 16 میلیمتر

  • لنز 12 مگاپیکسلی تلهفوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 70 میلیمتر و زوم سه برابر

دوربین مذکور با کیفیت 4K و سرعتهای 24، 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری میکند. عکسهایی که با دوربین سلفی « Sony Xperia 5 II » ثبت میشوند، احتمالا دربرگیرنده مقدار کمی نویز خواهند بود. دوربین سلفی از یک لنز 8 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 24 میلیمتر، تشکیل شده و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

Sony Xperia 5 II

سونی اکسپریا مارک 2: باتری

کمی عجیب است، که « Sony Xperia 5 II » از شارژ سریع 21 واتی پشتیبانی میکند، اما در جعبه آن یک شارژر سریع 18 واتی، حضور دارد که در عرض سی دقیقه، ظرفیت باتری را به 50 درصد میرساند. باتری حجیم لیتیم-پلیمری « Sony Xperia 5 II » با ظرفیت 4000 میلیآمپر ساعتی آن برای دوستداران بازیهای موبایلی، مناسب است. 

مشاوره در خرید سونی اکسپریا مارک 2

« Sony Xperia 5 II » مشتمل یک ترکیب سختافزار توانا، دوربینی باکیفیت، نمایشگری با وضوح بالا و یک باتری حجیم است. این اسمارتفون شاید بهترین ترکیب سختافزاری را نداشته باشد؛ اما قطعا هر خواسته پردازشی کاربر خود را برآورده خواهد کرد. « Sony Xperia 5 II » برای هر طبقه از خریداران، یک گزینه ویژه به حساب میآید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
158x68 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
163 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
449~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 8, 28, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.7 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومتر
فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 3x
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚124
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, panorama, HDR, eye tracking
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps, 5-axis gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 21 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
فیلم برداری
4K@24/30/60/120fps HDR, 1080p, 5-axis gyro-EIS, OIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل سونی Xperia 5 II دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سونی Xperia 5 II دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
158x68 میلی‌متر
ضخامت
8 میلی‌متر
وزن
163 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
449~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 8, 28, 77, 78 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.7 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومتر<br /> فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚124<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br /> فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, panorama, HDR, eye tracking
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps, 5-axis gyro-EIS
فیلم برداری
4K@24/30/60/120fps HDR, 1080p, 5-axis gyro-EIS, OIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 21 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم