برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

Sony Xperia10 Plus Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Sony Xperia 10 Plus Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین دوگانه :  12 - 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9
4G
توضیحات

معرفی گوشی Sony Xperia 10 Plus

گوشی اکسپریا 10 پلاس در فوریه سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند و سنسور اصلی دوربین هم ۱۲ مگاپیکسلی است. گوشی از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت است. این محصول با استفاده از تراشه اسنپ دراگون ۶۳۶ عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و در کنار آن هم یک رم ۶ گیگابایتی تضمین کننده سرعت گوشی خواهد بود.

Sony Xperia 10 Plus

معیارهای خرید گوشی Sony Xperia 10 Plus

صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی روی قاب بسیار زیبایی قرار گرفته است که دیدن آن را برای کاربر لذت بخش می‌کند. این صفحه نمایش از یک پنل ۶.۵ اینچی فول اچ دی استفاده می‌کند که عملکرد چشم‌گیری دارد. اگرچه رنگ‌های آن کمی دچار خاموشی می‌شوند، اما هنگام مشاهده فیلم و سریال‌، صحنه‌های تاریک به خوبی دیده می‌شوند و مخصوصا افراد ریزبین، به کیفیت بالای آن اذعان خواهند داشت. هنگام بازی اما این روند کمی اذیت کننده است و سونی اکسپریا 10 پلاس نمی‌تواند در نمایش دقیق بازی‌های روشن و رنگارنگ موفق عمل کند و تقریبا چیزی روی صفحه نمایش داده نمی‌شود.

اکسپریا 10 پلاس از پنل IPS LCD استفاده کرده است و رزولوشن آن هم در حد ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل است. این در حالی است که چگالی این صفحه ۴۲۲ پیکسل در هر اینچ گزارش شده است و نسبت ۸۱ درصدی صفحه به کل بدنه‌ گوشی نیز، روی کاغذ بسیار خوب تلقی می‌شود.

دوربین

گوشی سونی اکسپریا 10 پلاس از آرایش دوربین خارق‌العاده‌ای استفاده نمی‌کند، اما سنسورهای به‌کار رفته در آن، تا حدودی می‌تواند ویژگی‌ها و حالت‌های مختلف عکاسی را برای‌تان داشته باشد. در قسمت پشت این گوشی یک آرایه دوگانه از دوربین می‌بینیم که از لنز ۱۲ مگاپیکسل با f/1.75 و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 تشکیل یافته است. در قسمت جلوی گوشی هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند.

تصاویر در مکان‌هایی که نور مناسب وجود دارد، بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. کیفیت تصاویر در نور شب نیز بسیار عالی است و سونی عملکرد خوبی در این زمینه ارائه می‌کند. هرچه که نور در چنین شرایطی بیشتر فراهم شود، دوربین با استفاده از تکنیک‌های نرم‌افزاری، بهتر می‌تواند همه چیز را مدیریت کند. رنگ‌ها نیز تقریبا به‌صورت دقیق نمایش داده می‌شوند، اما گاهی اوقات دچار کم رنگی می‌شوند.

سخت افزار

اکسپریا 10 پلاس از اندروید ۹.۰ استفاده می‌کند و سرعت آن همانند دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در این رده است. به ندرت می‌توان برنامه‌ای را پیدا کرد که در این زمینه دچار افت شده و کندی سرعت داشته باشیم. به استثنای دوربین، پردازش مابقی دستورات در مدت زمان سریعی انجام می‌شود و همین موارد تاکید کننده عملکرد بسیار خوب تراشه گوشی است. این گوشی از یک رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند و بنابراین چندان نمی‌توان آن را بسیار عالی تلقی کرد. این در حالی است که به‌ندرت مشکلی از بابت سرعت گوشی در بسیاری از موارد دیده می‌شود.

در سنجش معیار انجام شده، مشاهده کردیم که نمره‌ ۴۸۶۲ برای این گوشی ثبت شده و نمره‌ی آن مشابه سامسونگ گلکسی S6 در سال ۲۰۱۵ دیده می‌شود. اکسپریا ۱۰ پلاس در حالت کلی عملکرد خوبی داشته و در میان گوشی‌های میان رده سربلند از آب بیرون می‌آید. استفاده‌ روزمره از این گوشی عملکرد مناسبی دارد و تنها در صورتی دچار مشکل می‌شود که برای بازی‌های رده بالا یا نرم‌افزارهای آن‌چنانی بخواهید از این گوشی استفاده کنید.

باتری

اکسپریا 10 پلاس تنها از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که عمر باتری یکی از مشکلات اصلی این محصول باشد. این باتری به‌ندرت می‌تواند تا انتهای شب برسد و احتمالا حتی با استفاده‌ متوسط هم باید یک شارژر برای تایم بعد از عصر خود داشته باشید. سونی تلاش زیادی برای تجربه‌ی بهتر نمایش محتوای رسانه‌ای و بازی در اکسپریا 10 پلاس انجام داده است، اما در فراهم سازی یک باتری مناسب برای آن شکست می‌خورد.

اکسپریا 10 پلاس سونی المان‌های زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن باتری دارد و از باتری و پخش فیلم گرفته تا استفاده از دوربین می‌تواند روی مصرف زیاد باتری اثرگذار باشند. احتمالا باید یک پاوربانک با خود به همراه داشته باشید تا هنگام سفرهای طولانی مدت به کارتان بیاید. اکسپریا 10 پلاس از فناوری شارژ سریع اختصاص سونی نیز استفاده می‌کند، اما در تست‌ها مشخص شد که حدود ۱۰۰ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی فول شارژ شود و چنین میزانی برای یک باتری کوچک اصلا قابل قبول نیست.

Sony Xperia 10 Plus

طراحی

اکسپریا 10 پلاس محصول بلندی مخصوصا برای یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود. این بلندی به حد چشم‌گیری برای این گوشی عنوان می‌شود و البته می‌دانیم که اکثر گوشی‌های سونی چنین وضعیتی را دارند. این بلندی اما این‌بار شاید برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد و همانند دیگر محصولات این بند، خوش دستی آن‌چنانی ندارد. اکسپریا 10 پلاس را احتمالا باید با دو دستان خود نگه داشته و از آن استفاده کنید.

طراحی باریک این گوشی به خودی خود جذاب است، اگرچه عرض ۷۳ میلی متری و ضخامت ۸.۳ میلی متری آن در مقایسه با طول ۱۶۷ میلی متری، سبب می‌شود که ظرافت در این گوشی کاملا قابل رویت باشد. این حس در مورد اکثر گوشی‌های دیگر متفاوت است و گویا اکسپریا 10 پلاس پتانسیل بالایی برای شکستن از خود نشان می‌دهد. بدنه‌ی جلوی گوشی از فناوری گوریلا گلس استفاده می‌کند و بدنه‌ی پشتی نیز پلاستیکی براق است که تنها لنزهای عقب دوگانه در آن جای گرفته و این قسمت را از این طراحی جدا می‌کند.

چرا گوشی Sony Xperia 10 Plus را بخریم؟

اکسپریا 10 سونی انتخاب خوبی برای تماشای فیلم یا تجربه‌ی بازی‌ها است و می‌تواند عملکرد خوبی نیز برای‌تان به‌همراه داشته باشد. خرید گوشی سونی اکسپریا 10 پلاس از خیلی جهات می‌تواند برای شما مناسب باشد و انحصارا برای تماشای فیلم و سریال در نظر گرفته شده است. تلاش‌های سونی در این زمینه البته کمی گمراه کننده بوده است و اگر به‌دنبال محصولی چندکاره و تمام عیار هستید، احتمالا باید نگاه دقیق‌تری به مشخصات فنی آن داشته باشید.

نسبت تصویر ۹:۲۱ یک مشکل محصول نمی‌شود، اما یقینا منتقدینی نیز دارد که چندان از آن خوششان نمی‌آید. این نسبت ابعاد برای خواندن کتاب‌های PDF، یادداشت برداری و بازی کردن عملکرد بسیار خوبی دارد، اما شاید برای خیلی‌ها چنین مواردی ملاک نبوده و ظاهر مناسب و عادی همانند دیگر گوشی‌ها بیشتر در معرض دید باشد.

طراحی بلند این گوشی سبب شده است که مشکلاتی از بابت صفحه نمایش در گوشی ایجاد شده و سونی نیز نتواند بهبود چندان خاصی برای حذف این حالت ناخوشایند ایجاد کند.

Sony Xperia 10 Plus

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Sony Xperia 10 Plus

قیمت گوشی سونی اکسپریا 10 پلاس از خیلی جهات برای امکانات ارائه شده توسط سونی مناسب و منطقی است. گوشی در زمینه عملکرد، پخش فیلم، تجربه‌ی بازی‌ها و کیفیت تصاویر گرفته شده می‌تواند کاربرانش را راضی نگه دارد، اما همزمان نقدها از بابت طراحی و کوچک‌ بودن باتری همواره به این گوشی وارد می‌شود. علاقه مندان و طرفداران سونی اگرچه با آگاهی کامل نسبت به طراحی خاصی این گوشی وارد بازار می‌شوند، اما کاربرانی را هم داریم که هنوز به درک درستی از چرایی این تصمیم سونی نرسیده‌اند.

خریداران از سخت افزار و مشخصات فنی تراشه و پردازنده گوشی احساس رضایت دارند و معتقدند که سونی می‌تواند با تکرار این روند، همراه با بازگشت به دوران شکوه خود در زمینه صفحه نمایش و دوربین، می‌تواند به‌عنوان رقیب جدی در بازار برای سامسونگ و اپل شناخته شود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
167x73 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 509
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
422~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - I3213, I4213, I4293
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - I3223
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 32, 38 - I3213, I4213
1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 39, 40, 41 - I4293
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 25, 28, 29, 66 - I3223
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 2x
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل سونی Xperia 10 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل سونی Xperia 10 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
167x73 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 509

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
422~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - I3213, I4213, I4293<br /> HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - I3223
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 32, 38 - I3213, I4213<br /> 1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 39, 40, 41 - I4293<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 25, 28, 29, 66 - I3223
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 2x
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم