برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 II دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

SonyXperia 10 II Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Sony Xperia 10 II Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه  : 12 - 8 - 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3600 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
توضیحات

معرفی گوشی Sony Xperia 10 II

گوشی اکسپریا 10 مارک 2 در ماه می سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است و همراه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۶ اینچی و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. حافظه رم گوشی ۴ گیگابایت است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند رقم مناسبی باشد. گوشی تنها ۱۵۱ گرم دارد و اندروید ۱۰ روی آن پیاده‌سازی شده است.

Xperia 10 II

معیارهای خرید گوشی Sony Xperia 10 II

صفحه نمایش

اکسپریا 10 مارک 2 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با پنل اولد استفاده می‌کند که مطابق استانداردهای بازار جهانی، محصول کوچکی محسوب می‌شود. وضوح این صفحه نمایش در حد +FHD است و تصویر واضح و زیبایی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. استاندارد 4K برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است، اما کیفیت و نرخ تازه‌سازی آن یقینا مورد رضایت کاربران قرار خواهد گرفت.

فناوری اولد گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 2، نکته‌ مهمی برای نمایش رنگ‌های تیز و گرم است. البته رنگ‌های سرد و معمولی نیز در تنظیمات پیش فرض به صورت استاندارد نمایش داده می‌شوند. اگر ظاهر طبیعی‌تری را می‌پسندید، می‌توانید حالت اصلی صفحه نمایش را از تنظیمات تغییر داده و رنگ‌ها را کمی گرم‌تر کنید. در هر صورت، د اکثر شرایط موجود، صفحه نمایش به‌اندازه کافی روشن است و در بدبینانه‌ترین حالت، تنها کمی از سطح روشنایی دیگر محصولات گران قیمت فاصله خواهد داشت. در حالت آزمایش نیز، این گوشی عملکرد خوبی در روزهای گرم تابستان داشته است و زیر نور خورشید، قابل رویت بود.

صفحه نمایش اکسپریا 10 مارک 2 بلند و باریک است و بازهم سونی همان اولویت همیشگی نسبت ابعاد ۹:۲۱ را برای آن در نظر گرفته است. سونی با این کار، نمایش محتوای رسانه‌ای همچون شبکه‌های اجتماعی را بسیار بهتر کرده و حتی فیلم‌ها را نیز با حالت بهتری به نمایش می‌گذارد.

دوربین

اکسپریا 10 مارک 2 از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند و طراحی آن نیز بسیار متعادل و متقارن است. سه سنسور در ظاهر شباهت زیادی به‌هم دارند و هیچ‌کدام هم نمی‌توانند برتری خاصی نسبت به دیگری از نظر قدرت مگاپیکسلی داشته باشند. این دوربین در برابر رقبای خود عملکرد خوبی دارد و از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده کرده است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی می‌بینیم که دریچه دیافراگم آن نیز f/2.0 در نظر گرفته شده است.

آرایه دوربین اصلی گوشی در زمینه تهیه تصاویر ماکرو و تله بسیار عالی عمل می‌کند و از بسیاری از کاربران نمره قبولی گرفته است. این در حالی است که محصولات دیگری که هزینه بالایی مانند وان پلاس ۸ دارند نیز چنین شرایطی داشته و شما با خرج هزینه‌ی کمتر می‌توانید از چنین امکاناتی بهره ببرید.

کیفیت تصاویر در اکسپریا 10 مارک 2 در حد و اندازه‌ی قیمتش عمل می‌کند و کیفیت آن در حد پیکسل 3a گزارش شده است. به‌هر حال این میزان شایستگی سونی را در جلب رضایت کاربران نشان می‌دهد.

Xperia 10 II

سخت افزار

تراشه اسنپ دراگون ۶۶۵ برای اکسپریا 10 مارک 2 در نظر گرفته شده است، اما عملکرد آن در حد و اندازه‌ی قیمتش نیست. این تراشه را می‌توان در قد و قامت محصولات ارزان قیمتی همچون موتو جی 8 پاور، نوکیا 5.3 و Realme قرار داد.

نمی‌توان چنین عملکردی را به قیمت آن نسبت داد، چرا که محصولی همچون گوگل پیکسل 3a از اسنپ دراگون ۶۷۰ بهره می‌برد و موتورولا 1 هم از اسنپ دراگون ۶۷۵ استفاده کرده بود و اساسا می‌توان گفت که این پردازنده‌ها عملکرد یکسانی از خود نشان می‌دهند. اگر کاربری هستید که به قدرت و سرعت گوشی اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالا باید یک پله بالاتر رفته و پول بیشتری برای یک گوشی رده بالاتر خرج کنید. این تراشه در بسیاری از بخش‌ها کافی به‌نظر می‌رسد و بازی‌های سه بعدی همچون Call of Duty Mobile و Grimvalor اجرای نرم و سریعی دارند. گفتنی است که به‌صورت پیش فرض نخواهید توانست که تنظیمات گرافیکی High را برای بازی‌ها انتخاب کنید.

باتری

اکسپریا 10 مارک 2 سونی از عمر باتری مناسبی برخوردار است و علارغم اینکه روی آمار تنها ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت برای این باتری تعیین شده است، اما استاندارد لازم را دارا بوده و با توجه به مشخصات فنی دیگر گوشی، می‌تواند حداقل برای یک روز کامل عمر داشته باشد. این گوشی امکانات زیادی برای صرفه جویی در مصرف باتری به شما ارائه داده است و می‌توانید حتی با وجود تماشای فیلم یا تجربه‌ی بازی، این یک روز را از گوشی خود استفاده کنید.

باتوجه به اینکه با یک گوشی سونی روبرو هستیم، احتمالا مصرف کنندگان آن تمایل بیشتری به استفاده از صفحه نمایش با کیفیت آن توسط پخش فیلم و محتوای رسانه‌ای خواهند داشت. اما اگر شما جزو این کاربران نیستید، یقینا این باتری شما را راضی نگه خواهد داشت. محتوای رسانه‌ای تا حدودی می‌تواند مشکل آفرین باشد و این یک روز ماندگاری باتری را به خطر می‌اندازد.

تست باتری این گوشی نشان داده است که یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای با کیفیت 720p با روشنایی صفحه کامل، تنها ۱۳ درصد از شارژ گوشی را کاهش می‌دهد. چنین چیزی در گوشی realme X2 Pro نیز به‌همین صورت بوده است، اما گوشی TCL 10 Pro با ثبت افت شارژ ۱۰ درصدی، عملکرد بهتری دارد. چنین چیزی کاملا منطقی است، اما نمی‌تواند بهترین گزینه‌ی بازار باشد. هیچ شارژ وایرلسی در این محصول به‌کار نرفته است و انتظار می‌رفت که با توجه به قیمتش چنین چیزی داشته باشد. اما شارژر سریع ۱۸ واتی در جعبه‌ی آن قرار داده شده است.

Xperia 10 II

طراحی

اکسپریا 10 مارک را می‌توان از طراحی‌اش مقایسه کرده و همه چیز را در مورد قیمت آن دانست. ترکیبی از سطح شیشه‌ای براق و قاب پلاستیکی برای این محصول انتخاب شده است. اگرچه این توصیفات روی کاغذ می‌تواند کمی ناامید کننده باشد، اما در واقعیت بسیار هم جذاب است. حس خوب این گوشی اگرچه همانند وان پلاس 8 یا موتورولا ادج نیست، اما این رویکرد سبب شده است که رنگ تمام نمای مشکی آن مورد پسند بسیاری از کاربران باشد. این محصول در رنگ‌های دیگر سبز، سفید و آبی نیز وجود دارد، که البته همانند رنگ مشکی دل‌ربا نیستند.

قاب پلاستیکی سونی اکسپریا 10 مارک 2 در چشم برخی از کاربران فراتر از قیمتی است که در برچسب آن دیده می‌شود. بدنه‌ی مات این گوشی حالت چرب مانند دارد، اما همزمان به سبکی آن نیز کمک شایانی کرده است. این گوشی صرفا ۱۵۱ گرم وزن دارد و چنین موضوعی قابل تحسین است.

چرا گوشی Sony Xperia 10 II را بخریم؟

خرید گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 2 در صورتی برای کاربران منطقی خواهد بود که از طراحی زیبای آن لذت برده و علاقه زیادی هم به پخش محتوای رسانه‌ای با صفحه نمایش عالی آن داشته باشند. عملکرد باتری نسبت به دیگر برادران این گوشی در برند سونی، بسیار عالی است و با قرار ندادن سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، حس بد آن را از بین می‌برد. این گوشی از پنل اولد در صفحه نمایش خود استفاده کرده و است و رنگ‌ها به‌صورت شسته و رفته به نمایش درمی‌آید. سنسور بیومتریک گوشی در دکمه‌ی پاور جای گرفته است و نسبت به رقبای خود، طراحی قابل اطمینان‌تری را به کاربران ارائه می‌کند.

Xperia 10 II

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Sony Xperia 10 II

گوشی اکسپریا 10 مارک 2 از خیلی جهات می‌تواند طرفداران خاص خود را در بازار داشته باشد. علاقه‌مندان برند سونی که اتفاقات مهم‌ترین دغدغه آن‌ها صفحه نمایش عالی برای پخش فیلم و سریال و تجربه‌ی بهتر بازی‌ها بوده است، از آن رضایت دارند. اگرچه بازهم انتظار داشتند که سونی از فناوری 4K در آن استفاده کند، اما اینطور نبوده است. درعوض سونی از یک باتری خوب استفاده کرده و در اکثر مواقع برای یک روز می‌تواند دوام داشته باشد. کاربران آرایه دوربین گوشی را نیز نسبت به قیمت گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 2 بسیار عالی می‌پندارند و تنها نکته‌ منفی، به‌طرز مشخص به تراشه و پردارنده گوشی برمی‌گردد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
157x69 میلی‌متر
ضخامت
8.2 میلی‌متر
وزن
151 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
457~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 20, 28, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚120
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل سونی Xperia 10 II دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل سونی Xperia 10 II دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
157x69 میلی‌متر
ضخامت
8.2 میلی‌متر
وزن
151 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
457~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 20, 28, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br />
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم