برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 4 Slim Silver ظرفیت 500 گیگابایت به همراه یک دسته اضافی

Sony Playstation 4 Slim Silver 500GB Game Console With 1 Controller

  • تعداد دسته : 2 دسته
  • ظرفیت هارد : 500 گیگابایت 
  • درایو : دارد
  • بازی : ندارد
  • لوازم جانبی قابل اتصال : دوال شاک 3 - دوال شاک 4 - PSVR - کنترلر PS Vita  - MOVE
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 عدد
500 گیگابایت
Blu-ray / DVD-ROM
ندارد
2
دوال شاک 3 - دوال شاک 4 - PSVR - کنترلر PS Vita - MOVE
توضیحات

کنسول PS4 Slim سونی: نقد و بررسی

سه سال پس از عرضه پلی‌استیشن 4، سونی مجددا کنسول قدیمی خود را بازبینی کرد تا در صورت توان، جان تازه‌ای به آن بدهد. مانند پلی‌استیشن‌های قبلی، کنسول به‌روز شده ps4 ظاهری باریک‌تر و چند ویژگی جدید داشت و حتی از نظر داخلی کمی بهتر شد. نسخه پرطرف‌داری که به دلیل جمع‌وجور بودن، PS4 Slim نام گرفت. در ادامه با نقد و بررسی عمیق و جزئی این کنسول PS4 همراه ما باشید. اگر قصد خرید این کنسول بازی را دارید، معرفی ما می‌تواند کمکتان کند انتخاب بهتری داشته باشید. 

طراحی و ساخت PS4 Slim چگونه است؟

 اگر به زمانی که PS4 برای اولین‌بار معرفی شد را به یاد بیاورید، احتمالا یادتان خواهد آمد که شکل نامتعارف این کنسول در اولین رونمایی، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. PS4 Slim که در سال 2016 عرضه شد هم کم‌وبیش هویت بصری PS4 اصلی را حفظ کرده اما مجموعه کلی آن را کوچک‌تر و برخی لبه‌ها را صاف‌تر کرده است. اولین پلی‌استیشن 4 دارای ابعاد 27.5 در 30 در 5.3 سانتی‌متر بود، درحالی‌که PS4 Slim این اندازه را به 26.5 در 26.35 در 3.8 سانتی‌متر تقلیل داده و تقریبا یک‌سوم کوچک‌تر کرده است، وزن کلی آن نیز نسبتا کم بوده و سبک محسوب می‌شود. سطح بیرونی PS4 اولیه ترکیبی از پلاستیک سیاه مات و براق بود اما پوششی که سرتاسر PS4 Slim را پوشانده، کاملا مات است. نشانگر نوری نواری‌ای که در بالای دستگاه نصب شده، وضعیت خواب، بیداری و خاموشی آن را نشان می‌دهد. 

کنسول PS4 Slime

مانند قبل، شیار دیسک در جلوی دستگاه قرار گرفته، جایی بالاتر از دکمه‌های کوچک خروج (Eject) و پاور. آخرین ویرایش‌های PS4 دارای دکمه‌های فیزیکی روی کنسول بودند اما نسخه ارائه‌شده PS4 به‌جای آنها از دکمه‌های حساس به لمس استفاده می‌کرد. در قسمت جلویی دستگاه PS4 SIim دو پورت USB قرار دارند، درست مانند مدل‌های اولیه PS4. با این تفاوت که در این نسخه جدید، فاصله آنها از هم بیشتر است تا اتصال به آنها سریع‌تر و راحت‌تر باشد. در قسمت پشتی آن، سوکت برق، یک پورت HDMI، درگاه توسعه دوربین پلی‌استیشن (که برای PlayStation VR ضروری است) و یک سوکت جک شبکه اترنت وجود دارند. تنها آسیب بزرگی که طراحی باریک به مجموعه PS4 وارد کرده، ازدست‌رفتن خروجی Optical در قسمت پشت دستگاه است. HDMI موجود است و نیاز اکثر کاربران را رفع می‌کند اما پورت Optical برای کسانی که گیرنده‌های صوتی یا هدفون‌های قدیمی‌تر دارند، ضروری است. پس اگر از این دسته دستگاه‌ها استفاده می‌کنید باید بدانید که پورتی برای پشتیبانی از آنها در مدل Slim وجود ندارد. 

عملکرد سخت‌افزاری PS4 Slim چگونه است؟

این کنسول یک ماشین هیولا است که بازی‌های 1080p را با کیفیت باورنکردنی و با پشتیبانی از HDR و نرخ فریم بالا ارائه می‌دهد. درواقع مدل Slim از نظر عملکرد تفاوتی با PS4 استاندارد اولیه ندارد دقیقا با همان مشخصات عرضه شده اما در بسته‌بندی‌ای که 30 درصد کوچک‌تر است. این کنسول دارای پردازنده 8 هسته‌ای AMD Jaguar با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی AMD Radeon 1.84 ترافلاپسی  است که با 8 گیگابایت رم GDDR5 پشتیبانی می‌شوند. در زمینه حافظه داخلی، این گزینه، 500 گیگابایت در اختیارتان قرار می‌دهد. PS4 Slim همچنین با یک درایور دیسک Blu-ray عرضه می‌شود اما از بلوری‌های 4K پشتیبانی نمی‌کند. یعنی نمی‌توانید بازی با کیفیت 4K را روی آن تجربه کنید. 

دسته DualShock تغییری کرده است؟ 

نسخه اسلیم پلی‌استیشن 4 با یک کنترلر کاملا جدید DualShock عرضه شد. هرچند تشخیص تفاوت بین آن با DualShock اولیه سخت است. در دست، این کنترلر عملا مشابه نسخه قبلی خود است که تا قبل از DualSense بهترین دسته تولید شده توسط پلی‌استیشن بود. بااین‌حال سونی تصمیم گرفته در طراحی آن بیشتر به اصول ارگونومی توجه کند؛ به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت‌تر است. چند تغییر جزئی در قسمت D-Pad و میله‌های آنالوگ مشاهده می‌شود که برخلاف سطح تماما مشکی کنترلر اصلی، با رنگ خاکستری تیره پوشانده شده.

همچنین نوار نوری که در دسته اصلی، قابل‌مشاهده نبود، حالا به‌راحتی جلوی دیدتان است. کافی است سر خود را به سمت پایین بچرخانید تا آن را روی دسته ببینید و دیگر نیازی به چرخاندن دستگاه به سمت جلو نیست. دکمه‌های جدید L2/R2 به سبک ماشه نیز برای بازی‌های سبک تیراندازی بسیار بهتر شده‌اند. دکمه شیر یا اشتراک‌گذاری اختصاصی هم به شما امکان می‌دهد فورا اسکرین‌شات پیروزی‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. دو دسته DualShock همراه این نسخه دریافت خواهید کرد. 

کنترلر PS4 Slim

رابط کاربری PS4 Slim بهتر شده؟

نرم‌افزار این نسخه جمع‌وجور با دو مدل استاندارد و Pro یکی است. رابط کاربری به‌کاررفته در آن، طراحی ساده اما ظریفی دارد. دسترسی به بازی‌ها و برنامه‌هایی که اخیرا باز بوده‌اند، مانند فروشگاه PlayStation (که به شما امکان می‌دهد بازی‌های دیجیتالی را خریداری کرده و مستقیما دانلود کنید)، آسان است. بااین‌حال برخی مشکلات جزئی هم وجود دارند. کتابخانه بازی‌ها، دورترین گزینه در هنگام پیمایش در منو است که باتوجه‌به اینکه گزینه‌ای بسیار کاربردی محسوب می‌شود، کمی عجیب است. 

بازی‌های PS4 نسخه Slim چطور تغییر کرده‌اند؟ 

منصفانه است اگر بگوییم سونی در جنگ بازی‌های این کنسول، پیروز شده است. خروجی شخص اول آنها با عناوین متعدد مورد تحسین منتقدان از جمله Spider-Man، Bloodborn و Uncharted 4: A Thifs End همواره عالی بوده است. درعین‌حال، PS4 از پشتیبانی شخص ثالث از سوی تمام ناشران اصلی بازی برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید نسخه‌های مهمی مانند Madden 20، Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Modern Warfare را هم بازی کنید. 

بازی های پلی استیشن 4 اسلیم

PS4 Slim ارزش خرید دارد؟ 

می‌شود گفت PS4 Slim نسخه جمع‌وجور و کوچک‌شده ps4 استاندارد است. همان قدرت داخلی را داشته و تقریبا همان بازی‌ها را ارائه می‌دهد. هم بازی‌های خود PlayStation را می‌توانید روی آن بازی کنید و هم بازی‌های شخص ثالث را. همچنین با اندازه کوچکی که دارد، به‌راحتی درون کشوی میز یا قفسه قرار خواهد گرفت. از طرفی دسته‌های DualShock آن هم بهتر شده و در برخی زمینه‌ها تغییرات جزئی داشته‌اند. مهم‌تر از همه اینکه طراحی کلی آنها ارگونومیک‌تر شده و بهتر و راحت‌تر درون دست جای می‌گیرند. با تمام اینها همچنین باید مدنظر داشته باشید که در این کنسول، کیفیت 4k را برای بازی‌ها دریافت نخواهید کرد. یعنی اگر کیفیت بازی برایتان اهمیت دارد شاید این گزینه برایتان مناسب نباشد. هرچند قیمت پایین‌تر و ظاهر زیبا می‌توانند به تنها دلیلی محکم برای بردن این کنسول به خانه باشند. اما در نهایت تصمیم با شما است، آیا PS4 Slim را می‌خرید؟ 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

شرکت سازنده
سونی
سری دستگاه
4
ریجن دستگاه
2
ابعاد
288x39x265 میلی‌متر
وزن
2100 گرم
نوع درایور بازی
Blu-ray / DVD-ROM
پردازشگر اصلی CPU
Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor
پردازشگر گرافیکی GPU
1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core
حافظه Ram
8 گیگابایت
نوع حافظه Ram
GDDR5
خروجی تصویر
1080p HDR
خروجی صدا
ندارد
Wi-Fi
دارد
بلوتوث
دارد
پورت USB
دارد
شبکه Ethernet
دارد
تعداد دسته
2 عدد
هارد دیسک
دارد
ظرفیت هارد دیسک
500 گیگابایت
دسته بی سیم
دارد
سایر امکانات
دارای دو عدد پورت USB 3
بازی
ندارد
جک هدفون
دارد
شبکه آنلاین
Playstation Network
درگاه HDMI
دارد
USB
دارد
لوازم جانبی قابل اتصال
دوال شاک 3 - دوال شاک 4 - PSVR - کنترلر PS Vita - MOVE
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
کنسول بازی سونی مدل PlayStation 4 Slim Silver ظرفیت 500 گیگابایت به همراه یک دسته اضافی
پکیج کنسول بازی سونی مدل PlayStation 4 Slim Silverظرفیت 500 گیگابایت به همراه یک دسته اضافی
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات کلی

شرکت سازنده
سونی
سری دستگاه
4
ریجن دستگاه
2
ابعاد
288x39x265 میلی‌متر
وزن
2100 گرم
نوع درایور بازی
Blu-ray / DVD-ROM

مشخصات پردازنده

پردازشگر اصلی CPU
Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor
پردازشگر گرافیکی GPU
1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core
حافظه Ram
8 گیگابایت
نوع حافظه Ram
GDDR5

اتصالات و امکانات

خروجی تصویر
1080p HDR
خروجی صدا
Wi-Fi
بلوتوث
پورت USB
شبکه Ethernet
تعداد دسته
2 عدد
جک هدفون
شبکه آنلاین
Playstation Network
درگاه HDMI
USB

سایر مشخصات

هارد دیسک
ظرفیت هارد دیسک
500 گیگابایت
دسته بی سیم
سایر امکانات
دارای دو عدد پورت USB 3
بازی
لوازم جانبی قابل اتصال
دوال شاک 3 - دوال شاک 4 - PSVR - کنترلر PS Vita - MOVE

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم