برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

 Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

 Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش : 1.3 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات :  Bluetoot
  • قابلیت مکالمه : ندارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه : پلی کربنات
  • حسگرها : شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، کنترل سطح اکسیژن خون
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
پلی کربنات
دایره
ندارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی  Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

امیزفیت، شرکتی است که در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعالیت دارد. این شرکت که زیرمجموعه شرکت مشهور شیائومی است، ساعت های هوشمند جذاب بسیاری تولید کرده که متاسفانه، بسیاری از آن‌ها، نادیده گرفته شده‌اند و این نادیده گرفتن، فقط به دلیل نشناختن این برند است؛ بگذریم. یکی از ساعت‌ هایی که امیزفیت در این اواخر، تولید کرده، ساعت هوشمند تی-رکس بوده که نام آن از یک دایناسور اقتباس شده که شما قطعا آن را می‌شناسید.

ساعت هوشمند تی-رکس، مقاومت بالایی داشت و دلیل این نام‌گذاری هم احتمالا همین مقاومت بالا بوده. حالا، ساعت هوشمند تی-رکس پرو را داریم. تی-رکس عادی، یک ساعت مقرون‌به‌صرفه بود و تی-رکس پرو هم نسبتا اقتصادی به‌شمار می‌رود. این ساعت هوشمند در تمامی زمینه‌ها، از نسخه تی-رکس پیشی می‌گیرد و همین امر، آن را لایق نام پرو کرده. در ادامه، ما به بررسی ساعت هوشمند تی-رکس پرو از شرکت امیزفیت یا به‌طور دقیق‌تر، هوامی می‌پردازیم.

مقدمه‌

تی-رکس پرو، ما را در نگاه اول، به طراحی ضمخت خود جذب می‌کند که برازنده ساعتی با مقاومت تی-رکس پرو است. این طراحی، به طراحی نسخه معمولی تی-رکس، شباهت دارد و با این‌حال، در برخی از موارد، می‌شود آن را بهتر دانست. یکی از مواردی که سبب می‌شود، طراحی نسخه پرو را به نسخه معمولی، بهتر بدانیم، مقاومت بسیار بیش‌تر آن است.

نسخه پرو تی-رکس، بیش از ۱۰۰ ورزش کاربر خود را پیگیری می‌کند که مقدار بسیار زیادی است و سبب شده تا این ساعت هوشمند از این نظر، غنی باشد. سنسور پایش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب، جی‌پی‌اس و بسیاری از موارد دیگر، چیزهایی هستند که امیزفیت تی-رکس پرو، با آن‌ها همراه است و این‌گونه به عنوان یک ساعت هوشمند حرفه‌ای، عرضه اندام می‌کند. نمایشگر این ساعت، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد از نوع آمولد است.

این نمایشگر با وضوح چشم‌گیری بر روی پنل جلویی تی-رکس پرو ظاهر شده و نرخ روشنایی بالایی هم دارد. علاوه بر این موارد، نمایشگر از حالت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند که البته، بسیار عادی است. باتری نیز ظرفیت مناسب ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و شارژدهی مناسبی برای آن گزارش شده. در کل می‌شود تی-رکس پرو را ساعتی با مقاومت بالا و کارایی زیاد دانست.

Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند امیزفیت تی-رکس پرو

طراحی این ساعت، طراحی مدوری است که در برابر طراحی مربعی شکل محصولات اپل قرار می‌گیرد. این طراحی، باید نسبت به طراحی مربعی شکل، رسمی‌تر باشد، اما می‌بینیم که طراحی مدور تی-رکس پرو مانند خود تی-رکس، حالت اسپرتی دارد و اصلا هم کلاسیک نیست. این طراحی را می‌شود در ساعت های جی‌-شاک دید. به هر حال، ذات طراحی تی-رکس پرو، اسپرت و ورزشی است.

امیزفیت تی-رکس پرو به اندازه نسخه تی-رکس، ضخیم و حجیم به‌نظر می‌ٰرسد و از این‌ جهت، روی مچ‌های باریک، کمی زشت خواهد بود. این ساعت، بیش‌تر به درد مچ‌های کلفت می‌خورد. جنس بند ساعت، خوب بوده و سبب خارش و سوزش نمی‌شود؛ از این جهت می‌توانید برای استفاده‌های طولانی مدت بدون خارش دست، روی امیزفیت تی-رکس حساب کنید.

علاوه بر اندازه بزرگ، تی‌-رکس پرو، وزن نسبتا زیادی هم دارد که به ۶۰ گرم می‌رسد. این وزن برای استفاده در حین ورزش‌هایی مانند دو می‌تواند مشکل بیافریند که ما این مشکل را با نسخه  تی-رکس معمولی هم داشتیم. البته این وزن زیاد را می‌شود تاحدودی به بدنه مستحکم تی-رکس پرو نسبت داد که این مشکل، همراه آن سود بی‌نظیر آمده.

به‌طور باورنکردنی‌ای، تی-رکس پرو توانسته، گواهینامه ATM10 را بدست بیاورد. نسخه پیشین توانسته بود به گواهینامه ATM5‌ دست درازی کند و می‌توانست تا عمق ۴۰ متری آب از خود، مقاومت نشان دهد، اما این نسخه تی-رکس پرو، تا عمق ۹۰ متری آب هم می‌تواند سالم بماند. البته، عمق تعریف کردن، کمی دور از موارد علمی است و باید بگوییم که تی-رکس پرو در فشار ۱۰ اتمسفری از خود مقاومت نشان می‌دهد. گواهینامه دیگر تی-رکس پرو، MIL-STD-810G است که می‌گوید این ساعت در برابر شوک و ضربه، مقاومت نشان می‌دهد. جالب است بدانید که گواهینامه MIL-STD-810G یک گواهینامه ارتشی است.

Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت تی-رکس پرو

تی-رکس پرو مانند اکثر ساعت های هوشمند، با یک نمایشگر آمولد همراه است. نمایشگرهای آمولد، علاوه بر مصرف کمی که دارند، از حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کنند که این حالت برای ساعت های هوشمند، بسیار ضروری است و می‌توان با استفاده از آن، نگاهی دقیق به نوتیفیشن‌های دریافتی داشت. نمایشگرهای آمولد، علاوه بر این موارد، نرخ روشنایی بالایی دارند و براق هستند؛ از این رو، استفاده در زیر نور خورشید، آسان خواهد بود.

نمایشگر آمولد تی-رکس پرو، یک مورد دیگر هم به عنوان امتیاز دارند و آن‌ هم، این است که رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهند و این‌گونه محتوا، کیفیت بالایی خواهد داشت. این نمایشگر، از یک گوریلا گلس نیز به عنوان محافظ استفاده می‌کند و بدین سبب، می‌توان از امنیت آن در برابر خط و خش، اطمینان داشت. اندازه نمایشگر هم، ۱.۳ اینچ بوده و واچ‌فیس‌های متنوعی بر روی آن، اعمال خواهند شد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار ساعت هوشمند امیزفیت تی-رکس پرو

شما در اطراف تی-رکس پرو، چهار کلید ناوبری را مشاهده می‌کنید که کارایی هرکدام در کنار آن، ذکر شده و این کلیدها در نسخه تی-رکس نیز حضور داشتند. کلیدهای مذکور در منوی کاربری این ساعت هوشمند کاربرد دارند و با این حال، استفاده از آن‌ها، کمی سخت است. فضای کاربری امیزفیت تی-رکس پرو، بسیار ساده و ابتدایی بوده و از این جهت، شما مشکلی با تی-رکس پرو نخواهید داشت. در تنظیمات، شما می‌توانید، مواردی نظیر چراغ قوه و نرخ روشنایی را مشاهده و تنظیم کنید.

فضای کاربری تی-رکس پرو، نسبت به تی-رکس، پیشرفت‌های زیادی داشته و استفاده از آن راحت‌تر شده. مواردی نظیر مزاحم نشوید، وضعیت آب و هوا و .... را می‌توانید با استفاده از این ساعت، چک یا تنظیم کنید. منوی تنظیمات، ساده است و از طریق آن و بدون برنامه مکمل، به واچ‌فیس‌های محدودی، دسترسی دارید که البته با برنامه مکمل، تعداد آن‌ها، بسیار بیش‌ٰتر می‌شود.

سیستم تشخیص موقعیت مکانی، پیگیری پالایش خون، حسگر ضربان قلب و ... از مواردی هستند که به ورزش کاربر تی-رکس پرو مربوط می‌شوند. این ساعت از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که حقیقتا، مقدار چشم‌گیری است. یکی از دیگر موارد ورزشی تی-رکس پرو، PAI بوده که به فعالیت ورزشی شما، نمره می‌دهد و سبب می‌شود تا در گذر زمان، کیفیت ورزشی شما بالا برود. در زمینه رابط کاربری و امور ورزشی می‌شود به تی-رکس پرو، نمره بالایی داد.

Amazfi T-Rex Pro Smart Watch

باتری ساعت هوشمند امیزفیت تی-رکس پرو

باتری این ساعت با ظرفیت ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی آمده که مقدار مناسبی به شمار می‌رود. شارژدهی این باتری، متناسب با نوع استفاده کاربر، متغیر خواهد بود و از این رو نمی‌شود اطلاع دقیقی از شارژدهی آن به دست آورد. در برخی از شرایط آزمایش، ساعت هوشمند تی-رکس تا ۵ روز شارژدهی داشته و در برخی شرایط دیگر، این مقدار، بیش‌تر یا کم‌تر بوده؛ ولی در کل می‌شود گفت که ساعت هوشمند تی-رکس پرو با استفاده معمولی و روشن نبودن جی پی اس، می‌تواند تا بیش از ۵ روز شارژدهی داشته باشد.

مشاوره در خرید ساعت هوشمند امیزفیت تی-رکس پرو

تی-رکس پرو، ساعتی با کیفیت ساخت بسیار بالا است که می‌تواند تا فشار ۱۰ اتمسفری از خود، مقاومت نشان دهد و جز این مورد، دارای یک گواهینامه ارتشی است. از بحث مقاومت که بگذریم، متوجه کارایی‌های بی‌نظیر ساعت تی-رکس پرو می‌شویم که از میان آن‌ها می‌شود به پشتیبانی از ۱۰۰ مود ورزشی اشاره داشت. شما می‌توانید این ساعت هوشمند را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
نوع کاربری
روزمرهورزشی
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
پلی کربنات
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
1.3 اینچ
توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، کنترل سطح اکسیژن خون
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
خیر
قابلیت مکالمه
ندارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
اکسیژن خون، ضربان قلب، میزان استرس، و میزان ارتفاع رو نشون میده. کیفیت صفحه خوبی داره

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
نوع کاربری
روزمرهورزشی
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
پلی کربنات
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
1.3 اینچ

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
دوربین
GPS
اتصالات
Bluetooth

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، کنترل سطح اکسیژن خون
زبان های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم