برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR

 Amazfi GTR Smart Watch

 Amazfi GTR Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.39 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • اتصالات :  Bluetoot
  • قابلیت مکالمه : دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • حسگرها : گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، سنجش نور محیط
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
آلومینیوم
دایره
دارد
Bluetooth
توضیحات

نقد و بررسی  Amazfi GTR Smart Watch

ساعت های هوشمند، هنوز برای برخی از کاربران، نا‌آشنا هستند؛ نه این‌که، کسی نتواند بگوید، ساعت هوشمند چیست، یعنی این‌که، کاربران، هنوز اطلاعات درستی درمورد بعضی از موارد اسمارت‌واچ‌ها مانند برندهای سازنده آن‌ها ندارند و فکر می‌کنند که ساعت هوشمند، یعنی فقط اپل واچ. شرکت‌هایی زیادی در زمینه تولید ساعت‌ های هوشمند فعالیت دارند، حتی برخی از شرکت‌های نام‌دار در زمینه گوشی های هوشمند، به تولید این دستگاه‌ها، دست زده‌اند؛ برای مثال، شرکت آنر، هوآوی، شیائومی و سامسونگ؛ ولی شرکت‌هایی مانند امیزفیت دیده می‌شوند که زمینه اصلی فعالیت آن‌ها، ساعت‌ های هوشمند است.

شرکت امیزفیت، به شرکت شیائومی تعلق دارد؛ البته، شرکت شیائومی، بیش‌تر از این‌که تولیدکننده گوشی هوشمند باشد، مثل یک هولدینگ است، بگذریم. این شرکت، یعنی امیزفیت، محصولات محبوب زیادی را تولید کرده، که یکی از آن‌ها، جی تی آر است. این ساعت هوشمند، به‌قدر پرطرف‌دار بود، که نسخه ثانویه‌ای از آن با نام جی تی آر 2 معرفی شد؛ ولی در این‌جا، می‌خواهیم جی تی آر را بررسی کنیم تا ببینیم، چه چیزی، سبب شهرت بی‌اندازه این ساعت شده.

Amazfi GTR Smart Watch

مقدمه‌

در نگاه اول به امیزفیت جی تی آر، متوجه ساعت هوشمندی می‌شویم، که کیفیت ساخت لازم را دارا است، کارایی بالایی دارد و قیمت کمی برای آن درنظر گرفته شده و همین نگاه اول، ما را متوجه شهرت این ساعت می‌سازد. به هر حال، این ساعت با طراحی کلاسیکی همراه است، که ظاهر آن را شبیه به ساعت‌های آنالوگی کرده. این طراحی، ممکن است برای برخی خوشایند باشد و برای دیگران، خیر.

طراحی مورد بحث از یک نمایشگر آمولد پذیرایی می‌کند. نمایشگر آمولد یک در یک این ساعت دایره‌ای شکل 42 میلی‌متری، رزولوشن کم‌تری نسبت به نسخه GTR 2 دارد و با این حال، رزولوشن آن، مقدار مناسبی است و متعاقبا، نمایشگر، شامل تراکم پیکسلی خوبی هم می‌شود. نسخه 47 میلی‌متری جی تی آر، دارای رزولوشن و تراکم پیکسلی بالاتری است. واچ‌فیس‌های جذاب این ساعت، نمایشگر را گاها، بامزه و گاهی اوقات، کلاسیک و جدی می‌کنند.

رابط کاربری این ساعت، جذاب و ساده است؛ اما به‌نظر می‌آید که گاها، لگ می‌زند، که البته، این لگ زدن‌های پراکنده در میان ساعت‌ های هوشمند، امری طبیعی و قابل درک بوده. پشتیبانی از 12 ورزش، پیگیری ضربان قلب، پیگیری خواب و جی‌پی‌اس داخلی از امکانت مهم این ساعت هستند، که بعدا، درمورد آن‌ها، توضیح مختصری خواهیم داد.

Amazfi GTR Smart Watch

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر

طراحی امیزفیت جی تی آر، یک طراحی دایره‌ای شکل است که این روزها دارد طرف‌داران زیادی را به خود جلب می‌کند و در بسیاری از ساعت های هوشمند نیز دیده شده؛ رقیب اصلی این طراحی، طراحی مربعی شکلی است که شرکت اپل، آن را مد کرده. این طراحی، به دلیل دایره‌ای بودن، می‌تواند برای انواع لباس‌ها، مناسب باشد. به هر حال، طراحی مورد نظر ما، طراحی ایرادداری نیست و برعکس، یکی از بهترین طراحی‌های ساعت های هوشمند به شمار می‌رود.

جی تی آر در دو نسخه 42 و 47 میلی‌متری عرضه می‌شود که تفاوت میان این دو نسخه، اول در زمینه طراحی، دوم در زمینه نمایشگر و سوم در زمینه باتری، بسیار خودنمایی می‌کند. هر دو این نسخه‌ها، جنسی از ترکیب آلومینیوم و تیتانیوم دارند. نسخه 47 میلی‌متری، خیلی کلاسیک به نظر می‌آید و نسخه 42 میلی‌متری، ظاهر اسپرت‌تری دارد. 

زمانی که به ساعت نگاه می‌کنیم، متوجه ارتفاع نسبتا زیاد آن می‌شویم، که ممکن است برای برخی، جالب باشد. نمایشگر جی تی آر، حواشی نسبتا زیادی دارد که بر روی این حواشی، نشانگر ساعت دیده می‌شود. این حواشی، نسبت به خود نمایشگر، برآمدگی بیش‌تری دارند. یکی از موارد مهمی که درمورد این ساعت، یک امتیاز به حساب می‌آید، مقاومت آن در عمق 50 متری آب است، که برای این ساعت ورزشی، کارایی زیادی دارد. در سمت راست نمایشگر، دو دکمه فیزیکی نیز تعبیه شده‌اند، که کارایی آن‌ها را بعدا در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار، با شما در میان می‌گذاریم.

نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر

نه تنها امیزفیت جی تی آر، بلکه اکثر ساعت های هوشمند، از یک نمایشگر آمولد استفاده می‌کنند؛ این نمایشگرها که توسط شرکت سامسونگ، تولید می‌شوند، می‌توانند از حالت همیشه روشن پشتیبانی کرده و با اولین لمس از حالت تعلیق دربیایند. این دو مورد، دو دلیل استفاده از این نمایشگرها برای ساعت های هوشمند بودند و دلیل سوم نیز مصرف کم این نمایشگرها است، که برای ساعت های هوشمند با باتری و اندازه کوچک، بهترین گزینه به نظر می‌رسند.

نمایشگر نسخه 47 میلی‌متری، رزولوشن 454 در 454 پیکسل را ارائه می‌دهد و نسخه 42 میلی‌متری، رزولوشن 390 در 390 پیکسل را دارا است. نمایشگر نسخه 47 میلی‌متری با قطر 1.39 اینچی آمده و نسخه 42 میلی‌متری نیز یک نمایشگر 1.2 اینچی دارد. دلیل تفاوت در رزولوشن هم به همین قطرهای متفاوت مربوط می‌شود، زیرا امیزفیت می‌خواسته هر دو این نمایشگرها، تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ را عرضه کنند.

Amazfi GTR Smart Watch

سخت‌افزار و نرم‌افزار ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر

جی تی آر، یک رابط کاربری بسیار بسیار ساده دارد، که البته، کمی هم لگ می‌زند. این رابط کاربری به صورت غیر منتظره‌ای دارای کنترل‌بار است، که با سوایپ کردن از بالا، به آن دسترسی خواهید داشت و مواردی نظیر روشنایی صفحه، چراغ قوه و ... را بر روی خود جا داده. از پایین که سوایپ کنید به منوی کوچک و بسیار ساده‌ای برمی‌خورید که اکثر موارد مورد نیاز از طریق همین منو، قابل پیگیری و رویت هستند.

این ساعت، خواب کاربر را پیگیری می‌کند، ضربان قلب آن را اطلاع می‌دهد، نوتیفیشن‌های اپ‌ها را به‌تصویر می‌کشد و دیگر موارد الزامی را نیز رعایت کرده و ارائه می‌کند. جی‌پی‌اس داخلی، از دیگر موارد قابل تحسین این ساعت مقرون‌ به صرفه بوده که برای علاقه‌مندان به ورزش دو، بسیار چشم‌گیر و حیاتی است. بلوتوث نسخه 5، اتصال این ساعت با گوشی کاربر خود را میسر می‌کند و تا فاصله 10 متری نیز با گوشی، ارتباط می‌گیرد.

جی تی آر، دارای چندین واچ‌فیس است که می‌توانید آن‌ها را برای مدت کوتاهی پس از خاموش شدن اعمال کنید؛ البته همین واچ‌فیس‌ها می‌توانند برای حالت همیشه روشن نیز مورد استفاده باشند. لازم نیست از مصرف انرژی حالت همیشه روشن بترسید، زیرا این حالت، کم‌ترین مصرف ممکن باتری را دارد. واچ‌فیس‌های زیادی برای این ساعت درنظر گرفته شده‌اند، که برخی از آن‌ها، حالت بامزه‌ای دارند و برخی نیز واچ‌فیس‌های بسیار معمولی هستند. یکی از دکمه‌هایی که از آن‌ها در بخش طراحی، یاد کردیم، نیز قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توانید با فشار دادن آن به بخش مورد نظر پرکاربرد خود بروید. این دکمه پایینی است که قابلیت شخصی‌سازی دارد و دکمه بالایی، ساعت را خاموش و روشن می‌کند.

ساعت مورد نظر، با استفاده از برنامه Amazfit با گوشی شما سینک می‌شود و از طریق همین برنامه هم می‌توانید واچ‌فیس‌های خود را انتخاب کنید. از طرفی دیگر، برنامه به شما، اجازه چک کردن ورزش‌های 12 گانه این ساعت را می دهد و می‌توانید نمودار ورزشی خود را از طریق همین برنامه، بررسی کنید. مورد عجیبی که درمورد این ساعت، مطرح می‌شود، 16 گیگابایت حافظه داخلی آن است، که مقدار زیادی به شمار می‌رود، اما نمی‌توانید از آن برای مواردی مثل پخش موسیقی استفاده کنید و اگر می‌خواهید موسیقی گوش کنید، باید از طریق دستگاه متصل شده این کار را انجام دهید.

باتری ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر

در این زمینه هم ما با تفاوت دو نسخه 42 و 47 میلی‌متری، سروکله می‌زنیم. نسخه 42 میلی‌متری، یک باتری 195 میلی‌آمپر ساعتی دارد و نسخه دیگر نیز به یک باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی، تجهیز شده. نسخه 42 میلی‌متری برای 4 روز استفاده معمولی، شارژدهی خواهد داشت و شارژدهی نسخه 47 میلی‌متری در همین شرایط، 7 روز است، هرچند که خود شرکت سازنده، ادعای دوبرابری‌ای داشته.!

مشاوره در خرید ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر

جی تی آر، دارای یک طراحی به سبک کلاسیک است که از طریق واچ‌فیس‌ها می‌شود طراحی آن را اسپرت نیز جلوه داد. نمایشگر آمولد با پشتیبانی از حالت همیشه‌ روشن، واچ‌فیس‌های متعدد، شارژدهی بالا، دو نسخه‌ای بودن، رابط کاربری ساده و پشتیبانی از 12 ورزش، برخی از امتیازهای این ساعت هستند، که آن را برای تمامی کاربران، مناسب جلوه داده‌اند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره
ابعاد قاب
10.75x47.2 میلی‌متر
قطر قاب
47.2 میلی‌متر
وزن
48 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ
توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
قابلیت نصب کارت حافظه
ندارد
دوربین
ندارد
حسگرها
گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، سنجش نور محیط
بلوتوث
دارد
GPS
دارد
اتصالات
Bluetooth
قابلیت های ویژه
پشتیبانی از 12 حالت ورزشیدارای گواهینامه 5ATM ضدآبمانیتور اکسیژن خون ، مانیتور خوابپشتیبانی فیس بوک ، توییتر ، Wechat ، WhatsApp و ..پشتیبانی از کرنومتر ، گام شمار ، زنگ هشدار ، تقویم ، یادآوری کم تحرکی
ظرفیت باتری
410 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
منبع شارژ
مغناطیسی
هشدارها
نوع هشدار لرزشی
قابلیت مکالمه
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR
ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره
ابعاد قاب
10.75x47.2 میلی‌متر
قطر قاب
47.2 میلی‌متر
وزن
48 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
چرم
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

توضیحات سازگاری
Android 5 به بالاiOS 10 به بالا

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.39 اینچ

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
بلوتوث
GPS
اتصالات
Bluetooth

باتری

ظرفیت باتری
410 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
منبع شارژ
مغناطیسی

سایر مشخصات

حسگرها
گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، سنجش نور محیط
قابلیت های ویژه
پشتیبانی از 12 حالت ورزشیدارای گواهینامه 5ATM ضدآبمانیتور اکسیژن خون ، مانیتور خوابپشتیبانی فیس بوک ، توییتر ، Wechat ، WhatsApp و ..پشتیبانی از کرنومتر ، گام شمار ، زنگ هشدار ، تقویم ، یادآوری کم تحرکی
هشدارها
نوع هشدار لرزشی
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم